|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb net 2 kaarten besteld op www.metaltix.com en die kosten nu alweer €79,- excl. €6,- verzendkosten. Dus zou maar snel kaarten kopen want het wordt steeds duurder! |
|
dan moet het toch een heel goed programma worden voor dat geld |
|
Dissection, Gorefest en Apocalyptica bevestigd |
|
hmm tsjah gorefest zie ik wel op dynamo anders. tot nu toe word ik nog niet warm van de line-up Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
woww ben benieuwd naar gorefest!! [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 13-01-2005 21:59] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga dit jaar er wel zijn. Marduk! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Interessante line-up... maar dat roep ik ieder jaar en toch schiet het er steeds bij in... |
|
quote:tering alsof je die nog geen 456054698296546 keer gezien hebt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hier al 1 pluspunt. DAt Marduk komt dan. Hey Kwel ga je ook naar Groningen dan naar marduk? (ja ja sorry offtopic ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: http://www.bock-tours.de/ Kijk hier eens, het eerste jaar dat ik ging ben ik met deze organisatie gegaan. Als je dan toch niet met de auto kan, dan is dit een vrij goed alternatief. Maar met de auto naar Wacken heerst natuurlijk! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Als jij dan voor mij een slaaplaats hebt waar ik kan komen en Marduk kan afzien wel. ... anders rij ik waarschijnlijk met de vader van het vriendje van mijn zusje (jaja ) mee. Edit: Naar Weert wel te verstaan. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-01-2005 16:18] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Nee! En als er een band is die ik niet vaak genoeg kan zien.. Jezus wat was het weer gaaf dit jaar op X-mass; Ik was zo erg in trance ( voor de helft door de alcohol en voor de andere helft zeker door Marduk) dat ik me er amper nog iets van kan herinneren dus ik mag heust nog wel een keer dit jaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Toch zeker wel 5 bands die de moeite waard zijn, wie weet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
that's it! ik ga wel heen dit jaar! Bruce Banner |
|
De site van Equilibrium vermeldt dat ze op Wacken spelen dit jaar. Dit is nog niet op www.wacken.com bevestigd... Hopen dat het doorgaat! Bruce Banner |
|
Ik ben er ook. Slapies zijn, Lain? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik ben er waarschijnlijk ook. Vorig jaar heb ik overgeslagen, maar ik heb het wel gemist. |
|
*zucht* Ik moet ff een klein probleempje fixen, want ze hebben op mijn werk graag dat per team van 2 programmeurs er minimaal eentje aanwezig is en laat mijn collega nu ook precies die week vrij willen hebben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dan ga je die collega vertellen dat hij zijn plannen moet wijzigen @ Thijs: Ik heb al een "tentpartner" Bruce Banner |
|
quote: We gebruiken het principe "wie het eerst komt, het eerst maalt" en ik was eerst, dus wat dat betreft zit ik goed. Maar het komt de samenwerking natuurlijk niet echt ten goede, als ik na mijn vakantie niet meer met mijn teamgenoot door één deur kan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Als jij eerder was, dan is je collega niet in de positie om te gaan mekkeren. Dit gebeurt wel vaker toch? Pech gehad. [edit: denk eens na over hoe kut de samenwerking zal gaan verlopen als jij zo goed bent om hem te laten gaan, en je daardoor Wacken mist kutsfeer@work from hell666] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-02-2005 10:17] Bruce Banner |
|
quote: Daar neem ik dan wel een extra tentje voor me. IK WIL NAAST JOU LIGGEN What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Moet je met TD overleggen. Misschien willen ze je er niet bij hebben Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |