|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
- the grudge (ja beetje laat) maar viel tegen - the ring 2, viel me ook iets tegen, geef mij maar japanse versie - Patient 14, wel een leuke film http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
Vet Hard? Vet slecht ja, grappig op momenten, maar verder ook niet echt meer dan dat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
TEH EXORCIST...OP DE ACHTERGROND.. Suck my piss |
|
quote: Hehe, ik heb het origineel niet gezien, maar die wezens waren "creepy". |
|
quote: Het is ook een hersenloze film maar dat maakt het niet minder grappig natuurlijk. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Klein stukje IT. Brrrrr... Ik trek t nog steeds niet! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Idol. Genrevaste japanse idooltjes pr0n. Support!! |
|
Vet Hard, Matrix 1 & 2. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
matrix 1 ook aan begonnen ja, vandaag ff afkijken |
|
quote: Klopt, dat vond ik ook het grote pluspunt van die film. Verder is de Hollywood versie net zo chaotisch en slecht geacteerd als het origineel. Dus waarom iedereen maar blijft zeuren dat de originele altijd beter zijn is me een raadsel. Zal wel kvlt zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Het is mettol om te zeggen: 'de origineel was beter'. Men voelt zich dan een soort mini Leonard Maltin. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gangs of New York. Leukleukleuk, maar niet echt heel bijzonder ofzo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: De origineel uit 1938 was beter. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Verwijzen naar Leonard Maltin is dan weer helemaal niet mettol Zenial |
|
quote: Hij kan wel beter zeiken dan Jenje en ik combined. Dat dan weer wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
D'oh! Suck my piss |
|
Ik denk dat ik vanavond Bad Taste ga kijken, ik ben benieuwd! |
|
quote: Prachtfilm. Net 'Matrix Revolutions' gekeken, hoewel erg gaaf wel de minste van de drie. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Bad Taste is hilarisch, vooral de extras op de film... en dat Schaap! Laatst naar Dark Water gekeken, van de makers van The Ring (asian). creepy en nochtans bijna geen verhaal. signature |
|
quote: Hehe, dat gaat wel goedkomen dan! Kan ik mijn shoarma wel opeten onder het kijken van de film, of is dat af te raden? |
|
quote: te zien hoe snel je eet. Naar het einde toe zitten enkele smakelijke stukken! signature |
|
quote: Ik zal er rekening mee houden, ik eet langzaam maar de pauzeknop kan uitkomst bieden in noodsituaties! |
|
Bad taste zit vol met ranzige stukken. Voor nog veel meer gore is Braindead ook aan te raden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Braindead ken ik dan al wel, dat is ook een geniale film inderdaad. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |