|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
net voor de 20 miljoenste keer Edward Scissorhands wat een geweldige heerschfilm binnenkort maar es naar Sjakie en de chocoladefabriek. es kijken of een collega van me mee wil, die is helemaal wild van Tim Burton "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Charlie and the Chocolate Factory... FUKKING GAAF!! Heb van het begin tot het eind dubbel gelegen. Heerlijke heerschfilm, geniale subtiele humor. En ik denk Johnny Depp's beste acteerwerk tot nu toe. Wat ook gaaf was: Trailer van The Corpse Bride (de nieuwe van Tim Burton alweer): Tekenfilm (CGI?) erg in de stijl van Nightmare Before Christmas. Mooi!!! Zenial |
|
Adaptation. |
|
iemand die Amityvolle blabla al gezien? Reacties? |
|
quote: Heb hem gisteren ook gezien en kan me helemaal in het commentaar vinden! |
|
quote: Gaaf! Die film wil ik ook nog zien.. de kracht van de combi Burton / Depp heeft zich al eerder bewezen, in de gisteren nog uitgezonden Edward Scissorhands .. Gisteren ook nog gezien: Marathon Man Topfilm, niet voor niets een klassieker.. Met een zeer goed acterende Dustin Hoffman in zijn jonge jaren (film komt uit '76) .. |
|
quote: Een maat van me en zijn vriendin hebben hem bekeken en waren redelijk onder de indruk. OT: Gisteren heb ik very bad things gezien. Heerlijke cynische grappen. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 24-07-2005 12:57] |
|
quote: Helemaal mee eens. En die trailer van The Corpse Bride belooft ook wat goeds. Hatsjikidee! |
|
Army Of Darkness gisteravond "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gister Wolf gekeken. Was wel een leuke film. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wherewolf? Therewolf! Gister was The Brady Bunch er op, lache gheghe |
|
shallow ground *wat een dikke vette kut b-film! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Demon beast invasion 1&2. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Heersch! En The Corpse Bride is een stop-motion film. |
|
quote: alleen die oude...die remake moet ik nog checken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gisteren heb ik de remake gezien. Aardig wat schrikmomenten, maar de ontknoping is echt vergezocht. Plus: sommige scènes zijn serieus afgekeken van 'The shining' met Jack Nicholson ( Die bergrit met de auto! Die visioenen van het jongste kind! De waanzin van de vader!) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
The Big Lebowski weer is gezien. Wat is dat toch een vette film. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
vannacht op nederland 3 gezien: casanova http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=16168 teringjantje wat is dit een gruwelijk gave en indringende film, wel moeilijk uitzitten omdat er totaal geen vaart in zit maar er worden zoveel gevoelens en bizarre sferen in neergezet, echt heerlijk om te zien. vooral toen hij was afgelopen zat ik nog even paar minuten met mn bek open naar zwart beeld te staren... Je moeder. |
|
The Grudge. Wel vermakelijk. |
|
de japanse versie hoop ik signature |
|
quote: Amityville Horror 1979 Shining 1980 edit: Waarmee aangetoond is dat ze niet van de film leenden. Ze hadden nog wel degelijk van het boek geleend hebben... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 25-07-2005 17:17] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee |
|
quote: Bijna de gehele film is knip- en plakwerk uit andere horrorfilms. Het is een kutfilm, maar wel een vermakelijke kutfilm. |
|
Charlie and the chocolate factory; heerlijke trip en weer vette combi Burton/Elfman. Ook gaaf om te zien dat er veel cast in zat van Big Fish. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |