|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
National Lampoon's European Vacation, blijft leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: paar jaar ouder hoor ik ben niet zo'n echte filmfanaat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Echt waar?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Red Eye 13 in 1 dozijn actiethriller... maar ja had het kunnen weten; Wes Craven Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
The Island, leuke en mooie film. |
|
quote: Crap was dat zeg, eerste half uur was wel ok. Daarna is het weer zo'n typische actie film. Gisteravond Final Fantassy 7, fantastische graphics, maar ook hier geen plot en slechte vecht scenes. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hotel Rwanda, erg indrukwekkend. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
dark water (asian) old school signature |
|
quote: Prachtig he? Ik moet hem snel eens op dvd kopen. |
|
21 Grams, goede film. |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Lost highway net voor de 2e keer, maar snap er nog steeds geen fuck van... maar die spanning Edit: 21 Grams is gaaf, dat sfeertje heerst! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-09-2005 3:44] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Inderdaad, het komt de laatste tijd niet vaak voor dat een film me echt wat doet en een gevoel achterlaat, maar dat was nu wel het geval. Als je een film die je niet begrijpt spannend vindt is er toch iets goed gegaan. |
|
Hehe ik denk dat weinig mensen Lost Highway tot in detail begrijpen en er een goede theorie over hebben... Toch vond ik Mulholland Dr. iets beter.. maar toch die David Lynch stijl blijft boeien! 21 Grams greep me niet echt aan, maar de sfeer in die film doet me dan wel weer wat... de 2e keer kijken vond ik em trouwens beter, kijkt het net wat relaxter zeg maar Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Zonder te weten dat Lost Highway een film van David Lynch was moest ik bij het lezen van je post meteen aan Eraserhead denken, omdat dat ook een film is die ik niet begrijp maar die wel echt een gevoel over weet te brengen, gaaf is dat. Ik kan me wel voorstellen dat je 21 Grams de tweede keer beter vond, omdat alle stukjes dan al op hun plaats zijn gevallen, maar dat zou ook een interessant onderdeel van de film weg kunnen nemen. Ik denk dat ik hem nog wel een keer zal kijken. |
|
quote: Eraserhead wil ik graag nog eens zien! Maar zie em nooit ergens liggen... En 21 grams, als je die voor de 2e keer ziet kijkt het gewoon iets relaxter weg en heeft het sfeertje in die film nog iets meer impact zeg maar... Al zou die film op een chronologische wijze verteld zijn dan had ik hem alsnog erg goed gevonden, die 'gimmick' doet me eigenlijk weinig verder.. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-09-2005 4:08] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
edit: verkeerde knop [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-09-2005 4:08] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Eraserhead is echt een nachtmerrie, een erg gave film waar je wel in een bui voor moet zijn. Ik kan bij 21 Grams niet zeggen in hoeverre de volgorde van het verhaal invloed heeft op het gevoel dat overgebracht wordt, maar ik denk wel dat het de film interessanter maakt, voor mij tenminste wel. |
|
Badlands |
|
The Omen Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
The Aviator. Lange zit (2,5 uur!), maar wel een mooie film. |
|
Aviator, goed acteerwerk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ladykillers en Team America: World Police.. vooral die laatste was weer extreem belachelijk maar daardoor wel grappig! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ringu 2. Ja, vaag dus he. Te lang geleden dat ik Ringu gezien heb, die weer een keer bekijken... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |