|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja dna moeten ze zorgen dat ze verschillende extra's op die dvd's doen ofzo |
|
Gisteravond "The Beast of Yucca Flats" gekeken. Als je Hotel Rwanda al indrukwekkend vindt moet je deze eens kijken! Heeft echt een diepe indruk achtergelaten... Zenial |
|
quote: is deze film net uit? En waar gaat het over? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Gisteren "The Acid House" , leuk vermaak.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
heb kung-fu hastel, unleashed en saw gezien. o jah ook n og alaxander en cube2( hypercube) |
|
Gister Spongebob the movie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hoe is Kung Fu Hustle?? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Zoiets als de Soccer variant, maar dan meer gestoeld op Kung Fu ipv. Soccer. Wel grappig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Zoiets had ik wel verwacht, ik bedoel of hij de moeite van het kijken waard is. Als dat ding op dvd uitkomt schaf ik 'm waarschijnlijk wel aan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
het is wel grappig, maar heel overdreven net als shaolin soccer dus. Maar je meot hem wel een keer gezien hebben. |
|
Ga een filmpje huren iemand een goede tip... thriller of horror en dan ook verkrijgbaar bij de lokale dvdtheek SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Shaolin soccer vind ik wel erg goed gemaakt dus die Kung Fu Hustle zal ook wel goed zitten. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
The Unsaid weer. Janken. |
|
quote: Erg gave film!!! Vooral het laatste filmpje vind ik prachtig. Het boek is ook erg leuk, allemaal verschillende, korte verhaaltjes. |
|
quote: Vond vooral het eerste en het laatste filmpje erg leuk.. vooral "GOD" in het eerste filmpje en "Coco" in het laatste, geniaal acteerwerk... wel jammer van die goedkoop uitziende nepbaby, maar ach het werkte wel.. haha die trip van Coco, prachtig! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Het eerste filmpje vind ik echt vet gedaan, hoe ze dat gefilmd hebben en zo. De tweede ietsjes minder, en Coco f*cking Brain heerst gewoon! |
|
quote: "The Beast of Yucca Flats" is wat ouder alweer, maar echt een klassieker! Dat deze toendertijd geen oscars heeft gewonnen is onvoorstelbaar, want het acteerwerk is echt formidabel! Als je van films houdt zou ik hem zeker eens huren of downloaden... Zenial |
|
Gisteren naar The Skeleton Key geweest.. Vond hem erg vet!!! Komt beetje traag op gang, maar erg creepy sfeertje en sterk verhaal! Aanrader!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: deze "klassieker" krijgt op IMDB toch een vette 1.6 |
|
Asterix en Obelix gekeken gisteravond best vermakelijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Gisteravond die film over dat pak? Ehmz en vandaag The Griebels, een glimlachje kon er vanaf maar verder.. slechtslechtslecht! |
|
quote: die wil ik ook zien!!!! Vanavond ga ik naar the remake van Amityville kijken.. ook errug creepy!! [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 21-08-2005 13:50] carcasstrid |
|
Skeleton Key lijkt me inderdaad best leuk, die ga ik wel in de bios loeren. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Da's best een prestatie hoor! Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |