|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmmm lekker, op de officiele site van Opeth staat Wacken vermeld, maar dat is ivm Bloodbath. Doet me het 'ergste' vrezen. |
|
PRIMORDIAL! yeah! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Waarschijnlijk komt Opeth toch echt niet volgens de running order zijn alle bands voor de black stage al compleet. Wel raar dat Within Temptation en Apocalyptica op de Black Stage spelen maar Zyklon, Gorefest en nog een paar bands op de Party stage En hierdoor vallen Kreator en Finntroll helaas op hetzelfde moment Waarschijnlijk dan toch maar naar Kreator aangezien ik Finntroll al eens heb gezien. |
|
quote: Met zoveel goede bands op de programmering is de kans dat twee goede bands tegelijk spelen onontkoombaar. Maar heb je toevallig een link voor me waar ik die running order terug kan lezen? |
|
quote: Het was even zoeken, maar hier is-ie: http://www.wacken.com/uploads/media/running_order_2005_preview_01.pdf Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Bedankt! Zijn wel meer bands die ik wil zien die tegelijk spelen. Dat worden weer moeilijke keuzes... Moeten ook nog maar twee grote namen bekend worden gemaakt zie ik. |
|
Hmmz toch jammer dat als de running order zo blijft dat ik obituary, apocalyptica, samael en kreator ga missen. Maar goed, over het algemeen is het wel goed ingedeeld. Jammer dat dissection zo vroeg op de dag moet.. had ze liever snachts gezien net als satyricon vorig jaar... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik zie dat de running order al gepost is, maar als je up to date wil blijven kun je beter het Duitse gedeelte van de Wacken site bezoeken, die wordt veel vaker geupdate. |
|
quote: Ok, ik zal het in de gaten houden. |
|
Ben benieuwd of Samael nu wel nummers van Ceremony of Opposites gaat spelen maar ik ben er bang voor.... Twee jaar geleden op Summerbreeze best naar uitgekeken en toen was het alleen maar elektro, best jammer. |
|
Op hun eigen vorige tour hebben ze wel Baphomet's Throne gespeeld, maar eigenlijk geef ik je weinig kans.. |
|
quote: jep, en het word alleen maar erger. ook oude nummers zijn nu in een elektro jasje gehesen. bij de arnhem metal meeting was het om te You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: KLOMPIEIEIEIE "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Fuck, ik hoop toch dat de Spar blijft zoals die is in Wacken. Die heeft veel meer spullen dan de Edeka op de Hauptstrasse. Edeka übernimmt Spar |
|
viva la spar damn wat hebben die goed bbq vlees het is jammer dat je niet zo makkelijk een oven mee naar wacken kan slepen want ze hebben zoveel meer soorten pizza's en taarten... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben ik nu mis, of komt within temptation op wacken??? Heel't festival om zeep Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
ja die komen op wacken.. maar ik zie niet helemaal in waarom het hele festival daarom minder zou zijn.. een paar jaar terug was aften forever daar ook. niet gehoord en niet gezien en ik heb een heel leuk festival gehad. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
je kan idd veel negeren (en mislopen) op een festival... Achja...'t is niet zeker of k kan gaan, dus k maak me er zeker geen zorgen over... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Wij (ik plus 2 anderen) willen dit jaar ook naar Wacken bij gebrek aan Noorwegen-reis. Nu nog aan kaartjes komen. [Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 28-04-2005 23:09] |
|
Kaartje geregeld; geruild voor vervoer naar Wacken en SummerBreeze. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-04-2005 23:06] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kun je die kaartjes alleen maar via die website kopen of zijn ze ook verkrijgbaar bij het Postkantoor e.d.?? Hatsjikidee! |
|
ja, ze zijn gewoon bij ticketbox verkooppunten te koop "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Oké, thanks! Hatsjikidee! |
|
quote: Serieus? Op www.ticketservice.nl kan ik in ieder geval niets vinden... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |