|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een beamer is natuurlijk helemaal gewldig, maar voorlopig moet ik dat aan tv hangen van pc nog eens even doornemen. M'n videokaart schijnt het te kunnen. |
|
falling down met Michael Douglas en Robert Duvall net gezien , best wel leuke film Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Heb ik gisteren gezien. Erg verwarrend allemaal, maar mooie film ja. Net The Terminator voor de 76e keer gezien. "I'l be back"! |
|
21 Grams Wow. |
|
quote: Ik vond hem juist erg goed, stoere film, lekker sfeertje. En die hoofdrol speler deed een erg solide rol neerzetten imho !!. Ik had de film iig niet zo verwacht, ik dacht zal wel een bagger remake zijn maar tegendeel is waar Vet !! |
|
The adventures of Prescilla, Queen of the desert, gister op nederland 3 ge-weldig |
|
Amityville Horror gezien, vond ik echt vreselijk. Onorigineel verhaal. Sin City, not my kinda movie, wel mooi gemaakt. Duma, prachtig. Echt een lieve film! |
|
Bij een remake is het verhaal nooit origineel Morgil .... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 31-07-2005 14:11] |
|
quote:Ik zeg ook niet dat ik hem slecht vond (verre van dat! gave film!), alleen met name de gezichtsuitdrukkingen van die gast kwamen me af en toe iets teveel overeen met Jack uit The Shining ... daar hadden ze mijns inziens met wat simpele aanapssingen wat aan kunnen doen |
|
quote: Duh, maar het is echt zo'n film waarvan er al 20 zijn. |
|
Pulp Fiction Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
- Delicatessen - Fantastic Four - Howling VI: The Freaks |
|
A knight's tale |
|
"Future War" (op het moment #8 in de imdb bottom top 100) Erg sterk verhaal had ie: Cyborgs met dinosaurussen kwamen uit de toekomst om op een ontsnapte kickboxer te jagen die voortdurend zijn shirt uitdeed Zenial |
|
Net Hannibal, samen op de bank met m'n meissie... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Aaaaaahhhhhh wat lieeeffff |
|
quote: Ja he? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Marrreee wel de handjes thuis gehouden he? |
|
quote: Uiteraard. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Batman begins Fear and loathing in Las Vegas I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Een erg goede film, vond ik. Beyond Borders gekeken. Zo-zo. Heb m'n buik wat vol van al dat leed in de wereld omgezet naar Hollywood meuk. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Hij had zeker wat ja. Ik vond hem alleen iets te lang. Aan het eind dwaalde mijn aandacht steeds vaker af. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Heb je 'm in de cinema gezien? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
vanmiddag (eindelijk) American History X gezien. Aangrijpende film, best goed ook. daarnet Oceans'12 gezien. Vage film |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |