|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb hier anders nog traces of dead en Ichii the killer liggen, en Audition! signature |
|
quote:Daar valt natuurlijk over te twisten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Bad taste is minder over the top en logischerwijs wat meer amateuristisch maar de humor is echt briljant. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 29-08-2005 22:01] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
mwa, de enige keer dat ik echt kon lachen was met die bazooka en het schaap. |
|
quote: en met het eten van de ... signature |
|
quote: Vind het tweede deel ook nog goed te doen alleen het belachelijke einde van Pennywise is te slecht voor woorden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Meet the Feebles is pas geniaal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Een half uur van 'The Woodsman'. Kevin Bacon en ik gaan gewoonweg niet door een deur. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nog een goed voorbeeld idd, prefereer wel Bad taste boven Meet the feebles. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: aaaaaaaaaaaargh, nu zit ik weer met dat liedje in me kop!!!! signature |
|
Bestiality?? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Het gaat me dan ook vooral om de humor! |
|
quote: Let op de houten meeuw. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
The Big Labowski Whaha www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
heel andere film , maar goed bevonden. Beetje alternatief, Brits, geflipt en tot inhoudelijk sterk. Relatief sterke sountrack ook. signature |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hehe, ik begin al behoorlijk nieuwsgierig te worden! quote: Het is natuurlijk The Big Lebowski, maar dat is inderdaad een geweldige film! |
|
quote: Ik hou wel van Britse en Ierse films. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
the bunker..erg gave film !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die hebben vaak een erg toffe sfeer inderdaad! |
|
en hoe vond je bad taste NIGHTNURSE? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-08-2005 23:37] signature |
|
quote: Vraag je aan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja! Is het nu aan? signature |
|
quote: Nee TV is uit Bad taste, ik denk dat ik die nog eens een eerlijke kans moet geven. Wat ik er eerst van zag vond ik niets. Ben ik te nuchter voor ofzo. Zie er de humor er niet van in. maar was toen moe, dus zal in een lollige bui er nog eens normaal naar kijken, dan laat ik het je weten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |