|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Knobi heerscht ja. Maar eigenlijk was alles wat ik daar op heb goed te vreten voor zover ik weet |
|
Maar vooral de broodjes Schweinenfleisch [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 12-08-2005 0:15] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Vond 4 euro voor een hotdog te duur. Dan had ik liever Kebab of die vette soppige sponshamburgers voor dat geld. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik heb ook nog ergens een grote varkenspoot ofzo gegeten was erg lekker "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ja is ook vet duur. Maar ik heb er wel 3 op, en nog 2 mensen getracteerd ook Dag veel geld Falafel was ook erg goed te eten. Die pasta niet. Zat geen smaak aan. Moest je megaveel kaas erop doen om wat lekkere smaak te krijgen. En duur...... Ook 4 euro voor een klein bakkie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:die doner kebabs ik geloof dat ik er daar 9 van heb gegeten. Oh oh en niet te vergeten de pita's met giros en die macaroni vond ik ook wel lekker.. weer eens wat anders dan al dat vlees. Maar dankzij mijn vlees dieet ben ik wel 3 kg. afgevallen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: damn.... check je mail ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Wacken was dit jaar weer helemaal geweldig; volgend jaar weer |
|
quote: Volgend jaar mooi weer bedoel je zeker |
|
quote: Dat zal het zijn! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: ach het waarschijnlijk toch wel heerschen net als dit jaar De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Tuurlijk altijd |
|
quote: Suck my piss |
|
quote: vette nuclear blast regen geval De heerschappij, dat ben jij! |
|
Hehe, die had ik nog van jou gekregen! |
|
gave foto's mensen herken zelfs wackengangers :D ik ben gister teruggekomen, heb na wacken een vakantie naar denemarken eraangeplakt. hele vakantie kutweer gehad, maarja over wacken: vond t toch een van de tofste festivals die ik heb meegemaakt. vooral omdat je al woensdag op het terein aanwezig kon zijn. heb alle tijd gehad om relaxed tentje op te zetten, allerlij bekenden te begroeten, en lekker te bieren. echt heel veel bekenden ontmoet echt leuk. ook veel niewe kennissen gemaakt. donderdag. eigenlijk niet veel gezien, wilde candlemass eigenlijk zien, maar de tijs vergeten, doordat we gezellig bij iemands anders zijn tent aan t bieren waren. nigtwish: tsja ze waren wel leuk, maar die muziek is nbiet echt mijn ding meer, ben t maar gaan kijken omdat ik er vroeger erg van hield vrijdag uhm nu moet ik wel ff in mijn geheugen graven, is best wel een tijdje geleden morgana le fay: van veraf gehoord, liep toen naar de bakker, was erg hard nodig ken t bandje alleen van naam, maar vond t wel erg leuk klinken sonata arctica: was leuk, heb ze alleen niet helemaal gezien, wel jammer, andere mensen wilden niet opschieten ensiferum: was leuk, verbaasde me wel over het hoofddeksel van de zanger (zeer folk en black metal , ook niet helemaal gezien, had wel gehoopt dat ze eternal wait zouden spelen, hebben ze die nog gespeeld toen ik weg was? metal church: gemist obituary: super! gave band zeg, kende er niet zoveel van, maar echt gaaf within temptation: speelde tot mijn verbazing een goed optreden edguy: geluid stond zwaar kut. ben mede ook door de regen weggeaan bij dit optreden machine head: vond ik best gaaf apocaliptica: ik had ze nog nooit gezien, maar t was echt bijzonder, hoe ze met vrier cello's (en een drum) zoveel kunnen presteren zondag dragonforce: in tegenstelling tot graspop deze keer de hele set gezien. leuke band, lekker snelle powermetal suffocation: was wel leuk overkill: vond ze wel leuk, ietwat tegenvallen, vond vooral hun laatste nummer zeer gaaf dissection: vond ik best wel tegenvallen in een kleinere zaal doen ze t veel beter, in de baroeg vond ik ze veel gaver hammerfall: leuk optreden, heerlijke meezingmuziek. vond alleen de nieuwere nummers minder, gelukkig speelde ze meer oud materiaal kreator: SUPER echt mijn favouriet van het hele festival. lekker pitten, headbangen en met alle nummers meebrullen sentenced: wel aardig, band boeit mij live niet zo aldus een gaaf weekend!! wel zeer modderig. stond soms tot boven mijn enkels in de modder, wel fijn om kisten aan te hebben, zag mensen rondlopen met (oorspronkelijk) witte sportschoentjes. brr. gekocht: patch van batchory patch van exciter patch van metal church patch van helloween tshirt van batchory edguy - king of fools overkill - the killing kind manowar - kings of metal virgin steele - book of the burning |
|
quote: Kewl, een nieuwe Bathory-parodie band?? NB: Kreator was inderdaad schitterend, ik heb de band al eerder gezien en toen vond ik ze vrij mak, maar dit was gewoon trash zoals trash bedoeld is , ook qua Dissection had je gelijk, het optreden in de Baroeg was gaver.. alleen gelukkig durfden ze inmiddels niet meer dat bedroevende Maha Kali nummer ten gehore te brengen! |
|
quote: haha, whoeps staat vraag me niet waar die c vandaan komt. zou idd wel cool sijn, bothory coverband. net zoals je player, slayor, ironing maiden etc hebt ik vond kreator in 013 ook erg gaaf, maar dit keer waren ze nog gaver edit: volgens mij heb ik jou ook wel gezien: jij was toch met rob? [Dit bericht is gewijzigd door valkyrian op 14-08-2005 21:52] |
|
quote: Joh. Wij kwamen dinsdag aan en toen stond camping C al vol... volgens mij kan je in t weekend al terecht Zenial |
|
quote: idd ik heb gehoord van kennissen die stonden er zaterdag al |
|
quote: Vanaf maandag is er nog nooit iemand geweigerd.. kom je eerder, dan loop je het risico dat je er niet op mag. Vrienden van me hadden dat ooit, die kwamen op zondagochtend aan en mochten pas maandagochtend de camping op, gelukkig voor hen waren de dorpelingen zeer relaxed en mochten ze in iemands tuin staan, en zelfs douchen enzo.. Overigens is "Vol" ook maar relatief, wij konden op dinsdag om 17.00 nog op een van de beste plekken staan op camping E (klinkt verder dan het is), en woensdagavond konden we daar zelfs nog lui bij laten komen staan die met de auto kwamen.. |
|
quote: Rob? Heeft die ook een ZM-naam? Ik geloof namelijk niet dat ik die ken... |
|
Eeen week na dato heb ik eindelijk al mijn Wacken Open Air bandfoto's online! Hier een preview: apocalyptica bloodbath candlemass primordial gorefest dissection Voor de rest van de foto's: www.wacken2005.tk |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina |