IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wacken 2005 Vorige pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-08-2005 0:00 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 11 augustus 2005 18:58 schreef Valorian het volgende:

Die?

ja
we hadden het alle dagen al moeilijk met lopen vanwege de drank
en knobi heerscht, net als brutwurst!

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-08-2005 0:03 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Knobi heerscht ja. Maar eigenlijk was alles wat ik daar op heb goed te vreten voor zover ik weet

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 12-08-2005 0:14 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

Maar vooral de broodjes Schweinenfleisch

[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 12-08-2005 0:15]

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 12-08-2005 0:18 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 11 augustus 2005 23:55 schreef zillah-morte het volgende:
Ok die riesenhotdogs dan?
Die waren heerschend

Vond 4 euro voor een hotdog te duur. Dan had ik liever Kebab of die vette soppige sponshamburgers voor dat geld.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-08-2005 0:28 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

ik heb ook nog ergens een grote varkenspoot ofzo gegeten was erg lekker

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 12-08-2005 8:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 12 augustus 2005 0:18 schreef Y Draig Goch het volgende:
Vond 4 euro voor een hotdog te duur. Dan had ik liever Kebab of die vette soppige sponshamburgers voor dat geld.

Ja is ook vet duur. Maar ik heb er wel 3 op, en nog 2 mensen getracteerd ook
Dag veel geld
Falafel was ook erg goed te eten. Die pasta niet. Zat geen smaak aan. Moest je megaveel kaas erop doen om wat lekkere smaak te krijgen. En duur...... Ook 4 euro voor een klein bakkie

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-08-2005 14:17 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 12 augustus 2005 0:03 schreef Burzum het volgende:
Knobi heerscht ja. Maar eigenlijk was alles wat ik daar op heb goed te vreten voor zover ik weet
die doner kebabs ik geloof dat ik er daar 9 van heb gegeten. Oh oh en niet te vergeten de pita's met giros en die macaroni vond ik ook wel lekker.. weer eens wat anders dan al dat vlees. Maar dankzij mijn vlees dieet ben ik wel 3 kg. afgevallen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 13-08-2005 1:25 by Undertaker Profiel van Undertaker

quote:
Op 10 augustus 2005 20:47 schreef Sater het volgende:
KUT! Heb ik jou helemaal niet gezien. Ik wist ook niet dat je kwam!

damn....

check je mail

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 14-08-2005 12:35 by Blair Witch Profiel van Blair Witch

Wacken was dit jaar weer helemaal geweldig; volgend jaar weer

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 14-08-2005 12:50 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 14 augustus 2005 12:35 schreef Blair Witch het volgende:
Wacken was dit jaar weer helemaal geweldig; volgend jaar weer

Volgend jaar mooi weer bedoel je zeker

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 14-08-2005 12:51 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 11 augustus 2005 22:49 schreef Greycloak het volgende:

Genetisch.

Dat zal het zijn!

Bloodied by the thorns beside the leaves

grimbert
Hmmmmm booze....
Usericon van grimbert
Posted 14-08-2005 12:52 by grimbert Profiel van grimberthttp://www.elexorien.com

quote:
Op 14 augustus 2005 12:50 schreef blastmaster het volgende:

ach het waarschijnlijk toch wel heerschen net als dit jaar

De heerschappij, dat ben jij!

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 14-08-2005 12:52 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 14 augustus 2005 12:52 schreef grimbert het volgende:
ach het waarschijnlijk toch wel heerschen net als dit jaar

Tuurlijk altijd

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-08-2005 13:11 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 14 augustus 2005 12:50 schreef blastmaster het volgende:

Suck my piss

grimbert
Hmmmmm booze....
Usericon van grimbert
Posted 14-08-2005 13:11 by grimbert Profiel van grimberthttp://www.elexorien.com

quote:
Op 14 augustus 2005 13:11 schreef skullfuck het volgende:

vette nuclear blast regen geval

De heerschappij, dat ben jij!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-08-2005 13:13 by Schaep Profiel van Schaep

Hehe, die had ik nog van jou gekregen!

valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 14-08-2005 21:41 by valkyrian Profiel van valkyrian

gave foto's mensen herken zelfs wackengangers :D

ik ben gister teruggekomen, heb na wacken een vakantie naar denemarken eraangeplakt. hele vakantie kutweer gehad, maarja over wacken:

vond t toch een van de tofste festivals die ik heb meegemaakt. vooral omdat je al woensdag op het terein aanwezig kon zijn. heb alle tijd gehad om relaxed tentje op te zetten, allerlij bekenden te begroeten, en lekker te bieren. echt heel veel bekenden ontmoet echt leuk. ook veel niewe kennissen gemaakt.

donderdag. eigenlijk niet veel gezien,
wilde candlemass eigenlijk zien, maar de tijs vergeten, doordat we gezellig bij iemands anders zijn tent aan t bieren waren.
nigtwish: tsja ze waren wel leuk, maar die muziek is nbiet echt mijn ding meer, ben t maar gaan kijken omdat ik er vroeger erg van hield

vrijdag
uhm nu moet ik wel ff in mijn geheugen graven, is best wel een tijdje geleden
morgana le fay: van veraf gehoord, liep toen naar de bakker, was erg hard nodig ken t bandje alleen van naam, maar vond t wel erg leuk klinken
sonata arctica: was leuk, heb ze alleen niet helemaal gezien, wel jammer, andere mensen wilden niet opschieten
ensiferum: was leuk, verbaasde me wel over het hoofddeksel van de zanger (zeer folk en black metal , ook niet helemaal gezien, had wel gehoopt dat ze eternal wait zouden spelen, hebben ze die nog gespeeld toen ik weg was?
metal church: gemist
obituary: super! gave band zeg, kende er niet zoveel van, maar echt gaaf
within temptation: speelde tot mijn verbazing een goed optreden
edguy: geluid stond zwaar kut. ben mede ook door de regen weggeaan bij dit optreden
machine head: vond ik best gaaf
apocaliptica: ik had ze nog nooit gezien, maar t was echt bijzonder, hoe ze met vrier cello's (en een drum) zoveel kunnen presteren

zondag
dragonforce: in tegenstelling tot graspop deze keer de hele set gezien. leuke band, lekker snelle powermetal
suffocation: was wel leuk
overkill: vond ze wel leuk, ietwat tegenvallen, vond vooral hun laatste nummer zeer gaaf
dissection: vond ik best wel tegenvallen in een kleinere zaal doen ze t veel beter, in de baroeg vond ik ze veel gaver
hammerfall: leuk optreden, heerlijke meezingmuziek. vond alleen de nieuwere nummers minder, gelukkig speelde ze meer oud materiaal
kreator: SUPER echt mijn favouriet van het hele festival. lekker pitten, headbangen en met alle nummers meebrullen
sentenced: wel aardig, band boeit mij live niet zo

aldus een gaaf weekend!! wel zeer modderig. stond soms tot boven mijn enkels in de modder, wel fijn om kisten aan te hebben, zag mensen rondlopen met (oorspronkelijk) witte sportschoentjes. brr.

gekocht:
patch van batchory
patch van exciter
patch van metal church
patch van helloween

tshirt van batchory

edguy - king of fools
overkill - the killing kind
manowar - kings of metal
virgin steele - book of the burning

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-08-2005 21:45 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 14 augustus 2005 21:41 schreef valkyrian het volgende:
gave foto's mensen herken zelfs wackengangers :D

bla bla bla

gekocht:
patch van batchory
tshirt van batchory

Kewl, een nieuwe Bathory-parodie band??

NB: Kreator was inderdaad schitterend, ik heb de band al eerder gezien en toen vond ik ze vrij mak, maar dit was gewoon trash zoals trash bedoeld is , ook qua Dissection had je gelijk, het optreden in de Baroeg was gaver.. alleen gelukkig durfden ze inmiddels niet meer dat bedroevende Maha Kali nummer ten gehore te brengen!

valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 14-08-2005 21:52 by valkyrian Profiel van valkyrian

quote:
Op 14 augustus 2005 21:45 schreef Valorian het volgende:
Kewl, een nieuwe Bathory-parodie band??

NB: Kreator was inderdaad schitterend, ik heb de band al eerder gezien en toen vond ik ze vrij mak, maar dit was gewoon trash zoals trash bedoeld is , ook qua Dissection had je gelijk, het optreden in de Baroeg was gaver.. alleen gelukkig durfden ze inmiddels niet meer dat bedroevende Maha Kali nummer ten gehore te brengen!

haha, whoeps staat vraag me niet waar die c vandaan komt. zou idd wel cool sijn, bothory coverband. net zoals je player, slayor, ironing maiden etc hebt

ik vond kreator in 013 ook erg gaaf, maar dit keer waren ze nog gaver

edit: volgens mij heb ik jou ook wel gezien: jij was toch met rob?

[Dit bericht is gewijzigd door valkyrian op 14-08-2005 21:52]

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-08-2005 22:36 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 augustus 2005 21:41 schreef valkyrian het volgende:
vond t toch een van de tofste festivals die ik heb meegemaakt. vooral omdat je al woensdag op het terein aanwezig kon zijn.

Joh.
Wij kwamen dinsdag aan en toen stond camping C al vol... volgens mij kan je in t weekend al terecht

Zenial

valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 14-08-2005 22:46 by valkyrian Profiel van valkyrian

quote:
Op 14 augustus 2005 22:36 schreef Zenial het volgende:
Joh.
Wij kwamen dinsdag aan en toen stond camping C al vol... volgens mij kan je in t weekend al terecht

idd ik heb gehoord van kennissen die stonden er zaterdag al

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-08-2005 23:02 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 14 augustus 2005 22:36 schreef Zenial het volgende:
Joh.

Vanaf maandag is er nog nooit iemand geweigerd.. kom je eerder, dan loop je het risico dat je er niet op mag. Vrienden van me hadden dat ooit, die kwamen op zondagochtend aan en mochten pas maandagochtend de camping op, gelukkig voor hen waren de dorpelingen zeer relaxed en mochten ze in iemands tuin staan, en zelfs douchen enzo..

Overigens is "Vol" ook maar relatief, wij konden op dinsdag om 17.00 nog op een van de beste plekken staan op camping E (klinkt verder dan het is), en woensdagavond konden we daar zelfs nog lui bij laten komen staan die met de auto kwamen..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-08-2005 23:05 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 14 augustus 2005 21:52 schreef valkyrian het volgende:
haha, whoeps staat vraag me niet waar die c vandaan komt. zou idd wel cool sijn, bothory coverband. net zoals je player, slayor, ironing maiden etc hebt

ik vond kreator in 013 ook erg gaaf, maar dit keer waren ze nog gaver

edit: volgens mij heb ik jou ook wel gezien: jij was toch met rob?

Rob? Heeft die ook een ZM-naam? Ik geloof namelijk niet dat ik die ken...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-08-2005 23:35 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Eeen week na dato heb ik eindelijk al mijn Wacken Open Air bandfoto's online!

Hier een preview:

apocalyptica

bloodbath

candlemass

primordial

gorefest

dissection

Voor de rest van de foto's: www.wacken2005.tk

Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 14-08-2005 23:35 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com