|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar ben je geweest? OP welke dag? Ik vond het al vreemd wat die ene ns medewerkster zei. Ze kwam vanaf Amersfoort tot Hamburg uit op 142 euro, incl reserveringen. Groningen zeg 92 euro. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hee Zillah, op metalfan is een topic waar men Wacken ritje zonder kaarten aanbied vanaf Leeuwarden, is dat niet wat? |
|
quote: Ja op zich wel, als ik niet al treinkaarten gekocht had Plus dat ik met meerdere mensen ga. Maar tof dat je eraan denkt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mja hij had 3 plaatsen over ofzo.. maar goed, treinen kan natuurlijk ook. |
|
quote: Ja maar ik heb ook al kaarten voor de trein. Het gaat allemaal helemaal goedkomen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kaartjes binnen.. nieuwe tent, nieuw luchtbed, nieuwe slaapzak.. rit geregeld naar Duitsland.. alles is klaar voor het grote feest! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nu nog die ene persoon vinden die weet hoe die automatische pomp precies werkt he |
|
Nee nee.. nu aan Rajacker vragen of ie alsjeblieft die pomp meeneemt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Wat een slimme vent is het toch he, jeetje.. een pomp gebruiken voor een luchtbed met ingebouwde pomp. Je moet er maar op komen. |
|
quote: Jij .. jij.. jij moet niet zo sarcastisch doen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Wat? Ik doe nooooit sarcastisch hee.. Maar goed, Wacken.. bijna he mensen, iedereen schijnt er al veel zin in te hebben en ik ga lekker niet ghehe. |
|
quote: [edit] uhm, ik lees het nu nog een keer, maar je zegt per persoon? Is dat retour? Ik heb 92 betaald per 2 personen. Alleen terugweg nog niets geregeld, ivm dat goedkope weekendtarief. Zo'n kaartje schijn je echt in Duitsland te moeten halen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: klopt, maar dat is NIET geldig in de internationale trein (ter overvloede nog maar eens vermeld!!!) je kan het beste gewoon een ticket heen EN terug reserveren. kostje uiteindelijk maar een paar euro meer Bruce Banner |
|
zo net mijn auto omgetoverd tot bed.een flink stuk hout erin getimmerd. spullen bij elkaar geraapt. nu nog wachten tot dinsdagmorgen 04.00u hmz........ |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 31-07-2005 14:15] |
|
quote: Doet het niet. |
|
Hoe kleiner het is, hoe sneller je het kwijtraakt. Dus geef mij maar de normale running order. |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 31-07-2005 14:15] |
|
quote: Doet het. |
|
Zo ik heb eindelijk vakantie! Dus laat Wacken en daarna Summer Breeze maar komen! |
|
zo! kaartje Suck my piss |
|
Ik heb de running-order even omgebouwd tot een handzaam formaat en nieuwe pdf gemaakt. www.wacken2005.tk Download daar de PDF, print pagina 2 op de achterkant van pagina 1, snij uit en vouw langs de rode randjes en je hebt een pocket-sized running order met het complete wacken-programma erop |
|
Nerd Zenial |
|
quote: Weet ik... overigens kwam het ook voort uit het feit dat ik me nogal verveelde om mijn werk vrijdag |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |