IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wacken 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-03-2005 16:30 by Mark Z Profiel van Mark Z

Hmmm lekker, op de officiele site van Opeth staat Wacken vermeld, maar dat is ivm Bloodbath. Doet me het 'ergste' vrezen.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 30-03-2005 16:36 by Undertaker Profiel van Undertaker

vandaag kaartjes besteld!

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 30-03-2005 17:21 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

PRIMORDIAL!
yeah!

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

valfar
Usericon van valfar
Posted 17-04-2005 21:10 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Waarschijnlijk komt Opeth toch echt niet volgens de running order zijn alle bands voor de black stage al compleet.

Wel raar dat Within Temptation en Apocalyptica op de Black Stage spelen maar Zyklon, Gorefest en nog een paar bands op de Party stage

En hierdoor vallen Kreator en Finntroll helaas op hetzelfde moment Waarschijnlijk dan toch maar naar Kreator aangezien ik Finntroll al eens heb gezien.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-04-2005 8:52 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 17 april 2005 21:10 schreef valfar het volgende:
Waarschijnlijk komt Opeth toch echt niet volgens de running order zijn alle bands voor de black stage al compleet.

Wel raar dat Within Temptation en Apocalyptica op de Black Stage spelen maar Zyklon, Gorefest en nog een paar bands op de Party stage

En hierdoor vallen Kreator en Finntroll helaas op hetzelfde moment Waarschijnlijk dan toch maar naar Kreator aangezien ik Finntroll al eens heb gezien.

Met zoveel goede bands op de programmering is de kans dat twee goede bands tegelijk spelen onontkoombaar.

Maar heb je toevallig een link voor me waar ik die running order terug kan lezen?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-04-2005 9:13 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 april 2005 8:52 schreef Mark Z het volgende:
Met zoveel goede bands op de programmering is de kans dat twee goede bands tegelijk spelen onontkoombaar.

Maar heb je toevallig een link voor me waar ik die running order terug kan lezen?

Het was even zoeken, maar hier is-ie:
http://www.wacken.com/uploads/media/running_order_2005_preview_01.pdf

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-04-2005 9:53 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 18 april 2005 9:13 schreef altx het volgende:
Het was even zoeken, maar hier is-ie:
http://www.wacken.com/uploads/media/running_order_2005_preview_01.pdf

Bedankt!

Zijn wel meer bands die ik wil zien die tegelijk spelen. Dat worden weer moeilijke keuzes...

Moeten ook nog maar twee grote namen bekend worden gemaakt zie ik.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 18-04-2005 11:20 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Hmmz toch jammer dat als de running order zo blijft dat ik obituary, apocalyptica, samael en kreator ga missen. Maar goed, over het algemeen is het wel goed ingedeeld. Jammer dat dissection zo vroeg op de dag moet.. had ze liever snachts gezien net als satyricon vorig jaar...

valfar
Usericon van valfar
Posted 18-04-2005 14:08 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik zie dat de running order al gepost is, maar als je up to date wil blijven kun je beter het Duitse gedeelte van de Wacken site bezoeken, die wordt veel vaker geupdate.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-04-2005 14:14 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 18 april 2005 14:08 schreef valfar het volgende:
Ik zie dat de running order al gepost is, maar als je up to date wil blijven kun je beter het Duitse gedeelte van de Wacken site bezoeken, die wordt veel vaker geupdate.

Ok, ik zal het in de gaten houden.

LockDead
Usericon van LockDead
Posted 18-04-2005 15:44 by LockDead Profiel van LockDead

Ben benieuwd of Samael nu wel nummers van Ceremony of Opposites gaat spelen maar ik ben er bang voor....

Twee jaar geleden op Summerbreeze best naar uitgekeken en toen was het alleen maar elektro, best jammer.

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-04-2005 16:53 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

Op hun eigen vorige tour hebben ze wel Baphomet's Throne gespeeld, maar eigenlijk geef ik je weinig kans..

BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 19-04-2005 11:25 by BringerOfLight Profiel van BringerOfLighthttp://www.nattedozen.nl

quote:
Op 18 april 2005 15:44 schreef LockDead het volgende:
Ben benieuwd of Samael nu wel nummers van Ceremony of Opposites gaat spelen maar ik ben er bang voor....

Twee jaar geleden op Summerbreeze best naar uitgekeken en toen was het alleen maar elektro, best jammer.

jep, en het word alleen maar erger. ook oude nummers zijn nu in een elektro jasje gehesen. bij de arnhem metal meeting was het om te

You can either agree with me, or be wrong.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 19-04-2005 11:30 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 19 april 2005 11:25 schreef BringerOfLight het volgende:
jep, en het word alleen maar erger. ook oude nummers zijn nu in een elektro jasje gehesen. bij de arnhem metal meeting was het om te

KLOMPIEIEIEIE

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 28-04-2005 16:17 by Mikeee Profiel van Mikeee

Fuck, ik hoop toch dat de Spar blijft zoals die is in Wacken. Die heeft veel meer spullen dan de Edeka op de Hauptstrasse.

Edeka übernimmt Spar

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-04-2005 18:23 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

viva la spar damn wat hebben die goed bbq vlees

het is jammer dat je niet zo makkelijk een oven mee naar wacken kan slepen want ze hebben zoveel meer soorten pizza's en taarten...

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 28-04-2005 21:00 by IceQueen Profiel van IceQueen

Ben ik nu mis, of komt within temptation op wacken??? Heel't festival om zeep

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-04-2005 21:01 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ja die komen op wacken.. maar ik zie niet helemaal in waarom het hele festival daarom minder zou zijn.. een paar jaar terug was aften forever daar ook. niet gehoord en niet gezien en ik heb een heel leuk festival gehad.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 28-04-2005 21:04 by IceQueen Profiel van IceQueen

je kan idd veel negeren (en mislopen) op een festival...
Achja...'t is niet zeker of k kan gaan, dus k maak me er zeker geen zorgen over...

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 28-04-2005 22:26 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

Wij (ik plus 2 anderen) willen dit jaar ook naar Wacken bij gebrek aan Noorwegen-reis. Nu nog aan kaartjes komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 28-04-2005 23:09]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2005 23:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Kaartje geregeld; geruild voor vervoer naar Wacken en SummerBreeze.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-04-2005 23:06]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-05-2005 14:05 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Kun je die kaartjes alleen maar via die website kopen of zijn ze ook verkrijgbaar bij het Postkantoor e.d.??

Hatsjikidee!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-05-2005 14:07 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

ja, ze zijn gewoon bij ticketbox verkooppunten te koop

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-05-2005 14:10 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Oké, thanks!

Hatsjikidee!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-05-2005 14:59 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 7 mei 2005 14:07 schreef Digerdoden het volgende:
ja, ze zijn gewoon bij ticketbox verkooppunten te koop

Serieus? Op www.ticketservice.nl kan ik in ieder geval niets vinden...

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com