|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
La Cite des enfants perdus, supersupervet gedaan. Visueel meesterwerk. Vet! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Mais oui! Heerschfilm! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: kijk dan ook nog delicatessen als je die nog niet gezien hebt, grotendeels de zelfde cast en de film voor CotLC. over een wereld waarin vlees zeer schaars is, mensen gegeten worden en een bepaald bevrijdingsfront dat hier tegen is.. |
|
Pirates of the Carabien , heerschfilm; johny depp is echt super in die film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Fear and Loathing in Las Vegas. Gave film |
|
Fear and Loathing in Las Vegas en Ravenous. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
constantine ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: aha, perfect! Ik heb de trailer inmiddels gezien, ga de film binnenkort aanschaffen. |
|
quote: Vond ik echt wel grappig, echt wel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat vind je een goede film? hahahaha "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: +1 Werd ook eens tijd dat ik die een keer moest zien. |
|
quote: I agree! Gatenkaas scenario. Het enige goede moment van de film is als ze onderdak zoeken in de kelder samen met Tim Robbins. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 28-07-2005 11:40] |
|
A love song for bobby long, was wel aardig, John Travolta blijft een goeie acteur, en Scarlett Johansson is doorgaans ook erg aangenaam om naar te kijken, voor de rest was de film weinig bijzonders. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
'The Eternal Sunshine Of A Spotless Mind' Een ongelooflijk heerschende film. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Gister voor de 500ste keer gezien This is Zodiac speaking... |
|
quote: Dat vind ik weer een van de slechtere scenes. Het begin waar de tripods opstaan, dat is wel een heerschende scene. De rest is matigjes "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik ook zoiets ja. Op TV gaan kijken terwijl ik hem ook op DVD heb Geniale film! |
|
quote:Join da club. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
The Two Towers. Al vaker gezien, maar blijf 'm fantastisch vinden. Om de muziek alleen al. En dan een film waarvan 'k de titel niet echt meehad. Vertaling in 't Pools was "24 Hours", in 't Engels stond het er als "Trapped". Poolse titel paste beter bij de film. Was een minder doorsnee verhaal over de kidnapping van een meisje. Goede film. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Gisteren: Shallow Grave (filmregie debuut van Danny Boyle o.a. Trainspotting / 28 days later) grappige thriller met een flinke portie subtiele en zwarte humor ... wel vermakelijk ! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-07-2005 16:31] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Je bedoel als Tom Cruise gaat zingen??? Zenial |
|
Een zingende Tom Cruise? Laat dat bioscoopbezoek maar zitten dan. quote: Yep gezien maar is geen hoogvlieger; wel onderhoudend, dat zeker; erg menselijk enzo zoals Chelmann al aangeeft, maar de psychoses hadden stúkken heftiger gekund; al met al geen hoogvlieger. Zelf gezien; complete serie als een film dan: The new statesman (eigen VHS rip nog van het geniale kanaal TV10 dus met ondertiteling.) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-07-2005 22:53] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Doel meer op de suspensescène. De rest van de film, hebben we allemaal wel eens eerder gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 29-07-2005 18:22] |
|
12 angry man (uit 1957) . een van de betere films die gezien heb. en dat met zo een sobere setting. zo zie je maar, als het verhaal in orde is, dan hebje geen dure sets of veel CGI nodig. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |