|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit was ook zo heerschend |
|
Heeft iemand trouwens donderdag die 2 zatlappen in de bushalte ofzoiets zien zitten? Toen waren ze dat liedje aan het zingen van de muppets/BN reclame/andrelon reclame (geen idee hoe het heet). en toen zat de ene in de prullenbak en de ander stond er naast en dan 'zong' de ene 'Tutu dududu' en dan kwam de andere met zn kop uit de prullenbak en 'zong' die 'banamanam'. We hebben ons toen pas echt bescheurd :lol: HIer een fotootje van wacken alvast toen we stonden te wachten op de bus die ons terug zou brengen naar de beschaving: |
|
Zenial zei: .. Gave pic! |
|
quote: Danks Deze is nog blubberiger Zenial |
|
super! wazig to the bone signature |
|
quote: Ja! Die gasten hadden dringend geld nodig geloof ik. Toen ik voorbij liep zongen ze liefdesliederen aan iedere vrouw die voorbij liep. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
eeey jij ook nog wkkr? it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Ja half. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
haha owkeej, omdat je off bent verbaaste me het. Was het een beetje leuk op Wacken? (om even ontopic te blijven) it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Ik heb me prima vermaakt ondanks de modder. Heb alleen geen zin om per band te beschrijven wat ik ervan vond zoals anderen dat wel hebben. Overigens vond ik Turisas, Primordial en Endstille (ondanks de technische problemen) het gaafst. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mooi zo als het maar vet was... En modder hoort er een beetje bij toch als je naar een festifal gaat...Maar dit was wel heel veel zo te zien op de foto's. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Hehe ja, op zich kan ik ook wel tegen wat modder maar dit was toch een beetje erg veel. Een paar keer zat ik vast met mijn kist in de modder en toen we vetrokken moest iedere auto, inclusief die van ons, van het gedeelte van de camping waar wij stonden worden getrokken door een tractor. Er lag zo'n dikke laag bagger dat de auto's het niet op eigen kracht konden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
in 2001 en 2002 ook al hoewel in 2001 vrij weinig gebruik gemaakt werd van de tractor en in 2002 alsnog veel volk het wel alleen kon. wij klregen het voor elkaar met ons busje al vast te zitten voor we op onze plek stonden en de regen 3 dagen later pas kwam Je moeder. |
|
Tering, wat hebben jullie dan allemaal wel niet meegenomen in de auto? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik ga pitten truste... it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: 8 mensen en bagage van 12 man hehe maar die extra bagage van die 4 man was omdat hun auto niet vol bepakt continu 150 kon rijden en wij wel. heersende dingen die peugeot boxers. Je moeder. |
|
quote:Gezien ja, en ook heel hard in een deuk gelegen daarom. Later zijn we die gasten nog eens tegengekomen en hebben ze maar een biertje gegeven voor het vermaak |
|
Wacken was heel veel modder, heel veel dronken mensen, heel veel lol en gezelligheid en veel goeie muziek. Wat me in al die het beste van lijstjes tegenvalt is het ontbreken van de absolute topper van dit Festival : Metalchurch !!! Dat er met zoveel dronken mensen op een hoop ook ongelukken gebeuren is bijna niet te voorkomen, maar als het dan gebeurt is het wel schrikken. Met je dronken kop van de stoep af tegen een rijdende ambulance aanvallen is triest. Vier kinderen verliezen hun vader door zo'n lullig ongeluk. Er wordt een steunfonds opgericht, waar de organisatie al 5000 euro in heeft gestort. (meer info hierover in wacken nieuws). Dan wordt je eigen ellende erg betrekkelijk.... Rock moet Rollen |
|
quote: Da's niet triest. Da's dom. Ik heb geen medelijden met zatte rukkers die ongelukken krijgen, integendeel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ok. WACKEN Erg gaaf. Prima vermaakt. Nu geen tijd voor lange verhalen. Alles was prima, behalve de modder Ik begin nu pas weer een beetje wakker te worden. Later meer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Gave foto's weer Vincent!!! Lol@foto! |
|
Helemaal met alle verhalen erbij Wat mensen allemaal wel niet doen... Raj.... heb je dat wegjaag van kindje verhaal al verteld? Of wegjaag verhaal, van TRUIE stelletje? Of die gozer waar je tegen schreeuwde van: "GO AWAY"? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Jaaaaaaa, de heerschende pullen! Het ultieme Wacken-zuipmoment! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hey niggah On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |