|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Handig ding ja, heb hem net opgevouwen. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
oooh...morgenvroeg om 04.00u gaat de wacken karavaan weer op pad kan nie meer wachten |
|
Gaat Fer ook met jou mee? Kom ik me wel eens een biertje bij jullie jatten |
|
ja fer gaat met ons mee ja. ik zou zegge ik zie je hoop ik daar. en dat biertje komt vast goed. koelkast vol gheghe |
|
quote: sjeezz, das niet leuk zo'n tijdstip! woensdag 7 uur vind ik al vroeg |
|
quote: Ach, Fer is niet zo moeilijk over het hoofd te zien |
|
quote: Hehe, ik ben de tel kwijt. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Om gezondheidsredenen kan ik niet meer naar Wacken. Het is vanavond compleet uit de klauwen gelopen toen ik achter het stuur zat. Ik kon de auto nog net op tijd aan de kant zetten. Als er iemand interesse heeft in 2 Wacken-kaarten, doe even PM'etje of mail naar koenmattheeuws[at]hotmail[dot]com. De prijs zal uiteraard stukken lager zijn dan de nieuwprijs vanwege het korte tijdsbestek. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
ah morgen vertrekken. ik heb er super veel zin in. Helaas lijkt het er op dat het weer er dit jaar niet zo veel zin in heeft, maar ik zie dit soort temperaturen toch erg graag. http://wetter.rtl.de/deutschland/uebersicht.php?id=10142&id2=10142&ort=wacken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Oef, voor de zekerheid maar een dikke trui bij mijn bagage toevoegen... Ben toch net bezig met inpakken. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik heb voor nood ook maar een winterjas en een extra lange broek ingepakt. s'nachts wordt het ook niet al te warm zo te zien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb gelukkig een lange leren jas, die tevens als regenjas kan fungeren. Vorig jaar op graspop was de eerste nacht ook ongeveer even koud als nu voorspeld wordt en dat viel me destijds erg tegen. Dit keer dus niet onvoorbereid gaan! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Trui heb ik al wel ingepakt ... toch ook nog maar even mn jas erbij voor de zekerheid! Ook nog een lekkere warme joggingbroek ingepakt voor de koude nachtjes in bed |
|
quote: martijn?!? damn dat ik dat nu pas zie... veel plezier op wacken. en let een beetje op mijn zusje he en doe suzanne en fer maar de groetjes. (Leeft dre eigenlijk nog? de laatste keer dat ik die gezien heb had ie nog vlechtjes ) [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 01-08-2005 22:24] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nog een nachtje... en dan staan we - Cadveria (aka Liesbeth) - Valorian (aka vincent) - Rajacker (aka olivier) - Vargen666 (ex-zm'er, aka Arjen) - Amarantha (ex-zm'er, aka Karin) - Zillah-Morte (aka Miriam) - Mutilator (aka Maurice) - Carnagath (aka Wilfred) - en nog twee anderen - + mogelijk Skullfuck (?) (aka Emiel) weer op wacken.. te herkennen aan o.a. een knalrode stoel, een zwarte Citroen C4 leasebak, een witte Ford Fiesta en twee partytenten... iedereen die een wil komen drinken is welkom!! NB: Waarschijnlijk staan we op camping C, hangt natuurlijk af van hoe laat we er precies zijn en waar we heen worden geleid... |
|
quote: Enneh, ikke en collega staan daar ook gezellie bij. Dus daar komt nog een Renault Megane coupe bij en twee tenten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zooooo, bijna alles ligt al klaar.. vanavond alles in een tasje proppen en morgenochtend.. op pad! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Straks vertrekken Ik wou nog een keer een beetje uitslapen voor ik vertrek maar ik stuiter nu mn bed al uit Wackenwackenwackenwackenwackenwackenwackenwackenwacken Zenial |
|
Zo ... ff douchen en de laatste dingetjes inpakken en Cadaveria, Valorian en Ra(t)jackar staan op de stoep! Hoppa! Die kant op! |
|
morgenvroeg met de trein Signature |
|
ik ga naar wacken en neem mee, een regenjas www.wetter.com www.wetteronline.de/deutsch.htm lijkt niet al te best te worden niet dat het niet gewoon wordt natuurlijck! [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 02-08-2005 10:18] |
|
Vandaag nog de hele fucking dag werken tot 22:00 en daarna inpakken Vertrek morgenvroeg [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-08-2005 10:33] |
|
quote: Zzzzoooooooooooooooo hey "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ZOoooooooooooooooooooooooooooooo hhheeeyyyyy. Dat wordt weer een bier en metalorgie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |