|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is die user-icon onder het motto: "Doe iets creatiefs met het Talpa-logo"? Creatief idee wel, al denk ik niet dat je ermee in de prijzen zult vallen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Er waren anders genoeg modderworstelingen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:WT heeft toch geen grunter? |
|
quote: Hoe denk je dat ze Enter en The Dance gemaakt hebben? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Op de cd ENTER zitten toch echt grunts.. en aangezien de figuur die die heeft ingezongen nog altijd bij WT zit (als gitarist), hebben ze toch echt nog een grunter.. alleen grunt hij helaas nagenoeg nooit meer. Op wacken dus wel. |
|
quote:Geen idee, ik heb ze nooit goed genoeg gevonden om een cd van te kopen, ik ken dus alleen de hitjes. |
|
quote: Tsja... je kent dus alleen de slechte nummers... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik ken ook alleen de slechte nummers... maar ik heb wel alles gehoord wat ze gemaakt hebben Zenial |
|
Trouwens, zijn er nog mensen die audio of video opnames hebben gemaakt? Videocamera's waren niet toegestaan, maar ik weet zeker dat minstens de helft van de fotocamera's daar ook videos konden opnemen Ik heb zelf videos gemaakt van Bloodbath, Corvus Corax, Dissection, Samael en Sentenced. Korte filmpjes helaas, omdat mijn camera max. 3 minuten video kan opnemen... Zenial |
|
quote: Mijn camera kan helaas ook maar een minuut ofzo filmen.. maar er zijn ongetwijfeld wel wat bootlegs geschoten ja, zeker als je bedenkt dat je voor zo'n 300 euro tegenwoordig al digitale fotocamera's hebt die niet meer enkele minuten kunnen filmen maar gewoon zo lang als je accu en geheugenkaart strekt! .. Jammer dat het geluid van digicams meestal vrij beroerd is. |
|
van fintroll een heel nr opgenomen met video en van apo een hele geluidsopname. Geluid is idd bagger. Maar daar zijn het digitale camera's voor en geen opnamestudio's. Ze staan op: http://www.basementonline.nl [Dit bericht is gewijzigd door Basement op 09-08-2005 21:59] metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Ik heb met mijn mobiel wel het vuurwerk gefilmt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Gaaf.. Ik vond zelf het vuurwerk bovenaan het podium erg gaaf, ging af op maat van de muziek van Accept!! Erg gaaf gedaan.. |
|
quote:Filmpje van Finntroll geeft een 404-not found |
|
idem hier Faustian Spirit of the Earth |
|
lees nergens wat over Count Raven, heeft niemand ze gezien? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Nee, heb ze niet gezien. |
|
Count Raven was supersaai. Bruce Banner |
|
wacken was zalig en de modder mja euhm was er iets te veel naar mijn zin hehe, hoogtepunten voor mij waren: nightwish bloodbath obituary zyklon suffocation dissection normaal zijn namiddag de foto's ontwikkeld |
|
quote: Er was op vrijdag bij de black metal stage een mudwrestling met een flink aantal deelnemers, bovendien sleepte een stomdronken dame haar vrienden die haar trachtten te helpen perongeluk mee in een enorme plas en ik heb een dronken duitser niet met opzet een sloot in zien stappen en tot zijn borst in de plomp verdwijnen dat was genoeg leedvermaak, toen onze bus zondag uit de bagger getrokken moest worden had ik zelf wat minder plezier..... Rock moet Rollen |
|
quote: moest 20 euro extra betalen om de bus schoon te laten maken Rock moet Rollen |
|
quote: Wat vond je leuk aan Zyklon eigenlijk? Ik vind de muziek erg gaaf, maar vond het optreden eerlijk gezegd waardeloos.. Ik vond het geluid erg slecht, zowel achterin als vooraan, en het optreden was ook niet echt van onder de indruk.. |
|
quote: Zelf even door de wasstraat was goedkoper geweest.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |