IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films XI Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-08-2005 23:56 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Vannacht 28 days later kijken, op aanraden van velen hier. Het zal me benieuwen.

Oja, evil dead heerscht en bad taste ook, zij het in iets mindere mate. En allen die dat niet waar vinden, kijken waarschijnlijk het liefst naar desperate housewives.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-08-2005 0:00]



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-08-2005 0:02 by M. Profiel van M.

Ik vind Bad Taste ook niet zo boeiend....

quote:
Op 30 augustus 2005 18:19 schreef Verval het volgende:
De film zit best goed in elkaar als je bedenkt dat dit door een stel vrienden gemaakt is in het weekend (voor zo'n 3 jaar lang).

Ja, dat is het dus een beetje. De film zit best goed in elkaar, "als je bedenkt dat".

Ik wil geen film die best goed in elkaar zit "als je bedenkt dat". Ik wil een film die goed in elkaar zit.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-08-2005 0:05 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 augustus 2005 0:02 schreef M. het volgende:

Ja, dat is het dus een beetje. De film zit best goed in elkaar, "als je bedenkt dat".

Ik wil geen film die best goed in elkaar zit "als je bedenkt dat". Ik wil een film die goed in elkaar zit.


Vroeger kon dat. En als je nagaat hoeveel exemplaren er waarschijnlijk ondertussen verkocht zijn. Ieder zijn ding.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-08-2005 0:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 augustus 2005 0:02 schreef M. het volgende:
Ik vind Bad Taste ook niet zo boeiend....


Ja, dat is het dus een beetje. De film zit best goed in elkaar, "als je bedenkt dat".

Ik wil geen film die best goed in elkaar zit "als je bedenkt dat". Ik wil een film die goed in elkaar zit.


De film is écht beter dan dat; eerder een soort totaalconcept; een perfecte goed genoeg lopende uitwerking als hommage aan de slechte smaak; en het low budget sfeertje dat er aan alle kanten afdruipt (terwijl de montage wél toerijkend is) past hier juist goed bij.

Vergelijk bijv. The texas chainsaw massacre remake met het origineel; technisch superieur maar als totaalconcept juist totaal inferieur aan het origineel.
Low budget=rauw=de juiste sfeer voor dit soort films. Dezelfde benadering kan je Darkthrone toeschrijven toen ze expres voor een slechte soundproductie kozen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-08-2005 0:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-08-2005 0:40 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 augustus 2005 0:32 schreef Mutilator het volgende:


Vergelijk bijv. The texas chainsaw massacre remake met het origineel; technisch superieur maar als totaalconcept juist totaal inferieur aan het origineel.
Low budget=rauw=de juiste sfeer voor dit soort films. Dezelfde benadering kan je Darkthrone toeschrijven toen ze expres voor een slechte soundproductie kozen.


Kijk.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-08-2005 0:47 by Heiden Profiel van Heiden

Precies, dat noodgedwongen minimalisme is juist de kracht van Texas Chainsaw Massacre en geeft de film die typisch lugubere en zieke sfeer waar men in andere films nog niet eens bij in de buurt komt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-08-2005 0:52 by aerodis Profiel van aerodis

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 31-08-2005 0:53]


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-08-2005 10:07 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 31 augustus 2005 0:47 schreef Heiden het volgende:
Precies, dat noodgedwongen minimalisme is juist de kracht van Texas Chainsaw Massacre en geeft de film die typisch lugubere en zieke sfeer waar men in andere films nog niet eens bij in de buurt komt.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-08-2005 10:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ja dat kan allemaal zijn. En geen probleem ook, maar mensen geloof me er zijn ook mensen die een ander mening over een bepaalde film kunnen hebben. Echt waar hoor.
Dus einde gezeik Bad taste.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 31-08-2005 11:07 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 31 augustus 2005 10:35 schreef zillah-morte het volgende:
Ja dat kan allemaal zijn. En geen probleem ook, maar mensen geloof me er zijn ook mensen die een ander mening over een bepaalde film kunnen hebben. Echt waar hoor.
Dus einde gezeik Bad taste.


lol ik hoor het je nog zeggen; wat een kutfilm


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 31-08-2005 11:08 by BARABAS Profiel van BARABAS

Nee hoor! Want ik moet even melden dat ik hem middelmatig vind. Evenals de rest van Peter Jackson(behalve Braindead).

Edit: sloeg dus op het einde Bad Taste verhaal van Zilla

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 31-08-2005 11:10]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 31-08-2005 11:09 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

"Devour", redelijk slechte film.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-08-2005 11:19 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

The Longest Yard, gisteravond gezien, wel redelijk nog


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ashes to Ashes
f*ck che
Usericon van Ashes to Ashes
Posted 31-08-2005 11:20 by Ashes to Ashes Profiel van Ashes to Ashes

Se7en, zeer leuke film, enkel jammer dat het einde redelijk voorspelbaar is.



Ich träumte einst vom Leben, und träumte einst von Liebe. Doch aus dem Leben wurde Flucht, und aus Liebe wuchs die Angst...


slome
Usericon van slome
Posted 31-08-2005 11:35 by slome Profiel van slome

Mr & Mrs Smith, ik vond hem wel komisch.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-08-2005 11:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 augustus 2005 11:35 schreef slome het volgende:
Mr & Mrs Smith, ik vond hem wel komisch.

Dat lijkt me nou echt een klotenfilm.

Ik ben eindelijk afgelopen weekend naar Sjakie en die chocofabriek geweest
Leuke film, alleen zat er niet veel spanning in


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


slome
Usericon van slome
Posted 31-08-2005 11:44 by slome Profiel van slome

quote:
Op 31 augustus 2005 11:38 schreef zillah-morte het volgende:
Dat lijkt me nou echt een klotenfilm.


Mwah, de grappen waren soms best scherp (wel een beetje voorspelbaar). Het is echt een zak-onderuit-met-een-bak-popcorn-film.

quote:
Ik ben eindelijk afgelopen weekend naar Sjakie en die chocofabriek geweest
Leuke film, alleen zat er niet veel spanning in


Ok heb hem nog niet gezien, is deze wel de moeite waard dan?



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-08-2005 12:16 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 31 augustus 2005 11:08 schreef BARABAS het volgende:
Nee hoor! Want ik moet even melden dat ik hem middelmatig vind. Evenals de rest van Peter Jackson(behalve Braindead).

Edit: sloeg dus op het einde Bad Taste verhaal van Zilla


Braindead Heerscht!!!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2005 12:19 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 31 augustus 2005 0:32 schreef Mutilator het volgende:
en het low budget sfeertje dat er aan alle kanten afdruipt (terwijl de montage wél toerijkend is) past hier juist goed bij.



Alsof dat een bewuste keuze van Jackson was. Ik geloof dat ze de film gemnaakt hebben voor een paar duizend euro en alle acteurs zijn kennissen/familie. Grote hulde aan Peter Jackson dat hij met nagenoeg nul komma nul ervaring en geen cent te maken zo'n film heeft kunnen opleveren. Geniaal!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-08-2005 12:22 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 31 augustus 2005 12:19 schreef Mark het volgende:
Alsof dat een bewuste keuze van Jackson was. Ik geloof dat ze de film gemnaakt hebben voor een paar duizend euro en alle acteurs zijn kennissen/familie. Grote hulde aan Peter Jackson dat hij met nagenoeg nul komma nul ervaring en geen cent te maken zo'n film heeft kunnen opleveren. Geniaal!

Inderdaad, en veel van de 'oude' acteurs zie je terug in kleine rolletjes in zijn nieuwe (dure) films.
Hij heeft gewoon talent, en dat wist ik gelukkig ook al voor de LOTR reeks.


[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 31-08-2005 12:22]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-08-2005 12:25 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 augustus 2005 11:44 schreef slome het volgende:
Mwah, de grappen waren soms best scherp (wel een beetje voorspelbaar). Het is echt een zak-onderuit-met-een-bak-popcorn-film.



Ok heb hem nog niet gezien, is deze wel de moeite waard dan?




ja hoor best wel. We waren het er allemaal over eens. Mooi gemaakt, geweldige combi Tim Burton en Johnny Depp.
Hij zet een mooie rol neer. En het verhaal is bekend natuurlijk.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


slome
Usericon van slome
Posted 31-08-2005 12:30 by slome Profiel van slome

quote:
Op 31 augustus 2005 12:25 schreef zillah-morte het volgende:
ja hoor best wel. We waren het er allemaal over eens. Mooi gemaakt, geweldige combi Tim Burton en Johnny Depp.
Hij zet een mooie rol neer. En het verhaal is bekend natuurlijk.


Mooi, als ik dan eens een bios in de buurt kan vinden die niet de nagesynchroniseerde versie draait zal ik hem zekers bekijken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2005 12:33 by Mark Profiel van Mark

En ook een stuk getrouwer aan het boek, behalve dan Wonka's familie-gedoe. Alleen spijtig dat ze het "There's no earthly way of knowing which direction we are going" nummer eruit gelaten hebben, op een zijdelingse opmerking van Depp na.

En die eekhoorns waren geweldig! Wist niet dat die beesten zo goed te trainen waren


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-08-2005 12:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 augustus 2005 12:33 schreef Mark het volgende:
En ook een stuk getrouwer aan het boek, behalve dan Wonka's familie-gedoe. Alleen spijtig dat ze het "There's no earthly way of knowing which direction we are going" nummer eruit gelaten hebben, op een zijdelingse opmerking van Depp na.

En die eekhoorns waren geweldig! Wist niet dat die beesten zo goed te trainen waren


Ja idd die eekhoorns zijn gaaf. Die liedjes zijn wel iri.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2005 12:47 by Mark Profiel van Mark

De liedjes horen er nu eenmaal bij. Dit zijn tenminste de originele Oempa-Loempa nummers uit het boek en niet de vrije verzinsels van de vorige film. Ik heb doorgaans een broertje dood aan musical-achtige taferelen, maar bij deze film weet je gewoon dat het erbij hoort en ik vond de uitwerking best vermakelijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen