|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ze kunnen toch GVD wel antwoord geven op zo'n simpele vraag? Zijn jullie nog snel thuisgekomen? Wij om 22.30. En dat terwijl alles voorspoedig verliep. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik kroop rond een uur of 8-9 m'n voordeur weer door.. aardig wat file onderweg. Tja, en ik vroeg 't nog zo netjes! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja weet ik. Stomme Duitsers daaro On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Er zijn nu alweer bands bevestigd voor Wacken 2006 In Extremo, Subway To Sally, Children of Bodom, Soilwork en Die Apokalyptischen Reiter, las ik |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Nog een vage gevonden: |
|
gaav! Bezeten!! Suck my piss |
|
quote: wauw. wij hebben er 11 uur over gedaan. tussen wacken en hamburg 4 uur over 100 km. ongelooflijk.. Maar wacken heerschte wederom.. Mega verrast door Gorefest.. Kreator, obituary en accept waren echt mijn toppers van het festival. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-08-2005 13:07] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Idd (alleen accept niet gezien) There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Mijn toppers waren: Suffocation, Bloodbath, Dissection, Corvus Corax, en als megatopper PRIMORDIAL Wat ik minder vond, waren al die powerbands de modder, en al dat water uit die wolkjes die voor de zon zat. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik reed in 4 uur van Groningen naar Wacken en de terugreis deed ik in 3,5 uur De heerschappij, dat ben jij! |
|
k vond Within Temptation nog niet eens zo heel erg ruk trouwens |
|
Mini-POLL: Wat trek je beter: 3 dagen stof happen tijdens 30+ graden zonder een druppel regen (zoals graspop dit jaar) of een week regen en modder met temperaturen die nauwelijks boven de 22 graden komen? Valorian: Regen en modder! |
|
quote: Was erg ok dat ze nog het lef hadden oude nummers te spelen .. maar die zanger moet wel beter Engels leren.. fuckin' hell.. 'let's see how musical you are' |
|
quote:zanger bij WT? |
|
Grunter? |
|
quote: Kolere... waren jullie te laat vertrokken misschien? Wij reden om 9 uur 's ochtends weg, toen was er nog nauwelijks verkeer. De auto kwam wel twee keer vast te zitten in de modder maar ik kreeg hem er gelukkig zelf weer uitgeduwd dus hoefden we ook niet op de tractor te wachten... quote: Zenial: ZON all the way! Laat mij maar lekker verbranden en veel drinken om te blijven leven, dan heb ik veel meer een vakantie / festivalgevoel dan bij zulk koud nat weer. En een gouden wacken-regel: Hoe mooi en droog het weer ook is, er ontstaan altijd wel modderplassen. Dus die heerlijk ranzige schoenen die erbij horen krijg je toch wel Zenial |
|
quote: Zon lijkt mij leuker. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 09-08-2005 16:02] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Niet teveel zon, maar zeker niet teveel regen |
|
quote: "Laten we eens zien hoe muzikaal jullie zijn." Wat is daar precies zo fout aan? Tenzij je bedoelt dat WT niet muzikaal is, dan is mijn humor-knop nog steeds niet goed afgestemd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Toch ben ik het helemaal met Valorian eens. Ik voelde me lang niet zo goor als vorig jaar toen het wel 30 graden was. Overal zat een laagje stof en vuil op. Nu had je alleen vuile schoenen, en wat partytenten om te schuilen. Wat regenkleding mee, en hup geen probleem. Ok ok ik werdt op een gegeven moment wel eens zat van al dat water. Het is wel kouder. Maar ik moest ook wel lachen om al dat gegglibber On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hele festival gewacht tot iemand voor m'n ogen voluit op z'n bek in de modder vloog, helaas werd het wachten niet beloond, wel crowdsurfende mensen headfirst de blubber in zien vliegen... Leedvermaak is grootvermaak zeggen ze dan. |
|
quote: Idd ik zat er ook steeds op te wachten. Ook niets gezien. Ik wist mezelf ook op de een of andere manier nof staande te houden. Viel me erg mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb met Arrow vorig jaar kankerweer gehad en dat haat ik echt bij een festival. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |