|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Constantine...die is toch oorspronkelijk Engels? Mwah, ik vond m tegenvallen. |
|
Gister ocean's twelfe gekeken. Hij ging wel, maar dat je nou zegt geweldig, nee. Een 7. |
|
A love divided. Janken! |
|
quote: Oooooh! Dat mogen mannen helemaal niet!!! Zenial |
|
quote: |
|
Gisteren The Butterfly Effect gezien. Best een goede film. |
|
The Day of the Jackal |
|
Hum Dil De Chuke Senam |
|
quote: Ik heb het ook net gekeken. Fucking geniaal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: wat werd er dan precies gezegd?? (jammer dat ik het gemist heb ) |
|
Net catwoman gekeken. Mwoh. |
|
quote: Het heette 'An evening with Kevin Smith' Het was een reeks gastcolleges die op allerlei US Universiteiten gegeven werden (waaronder Cornell, wat mij best verbaasde eigenlijk). Hij vertelde allerlei anecdotes uit de filmwereld, uit zijn persoonlijk leven etc. in zijn aparte stijl. Soms had hij Jay bij zich...die gast spoort echt niet LOL. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dark Water (Remake): op zich niet slecht. Als horrorfilm is het origineel wel beter, maar deze film is wel te doen. Het einde van het origineel vond ik echter doeltreffender. This is Spinal Tap: Ik had die om de een of de andere reden grappiger verwacht. Fade To Black: Leuke thriller over een horror-freak, die doordraait en verkleed als allerlei horrorpersonages zijn omgeving afmaakt. |
|
quote: Wel typisch dat Silent Bob zoveel praatte!! Zenial |
|
Sja, Event Horizon zojuist gezien. Hij was vrij ziek. Het laatste half uur zakte een beetje in (vooral toen zo expliciiet uitgelegd werd waar het nu allemaal om draaide met dat schip) maar ik vond hem toch niet verkeerd. Het verhaal had niet veel om het lijf en de 'suspense factor' was een beetje laag maar het was zo smerig en zat zo goed in elkaar dat het toch op een gegeven moment verontrustend werd. Al die vage verlichting.... en die uitlijning van die gangen die precies de contouren van een doodskist had.... Wat wellicht ook meespeelde was dat ik moederziel alleen was, in het stikdonker, met het geluid keihard aan. De decors zagen er trouwens erg vet uit! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dungeons & Dragons 2 Mindhunters The Ring 2 Deviant DP Girls Mystic River The Gathering Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Erg fijn. Niet iedereen wist dit al. |
|
quote: Nou...op zich wordt het wel in de eerste minuten van de film verteld. Maar in het algemeen heb je gelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-09-2005 10:55] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb 'm dan ook nog niet gezien. En ookal wordt zoiets in de eerste seconde van de film al gezegd, dan hoef ik het nog niet van te voren te lezen op een forum. Kortom, [spoiler][/spoiler]. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-09-2005 10:56] |
|
quote: Das stimmt, ja. Ik zeg alleen dat het hier minder ernstig is dan bij een Usual Suspects o.i.d. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dan neem ik dan maar van je aan |
|
Gisteravond A Bronx Tale "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Da's een goeie ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gisteren Birth en Ocean's Eleven gezien, ze vielen alle 2 tegen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |