|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Geniaal die film. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
"The Fantastic Four" hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Wat een kutfilm!!!!! Ik bedoel, ik had ook geen geweldige film verwacht hoor... maar echt, zo slecht, ZO slecht dat ie daarom ontzettend belachelijk werd had ik niet verwacht. Hoogtepunt: "What's the worst that could happen?" Zenial |
|
In de bioscoop gekeken? Helemaal zonde van je geld. Je kunt films ook huren na een bepaalde tijd. |
|
Juischt.. Of downloaden, ookal is dat best wel gay. |
|
quote: Ik heb land of the dead op de harde schijf staan. En toch kijk ik hem niet. Ik wil niet loeren naar een film op een momitor, ook al is het een 19" en met dolby surround. |
|
quote: Ik vind het ook niks.. Maar, aan de andere kant is het tegenwoordig natuurlijk wel mogelijk bijv. je laptop aan je TV te hangen. Of aan de beamer Ik ben helemaal geen TV-freak maar een scherm van 2m40 met Dolby Surround, dat verandert de boel. Mijn pa heeft zo'n belachelijke set (zie dit topic + beamer, vet!! |
|
quote: Hehehe oh ja Er zaten dan ook maar liefst zes mensen in de bioscoopzaal Maar ik zal de volgende keer weer braaf downloaden hehehe Zenial |
|
Ik geef je aan bij BIG hoor!! |
|
Die laten me meteen weer gaan als ze horen dat ik zelf 7,50 uitgeef aan de fantastic four Zenial |
|
ow, dus jij vind het legaal ten compensatie van het betaald aan moeten zien van een kutfilm een illegale kopie te downloaden? |
|
quote: Ter compensatie zouden ze mij bakken met geld moeten geven. Maar ik vind het downloaden van illegale kopien niet legaal nee. Slim vind ik het wel Zenial |
|
The butterfly effect, Wat een enorm geniale geweldige film zeg, Hij werd me aangeraden door mijn psychologie leraar. Ik begrijp nu waarom. it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Inderdaad een geweldige film! Je moet the Jacket ook eens kijken! |
|
quote: Nog een aanrader: SPIDER van David Cronenberg |
|
Waar gaan Jacket en Spider over dan??? it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Downloaden gay. dat zeggen alleen mensen met geld. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Over een jas en een spin Zenial |
|
Spider is idd een vette film |
|
quote: http://www.imdb.com/title/tt0366627/ http://www.imdb.com/title/tt0278731/ |
|
quote: Films zoals Elektra en Spiderman enzo ga ik net graag zien omdat je al op voorhand weet dat het kutfilms gaan zijn. Enerzijds kost het inderdaad wel veel geld (€5,50), maar anderzijds ben je zelfs na de film nog uren zoet met ermee te lachen, en als dat geen waar voor je geld is! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Gister Blade III () en daarna The Grudge gezien ( ). |
|
quote: Is dat Blade Trinity? Die moet ik nog steeds kijken, ligt hier al eeuwen. |
|
Blade vind ik zo saai, deel 1 heb ik met moeite afgekeken en bij deel 2 ben ik na 20 minuten afgehaakt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
alle Blade delen vind ik ook niet zo super meer. Gister the Ammitty Vill Horror gekeken in bios . Was denk ik wel een voordeel dat ik het origineel niet kende, ik vond de remake erg goed, in het begin dacht ik dat het weer een bout film zou worden omdat d'r weer een klein kind was dat dingen ging zien enzo,en ik haat kleine kinderen in horror films, mar naarmate de film vorderde vond ik m steeds beter worden. Alleen klote dat ze in Hollywood tegenwoordig niet meer weten hoe ze goede horror films moeten maken, het zijn tegenwoordig allen mar remakes, straks komt The Omen 666 uit, remake van het eerste deel van de serie... Benieuwd wat daarna nog allemaal voor remakes volgen....En als de remake put is uitgedroogd, met wat voor bagger gaan ze ons dan proberen te vermaken ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |