|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ga weer, zolang de vikingburgers maar weer net zo goed zijn als afgelopen jaar. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
ACCEPTTT zzz |
|
quote: vast iets duits www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Hoop dat k tegen die tijd weer terug ben uit Mongolie ! mag mn 5 jarig wacken jubileum niet missen natuurlijk! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
JAAAAA FINNTROLL!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 27-11-2004 17:14] |
|
quote: KNOBI!!!!! KNOBI!!!!!!!! |
|
quote: das mind0r..mooi dak(pan) het weet Suck my piss |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Suffocation is toegevoegd aan de bill! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Obituary.. eindelijk na al mijn missers.. En voor de zoveelste x suffocation.. ach ik heb niets te klagen. Dissection overweegt ook om te komen.. vernomen uit 1e hand! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ziet er allemaal goed uit ja Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: en die stokken met vleesch er aan |
|
Gaaf: UPDATE 23.12.2004 SAMAEL |
|
hmmm laatste optreden van Samael vond ik geen kloot aan. Hopen dat ze op wacken toch wat meer van de oude meuk spelen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja inderdaad, die nieuwe shit van hun die spreek me niet echt aan. Maar als ze oude nummers spelen van blood ritual etc. dan word het al interessanter Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Suffocation ook? Damn alleen voor Obituary ging ik al, nu is het feest helemaal compleet There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Bedoel je die vent die de hele tijd dat liedje van O-zone aan het zingen was? En vertelde dat hij geen tent had maar gewoon op het gras slaapte, want Odin beschermde hem wel |
|
quote: Zeker weten dat ik ook ga dan. Ben ik gelukkig ook net terug van vakantie. Dat word lekker heerschen etc. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Vorig jaar was het al helemaal heerschend voor mij. Eerst wacken, daarna gelijk doorkarren voor 2 weken vakantie Noorwegen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: ceremony of opposites!! maar ik (en waarschijnlijk anderen met mij) reken er niet op. en ik hoop eigenlijk dat type o negative nog komt, maar dat zit er natuurlijk al helemáál niet in. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
weet iemand ook of er bussen vanuit NL naar Wacken rijden? (en vanuit waar in NL) |
|
quote: volgens mij gebeurt het wel, maar vooral op particulier initiatief.. (de betere metalkroegen) kan me nog wel herrinneren dat er vorig jaar iets over busreizen stond op de wacken website. [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 28-12-2004 12:39] |
|
quote: oke bedankt! |
|
Hoorde net via via iets heel vaag over de prijs van een kaartje... maar goed...ik ben er wel Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |