IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films XI Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-08-2005 13:06 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 15 augustus 2005 13:02 schreef XnegativeX het volgende:
Oh, en als je hem niet helemaal snapt is het misschien beter dat je het gewoon bij films als American pie houdt.


PWN3D1!3


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-08-2005 13:08 by Chelman Profiel van Chelman

American Pie? Die vat ik niet. Wat is nu de transcendentele betekenis van je leuter in een warme appletaart douwen?

Ik ga maar weer Ducktales kijken denk ik.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-08-2005 13:10 by Schaep Profiel van Schaep

Hey, The Hitchhikers' Guide to the Galaxy draait weer, daar ga ik vanavond denk ik dan maar eens heen!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-08-2005 13:11 by Chelman Profiel van Chelman

[dubbelposttyfus]

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-08-2005 13:13]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-08-2005 13:12 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://



[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-08-2005 13:15]


Suck my piss


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 13:17 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 augustus 2005 21:57 schreef XnegativeX het volgende:
The Butterfly effect is weer "gejat" van Donny Darko.


Die link zie ik niet helemaal. Aleen vanwege de tijdsprong(en)? Dat gebeurt toch in zoveel films? Verder zie ik niet echt verband tussen deze twee films.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-08-2005 13:24 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 15 augustus 2005 13:17 schreef Mark het volgende:
Die link zie ik niet helemaal. Aleen vanwege de tijdsprong(en)? Dat gebeurt toch in zoveel films? Verder zie ik niet echt verband tussen deze twee films.


Dat verband is er ook niet echt, de films zijn totaal verschillend imo


"This one is older than shit, heavier than time!"


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-08-2005 14:08 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 15 augustus 2005 13:17 schreef Mark het volgende:
Die link zie ik niet helemaal. Aleen vanwege de tijdsprong(en)? Dat gebeurt toch in zoveel films? Verder zie ik niet echt verband tussen deze twee films.


De link tussen Donny Darko en The Butterfly effect is ongeveer net zo groot als de link tussen The "I" inside.

Alle films gaan over mensen die tijdsprongen kunnen maken. Maar de uitwerking van de films is allemaal anders.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 14:30 by Mark Profiel van Mark

Ja, me hoela. Dat concept is al zo oud als Jules Verne, bij wijze van spreken. Dan kun je ook zeggen dat Donnie Darko gejat is van "A Christmas Carroll" of "Back to the Future" of "Bill and Ted's Excellent Adventure" om maar wat zijpaden te noemen.

Ik vind de Butterfly Effect best een goede film en hij verdient het zeker niet om als jatwerk bestempeld te worden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-08-2005 14:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Als we het over jatwerk gaan hebben, dan kan je bezig blijven. Maar het gaat erom hoe ze het dan hebben gefilmt, en hoe de benadering is.
Voorbeeld: Dracula is weet ik veel hoevaak verfilmt. En de eerste hoeft niet de beste te zijn.
Zombi's is ook al zo vaak gedaan. Alle actie films lijken bij wijze van op elkaar, etc etc.
Je vind een film mooi of niet


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-08-2005 14:43 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 15 augustus 2005 14:30 schreef Mark het volgende:
Ja, me hoela. Dat concept is al zo oud als Jules Verne, bij wijze van spreken. Dan kun je ook zeggen dat Donnie Darko gejat is van "A Christmas Carroll" of "Back to the Future" of "Bill and Ted's Excellent Adventure" om maar wat zijpaden te noemen.

Ik vind de Butterfly Effect best een goede film en hij verdient het zeker niet om als jatwerk bestempeld te worden.


*zucht* Als je nou eerst even LEEST voordat je wat post. Iemand anders bestempelde The "I" inside als jatwerk van The Butterfly effect. Mijn opmerking was alleen dat The Butterfly effect dan net zo goed als jatwerk van Donny Darko bestempeld wan worden.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 15-08-2005 14:43]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-08-2005 14:47 by Smoochy Profiel van Smoochy

Kan je nu dan hedendaags nog wel een film gaan kijken als je alleen maar oplet naar het jatwerk. In de loop der jaren zijn er zoveel films gemaakt dat je bijna elke film tegenwoordig kan linken naar een andere film.

En neggie heeft wel gelijk...mensen lezen tot zover en dan beginnen ze met vuur spuwen..lees eerst het hele verhaal even voordat je zinloos ruimte gaat verspillen hier op het forum

dank U.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 14:47 by Mark Profiel van Mark

Erm, je eigen letterlijke quote als antwoord op Immortella:

<quote>"The "I" inside is vet. Inderdaad een beetje hetzelfde idee als The Butterfly effect maar ik vond hem persoonlijk beter. En trouwens, The Butterfly effect is weer "gejat" van Donny Darko."<unquote>

Ik zie niet hoe ik hieruit moet opmaken dat jij bedoelde dat anderen het zo bestempelen. Ik reageerde gewoon op jouw opmerking dat TBE gejat zou zijn van DD. 'Zelfde idee' vind ik een heel ander verhaal dan 'jatwerk'.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-08-2005 14:48]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 14:50 by Mark Profiel van Mark

Zo te zien ben ik niet de enige die niet goed leest dan , Herr Smoochy


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-08-2005 14:51 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Lieve schat, staat "gejat" niet tussen aanhalingstekens? Ik vond het gewoon zonde om The "I" inside als aftreksel van The Butterfly effect neer te zetten en daarom maakte ik die vergelijking.

Maar als je wilt mag je best gelijk hebben hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 15-08-2005 14:51]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 14:52 by Mark Profiel van Mark

Dank u. Ik ben niet waardig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-08-2005 15:00 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Klopt.





I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-08-2005 15:02 by Chelman Profiel van Chelman

Als ik heel eerlijk moet zijn dan haal ik dit:

quote:
Op 15 augustus 2005 14:43 schreef XnegativeX het volgende:
*zucht* Als je nou eerst even LEEST voordat je wat post. Iemand anders bestempelde The "I" inside als jatwerk van The Butterfly effect. Mijn opmerking was alleen dat The Butterfly effect dan net zo goed als jatwerk van Donny Darko bestempeld wan worden.


niet uit je vorige stuk:
quote:
Op 14 augustus 2005 21:57 schreef XnegativeX het volgende:
The "I" inside is vet. Inderdaad een beetje hetzelfde idee als The Butterfly effect maar ik vond hem persoonlijk beter. En trouwens, The Butterfly effect is weer "gejat" van Donny Darko. Maar DD heerscht beide voorgenoemde films er totaal uit.



XnegX 0 - Mark 1


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-08-2005 15:05 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Prepare for assimilation


Suck my piss


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-08-2005 15:09 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

EN weer ontopic


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-08-2005 15:13 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 15 augustus 2005 15:09 schreef zillah-morte het volgende:
EN weer ontopic


ontopic----

A knights tale gister gezien wel vermakelijk

Oftopic----

Moet je niet telefoneren...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-08-2005 15:16 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 15 augustus 2005 15:13 schreef Smoochy het volgende:
ontopic----

A knights tale gister gezien wel vermakelijk

Oftopic----

Moet je niet telefoneren...

Ja hoor, doe ik ook.

Gister Meet the Fockers gezien. Voor een keer leuk


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-08-2005 15:17 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 augustus 2005 12:43 schreef Pierced by the metal het volgende:
Memento is toch die film waar er steeds trug in de tijd wordt gegaan? Vond m maar erg vaag worden, maar misschien lag dat ook aan de omstandigheden

De hoofdpersoon speelt een spelletje met zichzelf.


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 15-08-2005 15:20 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

quote:
Op 15 augustus 2005 15:17 schreef ghoulliette het volgende:
De hoofdpersoon speelt een spelletje met zichzelf.


Hmmm geen wonder dat ik mn aandacht er niet bij kon houden.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-08-2005 15:24 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 15 augustus 2005 15:02 schreef Chelman het volgende:
Als ik heel eerlijk moet zijn dan haal ik dit:



niet uit je vorige stuk:


XnegX 0 - Mark 1


"gejat" staat tussen aanhalingtekens.
Maar toch ben ik blij dat je de score bijhoudt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen