|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mississppi burning. |
|
Shaun Of The Dead nog een keer, blijft een Heerschfilm! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Batman Begins. Mwoh.... niet slecht, maar ook niet goed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vanmiddag nog 'even' gekeken, LOTR Return of the King |
|
Net the Jacket! hele gave film over tijdreizen! met adrian brody en keira knightly (die verbazingwekkend goed speelt.) |
|
Beetlejuice! Blijft een stoere film. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hehehe ja ik ook, heersch! Zenial |
|
The Virgin Suicides. Wat een heel erg goeie film blijft, imo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Aan begonnen (Beetlejuice) en halverwege weer afgehaakt. Vond em vroeger toch leuker [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 26-07-2005 22:45] |
|
Iemand hier die "Jacob's Ladder" gezien heeft? |
|
2x in 3 dagen "War of the Worlds" gezien. Goeie film, leuk plot, maar loopt wel net wat te lekker voor de hoofdpersonages. En ook al zette Tom Cruise een goeie rol neer, hij deed wat te melig Ook nog "National Treasure" gekeken. Hou niet zo van avontuurfilms, en ook bij deze komt het allemaal wat te mooi uit, maar toch niet slecht. En dan "Mean Girls", hihi. Wat 'n leuke film. Ook "Pavement" maar die was kut. Dom en voorspelbaar plot, en slecht geacteerd. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 27-07-2005 12:42] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: en de editing(? ik weet niet of het het huiste woord is, maar ik bedoel opbouw van de film) van de film isop het einde erg slecht. Net na de "basketscene", staan de hoofdrolspelers opeens in Boston waar de tripods in elkaar aan het zakken zijn. Dat is wel erg abrupt. Tussen die twee scenes had een overbruggende scene moeten zitten. |
|
quote: hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahaha hahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaha hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaha hahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahha hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahaha hahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaha wat een kut film! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 27-07-2005 12:54] |
|
Suck my piss |
|
Neem dan voor de aardigheid George A. Romero's splatter masterpiece: LAND OF THE DEAD!!!! |
|
quote:Ja, maar het einde stoorde me meer dan de opbouw in het begin. Zijn wel meer films waar het wat abrupter gaat, maar die toch goed zijn. Het einde, evenals het herhaaldelijke "op het nippertje ontkomen van" vond ik storen, ja. Zo'n Armageddon film, met een einde alsof dat gezinnetje alles is waar het in de tussentijd om gedraaid heeft. Had de film liever gezien vanuit het perspectief van de Amerikaanse regering of een soldaat ofzo. En ja, Cruise is een mietje, maar hij heeft ook z'n goeie kanten "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Het nieuwste meesterwerk van de godfather of gore |
|
quote: daar hebben we Independence day al voor he?? of tom cruise homosexueel is is voor mij niet belangrijk. wel dat hij goed kan acteren.Ik ben niet zo te spreken over zijn beginperiode maar in de meer recentere films is hij toch bovengemiddeld bezig. (vooral die film waarin hij een huurmoordenaar is met zijn grijs haar, kan effe niet op de naamkomen, en ook al in "Minority report"). |
|
Je doelt op Collateral. Aardige film. Michael Mann heerscht sowieso. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Collateral Laatst nog gehuurd maar kon me niet boeien, ik houd wel van thrillers in het algemeen maar dze niet. Edit: te laat [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 27-07-2005 13:25] |
|
quote: Yes. Dat is een geweldige film die ontroering en emoties op een fijne manier met brutaliteit, treurnis en woede combineert. Een aanrader. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, die bedoel ik Het verhaal was inderdaad gewoon aardig (het einde was zwak) maar naar mijn mening is het moeilijk te ontkennen dat Tom Cruise een topprestatie heeft neergezet in die film (Evenals Jamie Foxx). |
|
Cruise kan acteren, dat wil ik zeker niet ontkennen. Maar hij heeft bij mij wel zo'n imago van watje, al zijn er films waarin daar niets op aan te merken valt. ALs ie begint met huilen, denk ik spontaan van 'hier gaan we weer'.. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ik vote voor een ban "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |