|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Digerdoden is zeker net een KNOBI aan het eten! Trouwens, die teksten op die bekers... GET READY TO RUMBLE METALHEADS! kunnen echt niet meer. Maar daar is het Duitsland voor he.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Oeh Knobi Ik heb 3 knobidagen ingelast. Genaamd knobidag 1, knobidag 2, en natuurlijk hoe kan het ook.... knobidag 3... Ik heb ook wel andere dingen gegeten hoor On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
dat doet me denken aan 1 grote misstap wat wacken dit jaar heeft begaan.. GEEN DONUT KRAAM.. godver.. zit je daar een heel jaar naar uit te kijken. in fact.. dat is de reden waarvoor ik naar wacken ga.. de donuts. En dan zijn ze er niet.. schande schande.. ik ga een klacht in dienen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja meid, ik snap je verdriet. Als er geen Knobi zou zijn, zou het echt tranen met tuiten huilen voor mij zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Genetisch. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Knobi eten was idd een van mijn favoriete bezigheden op wacken. En naar de donut machine kijken. Op summerbreeze hebben ze die jammergenoeg niet. Heb voor nood al eens zelf een knobi laten maken. Broodje kopen bij de ene kraam. Knoflookspul vragen bij een andere en weer terug naar de eerste om hem af te bakken. Helaas haalde hij het niet bij de echte op wacken. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Gaaf . Ik had het er ook al met mensen over om een Knobifabriek in Nederland neer te zetten Iedereen die ik een Knobi gaf was overtuigd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Muahahaha! Ik heb geen Knobi gehad OF gezien! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nee Lies, ze moet er niet naar kijken, maar ze moeten gegeten worden Illusione schaam je. Dat waren die grote knofloken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik schaam me nergens voor! Schamen is voor andere mensen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Oh ja idd niet voor negers On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: En ik lust ze zelf niet eens. Maar kijken hoe ze in de olie vallen omgedraait worden en eruit schuiven is toch wel erg fascinerend. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Precies! En als trotse neger schaam ik mij nergens voor. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:je moet er naar kijken als ze vers voor je gebakken worden. mijn enige duitse zin.. 1 grosse tute mit zimt und zucker. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Toch vergeet je wat : und bitte ein bier On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
dat staat al op mijn shirt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Niet in het duits. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
dat begrijpen ze wel hoor Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Die knobi was goor. Zo overheersend veel knoflook dat je het gevoel had tien paar knoflookvoeten zat te vreten in plaats van een broodje. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik denk dat je een second opinion moet doen. Dus neem er volgend jaar nog 1 On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Moet ik die rare Zwitsers weer opzoeken... 'wil je wat eten?' 'Nee dank je, heb net een halve bus pringles gegeten.' 'oke, ik ga even eten voor mezelf halen!' Komt ze terug met zo'n knobi voor me. Netjes dat ik ben heb ik hem opgegeten, maar eigenlijk vond ik 1 al meer dan genoeg. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ok die riesenhotdogs dan? Die waren heerschend On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |