|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Als film zijnde (qua filmtechnieken enz.) idd een hele aardige film. Ik vond zelf ome Adolf zwak neergezet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vond 'm juist wel goed, ookal was de actuer wat dikker dan Adolf. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik vond 'm niet lijken. Er was iets met de neus wat echt niet klopte. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vond dat Adolf in die film te erg verstrood/lunatik neergezet werd. Maar dat is ook wel het enige negatieve wat ik over die film te melden heb. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Nou denk ik niet dan hij helemaal spoorde en zeker die laatste dagen zal hij het wel niet meer helemaal meer op een rijtje gehad hebben maar dit is idd gewoon zwak neergezet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
The Assassination of Richard Nixon |
|
Hellraiser 2 |
|
quote: Die Heerscht!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
The Majestic net op tv. Vond hem maar saai eigenlijk... Zenial |
|
quote: Hm hoe vaker ik naar hellraiser 2 kijk hoe slechter ik em vind worden en hoe meer ik op de goedkoopheid van het decor ga letten en op foutjes / slecht acteerwerk enzo... toen ik nog klein en onschuldig was was het echter een hele sensatie en super eng, later vond ik em nog steeds te gek, maar de laatste keer dat ik keek ging ik me ineens aan allemaal dingen ergeren... hm moet em dan niet nog maar eens kijken... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Crash (2004) Aardige goede film, maar een beetje overdreven in thema, oorzaak/gevolg "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ben je verwend geraakt door gelikte computer graphics soms....dat slechte en die foutjes maken het juist meer (g)rauw zoals een horrorfilm hoort te zijn... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou ik ben het wel een beetje met Argh eens. Gevoelsmatig. Maar goed ik vind hellraiser wel erg cool. Zelfs t/m deel 4. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nou ik ben het wel een beetje met Argh eens. Gevoelsmatig. Maar goed ik vind hellraiser wel erg cool. Zelfs t/m deel 4. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
War Of The Worlds.... I Find That I Am Not There... |
|
Hitchhikers Guide To The Galaxy (2005) I Find That I Am Not There... |
|
quote: Eerlijk gezegd moet ik niet denken aan een Hellraiser remake van de delen 1-3 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee maar is daar sprake van? Ze zijn nu nog steeds nieuwe delen aa het maken. Ik wil deel 6 nog zien. 5 vond ik niets aan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Gelukkig niet. Ik vond deel 4 trouwens al weinig aan en al die delen achter elkaar ruiken naar uitmelkerij; kan nooit kwaliteit zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gisteren 'Der Untergang' eindelijk gezien. Erg sterke film. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Psy Psy II Heerschfilms KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Being John Malkovich |
|
Straw Dogs |
|
The Big Lebowski Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |