|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok, maar dan sla ik over On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Is er een bonnenverkoop op Wacken of moet je alles contant betalen? |
|
quote: Contant dacht ik. |
|
yep, alles contant... wel zo makkelijk vind ik De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nou idd. want ik vind na festivals ( of optredens) altijd nog van die bonnetjes of dingen in mijn tas.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
om verwarring te voorkomen en nog even reclame te maken ; ik vertrek woensdagmorgen met een busje vanuit haarlem naar wacken en met een tussenstop in amersfoort om ralph en angel op te pikken. We hebben nog twee plekken over en een tussenstop, niet te ver van de route haarlem - Amersfoort -wacken, is mogelijk. Kosten (alleen vervoer) ca 55 euro p.p. Er zijn nog 2 a 3 plaatsen vrij. Dus liefhebbers reageren ! Rock moet Rollen |
|
quote: Ik heb wel interesse. Hoe laat denk je ongeveer in Amersfoort te zijn? Want ik woon net onder Rotterdam, dus ik moet eerst nog naar Amersfoort toe. (Want veel zuidelijker dan Amersfoort kom je vast niet denk ik...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
OPGELET! zoals elk jaar organiseer ik een bustrip naar wacken. ook dit jaar zal de bus stoppen in Breda en Utrecht. Tickets (dus busreis en wackenticket) zijn E 145,-. Bij contante betaling in de bus is de prijs E 150,-. er zijn nog aardig wat plekken over, maar een snelle reactie is wel gewenst. Voor meer informatie mail naar sjaaft@hotmail.com of bel: 06-27050509 |
|
Waarom laat je die lui zelf geen tickets bestellen? Bruce Banner |
|
gister mijn kaartje gehaald bij het GWK |
|
gister mijn ticket via de mailman gekregen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
sow wordt wel ff moeilijk als k af zit te zien in Mongolie.....voor de eerste keer in 5 jaar geen wacken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik zal eens flink voor je headbangen, en aan je denken wanneer Dragonforce, Ensiferum; turisas, en alle andere heerschbands spelen. Bruce Banner |
|
quote: en dan zit k daar.....bij mn hutje....tussen de yaks...... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
is ook leuk Bruce Banner |
|
ik kijk echt tegemoet naar de burgerking.. normaal val ik op wacken zo'n 5 kg af van het vele lopen en zweten, maar als ze daar zo'n burger king neerzetten weet ik het nog zo net niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ligt aan jezelf natuurlijk. wees sterk Bruce Banner |
|
quote:Ik weet nog een burgerking liefhebber die ook met ons mee naar wacken gaat en ik denk dat ik met hem wel een aantal uur daar ga rondbrengen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ga dus niet de Burgerking warrior uithangen Bruce Banner |
|
quote:alleeen de ambiance al.. pff al het zo warm is zoals altijd.. bivakeer ik liever in schaduwrijke gebieden. (mits er niets leuks speelt) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: je kunt ook gewoon een bar opzoeken waar ze gekoeld bier hebben "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:hasselroder.. halverwege het festival is mijn ervaring dat het bier steeds lauwer wordt en het bier dus steeds doder. ik weiger vaak genoeg als ze me iets geven want daar staat meestal niet eens meer wat schuim op. Dan tappen ze wel altijd een vers biertje voor me Maar wat ik nog steeds van Wacken erg jammer vind (ik weet niet of het dit jaar anders is) is dat je geen gewoon prikloos water op het festival terrein kan kopen.. Of ik moet met een blinddoek zijn rondgelopen. Maar als het (iig gevoels temperatuur) 30 graden is.. heb ik wel trek in een goed koud glas water. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
bij de partystage hadden ze vorig jaar ijskoud bier uit een flesje, 3 dagen lang. bij de "supermarkt" hebben ze wel pakken met gewoon water dacht ik "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |