|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gedaan, gister al. toch warfare_@hotmail.com ??? weer niet aangekomen ?? jezus. Fuck the world and fuck you |
|
quote: warfare_mc[at]hotmail.com What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: oeps. sjorrie. ga het effe regelen, verwacht je mail vandaag nog, ok ?? ( drank maakt meer kapot dan je lief is. ) Fuck the world and fuck you |
|
quote: godver, die "reply" button vinden in hotmail is moeilijk ey What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
[quote]Op 4 augustus 2005 20:11 schreef Rutan het volgende: godver, die "reply" button vinden in hotmail is moeilijk ey [/quot Fuck the world and fuck you |
|
Uit verveling nog maar eens Dazed and Confused gekeken. Blijft vermakelijk. |
|
King Arthur. Mwah. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Clear and Present Danger gezien met Harrison Ford , matig filmpje maar Faustian Spirit of the Earth |
|
The forgottten. Of het nou door de joint die ik halverwege opstak kwam of niet, hij werd halverwege wel erg wazig met mensen die ineens de lucht in gezogen werden. Verder een amusante film, tof sfeertje |
|
War of the Worlds. 3/4 van de film is aardig onderhoudend. Gedeelte met Tim Robbins is leuk. Einde is slecht. Wat een verhaal! War of the worlds? War of NY en Boston... |
|
quote: I agree, maar toen ze begonnen met die mensen de lucht in te zuigen vond ik er eigenlijk niks meer aan. |
|
quote: inderdaad |
|
quote: Das een zeer goede film, heb em al een paar keer gezien. Voor degene die em wil zien hij is vanavond op tv, Yorin dacht ik zo. |
|
quote: Was dat met een slurp geluid.. in dat geval zou ik het wel een leuke film vinden. |
|
quote: Hmmm ik ga alleen voor Hitman, daar ben ik verslaafd aan maar ik twijfel nu wel heel erg met Vin Diesel in de hoofdrol.. ik vind het jammer, laat die sukkels van de casting eerst eens dat spel zien en dan iemand uitkiezen... Edward Burns kaal was een goede Hitman geweest maar ja.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Vin diesel is een drama. Heb XXX in de bioscoop gezien destijds, een van de meest belabberde Bond-kloons aller tijden met meer plotholes dan een Zeeuwse gatenkaas. Sindsdien mijd ik Vin diesel films als de pest. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 05-08-2005 16:21] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Harold & Kumar erg leuke film |
|
Hide & Seek. Best een leuke film, alleen had het verhaal wat mij betreft meer/uitgebreider uitgewerkt mogen worden. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Pitch Black is zeker acceptabel oja, "saving privat ryan" ook (maar dan krijgt hij al een kogel door zijn kop binnen een uur! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-08-2005 10:59] |
|
Vannacht Garden State gekeken. Ik vond hem wel aardig, maar hij is te traag om tijdens je nachtdienst goed wakker te blijven. Ik denk dat ik aankomende nacht mijn nieuw aangeschafte serie Bottom-dvd's maar meeneem. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
I, Robot. Al in de cinema gezien, maar wist 't einde niet meer. Wel kut dat de DVD bij chapter 11 telkens opnieuw vastliep, en ik het dus nog niet weet. Dat heb je met die bootlegs... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Wat ik me nog kan herrineren is dat het met de gevoelige robot wel goed komt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:En met de rest van de wereld? Vind 't wel een goeie film trouwens! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |