|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bad Taste is dan ook slecht. De meeste mensen die hem gaaf vinden roepen dat alleen maar omdat het geen mainstream is en omdat het dan cool is. Terwijl Bad Taste inmiddels zo mainstream is als wat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Thanks ja het is zogenaamd cult blah blah. Nou sorry, geen humor, erg fout allemaal, en geen kwaliteit Maar goed ik geef hem nog een serieuze kans... en dan geef ik een goed oordeel. Hier zijn zeker ook veel Evil dead fans?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ah, ik vond bad taste wel aardige wrede shit. meet the feebles ook trouwens, weer totaal anders, maar erg geinig.die weleens gezien ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: *meldt zich* Zenial |
|
quote: voor zover cult bestaat vond ik Festen wel erg dicht komen. nu al signature |
|
quote: Dat zal wel meevallen toch? Evil Dead is ook gaaf inderdaad. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
8 mile dinges, dat ding met Eninem. Heb wel genoten. Was die film nu autobiografisch of gedeeltelijk gebaseerd op? mvg wk10 |
|
Volgens mij gebaseerd op. Een beetje te dramatische film imho, maar wel vermakelijk. |
|
quote:Evil Dead heeft natuurlijk geniale momenten. Een verkrachting door een boom. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Verkrachting? Volgens mij had ze het maar al te graag! De beuk erin! signature |
|
quote: Jij snapt het; de hele film is van top tot teen briljant; zelfs tot in de aftiteling vind ik em amusant blijven. Het hele concept is -vaak ook onbedoeld- briljant uitgewerkt met toepasselijke subtiele details zoals het diarreevlekje van de collectant wanneer hij met het team meevlucht na uit de kookpot bevrijd te zijn. Je ziet in deze film al duidelijk het talent van Peter Jackson dat later in grotere budgetfilms meer bekend wordt; sterker nog; met zúlke beperkte middelen zo'n film maken is juist nóg kunstiger. quote: Bad Taste is zeker sinds de goedkope DVD release en het LOTR succes van Peter Jackson idd. mainstream, maar voor de rest raakt je betoog kant nog wal. Bad Taste is alleen niet vermakelijk voor mensen die te weinig verstand hebben van humor. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Laten we netjes zeggen dat de meningen verdeeld zijn. Ieder zijn eigen mening On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Same here...niet echt slecht, maar ik vond de hele situatie (welke rapminnende jongere wil nu niet zijn zoals M&M???) een beetje te geromantiseerd en Eminem kan NIET acteren!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ik vond dat hij juist heel sterk acteerde eigenlijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee hij was gewoon zichzelf.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: quote: Ik zie een verband... Suck my piss |
|
quote: Maar kan je het ook leggen dan? *damn is erg vervelend* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nee, ik leef MEMENTO.. Vannavond teh Matrix weer eens kijken,... quote: Suck my piss |
|
quote: De film zit best goed in elkaar als je bedenkt dat dit door een stel vrienden gemaakt is in het weekend (voor zo'n 3 jaar lang). Met de meeste special effects en het cameragebruik is iig weinig mis en als je ook nog is de humor kan waarderen en van gore houdt is het een wereld film. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Volgens mij was het een eik. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: met eikels???!!11!1!1! pw|\|3d signature |
|
quote: Dit is pas bullshit! De Japanse is zo veel enger. De remake had van die standaard angst foefjes. Maar het grootste probleem vond ik dus dat ze zo in het verhaal hadden lopen knippen. Dat had ik al aangegeven, maar misschien was het originele verhaal toch iets te moeilijk voor jou! Ik vond the ring ook een vermakelijke film, maar ringu net effe iets beter. en dat heeft niets te maken met het feit dat ik dat kvlt vind, maar gewoon dat ik de originele beter vind quote: Ja, de hollywood versie is idd kut geacteerd, je zegt het zelf. Maar het origineel is gewoonweg veeeeeeeeel beter. Betere sfeer, beter verhaal en het is natuurlijk gelul dat de in het origineel wit geschminkte koppen minder eng zouden zijn... sterker nog het zelfde is gewoon gedaan in de remake. Hij is zelfs geregiseerd door de originele regiseur. Hij zal het verhaal wel hebben aangepast aan het amerikaanse publiek, dat zo'n complex verhaal natuurlijk niet snapt, net als XnegativeX natuurlijk.... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 30-08-2005 19:08] |
|
Echt een gave nepdocu over twee non stop dronken en slopende headbangers. Plot Outline: Headbangers Terry and Dean explore the depths of friendship, and the art and science of drinking beer like a man. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |