|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik moet zeggen, hij viel me mee... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ju-On 1 Mensen zeg! Hoe maak je het gekraak van deuren in huis spannend? Wel....zo doe je dat. Dat spook/zombie jongetje is ook super, als hij door de hoek van iemands gezichtsveld rent, mooi gedaan. Hij blijft wel vaag over hoe en waarom, maar daargaat het niet om. Gewoon spanning, mooi. Ik heb nietveel zin om The Grudge te zien, een fragment dat onlangs nog meepikte laat me vermoeden dat die veel te gelikt is. Straks misschien maar eens Ju-On 2 opzetten. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 20-07-2005 10:19] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Laatst Arlington Road nog gekeken, das pas een thriller van formaat |
|
quote: Mja behalve dan dat moment dat Tom Cruise gaat zingen... Volgens mij hadden ze deze zin uit de film geknipt: "Please stop singing! I prefer the alien death-ray!!!" Zenial |
|
Hitchhikers Guide to the Galaxy in de sneak preview. Erg stoer. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja hij is wel redelijk grappig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gister The Butterfly Effect half gekeken, en toen had de X-Box er geen zin meer in... .. |
|
Gisteren American Psycho ( wel niet helemaal gezien ). Ik vond seriemoordenaar Patrick Bateman niet zo goed, veel te tweeslachtig. De ene keer was hij de emotieloze killer, de andere keer leek hij wel een horrorversie van Mr. Bean. Of was dat de bedoeling? Ik had er veel meer van verwacht. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
vanavond Magnolia eens kijken, op ketnet ... 21:00u Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Neeeeee! Ge-wel-dig die film! Super grappig!! Het verhaal, de geluiden, de stommiteiten.. ik heb me meer dan uitstekend vermaakt bij die film. Vette lachfilm! |
|
quote: Die wil ik ook nog graag kijken! |
|
Gisteravond hebben Verval en ik een Bud Spencer & Terrence Hill avond gehouden: -Crime Busters -Pas Op Of We Slaan Erop Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Whaha Madagascar is zo zwaar vet vooral de pinguins tip: die pinguins moeten een aparte film hebben Mission Impenguingable ofzo super Hoogachtend, De Redactie. |
|
quote: was best wel leuk De heerschappij, dat ben jij! |
|
Ik vond War of the Worlds een gave film! |
|
quote: Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt dan, kijk em nog maar is een keer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: jupe net gezien ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bridget Jones Diary 2 gezien... was weer hilarisch!! Denk dat ik binnenkort The Diary of Ellen Rimbauer ga kijken.. de voorloper van Stephen King's Rose Red... iemand bekend mee? carcasstrid |
|
quote: Grappig. Ik heb die film al en tijd in huis maar nog geen tijd gehad om 'm te kunnen zien. Evenals Hellgate, en Basket Case...vanavond of anders morgenavond maar eens een poging wagen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja ik heb ze alletwee hier op dvd liggen, "Diary of Ellen Rimbauer" is sowieso alleen leuk als je Rose Red hebt gezien denk ik. Verder is het eigenlijk meer van hetzelfde vond ik. Wel aardig dus. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ah ok.. ik ga het dus blijkbaar andersom doen.. Red Rose heb ik nog niet gezien nl. carcasstrid |
|
quote: Basket Case Snel kijken! Zenial |
|
quote: Oh die heb ik ook liggen. Rose red wel gezien, en daarom deze nu ook liggen. Kijken waard dus? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ahja deze moet ik ook nog kijken ja. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |