IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films XI Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-08-2005 17:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 augustus 2005 21:04 schreef mental het volgende:
Vin Diesel rules man, al z'n films zijn super vet behalve die comedy waar ie zo nodig op de schwarzenegger toer moest... Anyway, Hitman is niet de enige game waar een film van wordt gemaakt. ook van Halo komt een film...en ik dacht dat ze ook nu al bezig waren met een film over Doom en Bloodrayne....vette shit allemaal. Bloodrayne wordt gedaan door de regisseur van Alone In The Dark...dat was een draak van een film, hopelijk maakt ie van Bloodrayne wel iets vets !

Die gast van Alone in the Dark kan he-le-maal NIETS.

Doom en Hitman ben ik wel benieuwd naar, Doom vanwege grotendeels jeugdsentiment en Hitman vanwege de potentieel interessante dingen die met het Agent 47 verhaal gedaan kunnen worden. Waarschijnlijk zullen beide films fiks tegenvallen (in Doom schijnt het nogeneens om demomen maar om zombies te gaan ), maar tot die tijd heb ik nog lekker voorpret


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-08-2005 17:15 by M. Profiel van M.

quote:
Op 4 augustus 2005 0:27 schreef cataclysm child het volgende:
steven seagal is ook zo'n 'acteur'

Steven Seagal is natuurlijk extreem VET!!!

Under Siege is de bom!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-08-2005 17:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

White Noise. Slapjes.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-08-2005 18:42 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Gisteren Dreamcatcher. Aardig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2005 18:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Boek is beter ... Stephen King he ...


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 04-08-2005 19:07 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

Stephen King is sowieso meesterlijk. Of t nou een boek is of een film. T blijft goed.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-08-2005 19:12 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 augustus 2005 18:46 schreef Jenje het volgende:
Boek is beter ... Stephen King he ...


boek zat op een heel dood punt, en ik kon mijn kop er niet meer bijhouden. Dus de film maar gekeken om te zien hoe het verder gaat. Zal met de tijd nog wel verder lezen, maar voor nu trek ik 'm niet.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2005 19:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tis geen huppelelfjesmeuk he


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-08-2005 19:41 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 augustus 2005 19:25 schreef Jenje het volgende:
Tis geen huppelelfjesmeuk he




http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-08-2005 19:44 by Gunman Profiel van Gunman

Freddy vs. Jason

Leuke avondvulling maar het mocht wat spannender


Een Bloodrayne film? Hmmm, veel ideeën uit die game(s) heb ik al teruggezien in films, o.a. in Hellboy.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2005 19:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 augustus 2005 17:15 schreef M. het volgende:
Steven Seagal is natuurlijk extreem VET!!!

Under Siege is de bom!


het boek was beter

maar alle de eerder genoemde actiehelden worden natuurlijk van het doek afgespeeld door zjan-kloot vandamme, (of zoiets)


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2005 19:48 by mental Profiel van mental

Freddy vs Jason vond ik best te doen, had 'm slechter verwacht.Vandaag maar weer es gekeken : The Sum Of All Fears en Cobra, blijven alletwee fijne films.

Steven Seagal mag trouwens nog geeneens de veters van Vin Diesel vastmaken. Alleen Hard To Kill, Nico en Marked For Death zijn goeie films van Seagal...de rest is kut.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2005 19:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 augustus 2005 19:07 schreef Pierced by the metal het volgende:
Stephen King is sowieso meesterlijk. Of t nou een boek is of een film. T blijft goed.


'k vind de de meeste films van de boeken van stephen king megakut behalve "the green mile", "stand by me" en The shawshank redemption". (dreamcatcher was zeker aardig)


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2005 19:50 by mental Profiel van mental

Later vandaag maar eens beginnen aan de Deathwish serie !! Klassieke films die iedereen gezien moet hebben !


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2005 19:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 augustus 2005 19:50 schreef mental het volgende:
Later vandaag maar eens beginnen aan de Deathwish serie !! Klassieke films die iedereen gezien moet hebben !


met wijlen charles bronson?? charles bronson, dat was pas een vent.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-08-2005 19:52 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 4 augustus 2005 19:48 schreef mental het volgende:
...Vandaag maar weer es gekeken : The Sum Of All Fears en Cobra, blijven alletwee fijne films.



Die ontbreekt nog in mijn collectie, één van de zeldzame echt goede films in het genre "knal er maar op los"


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2005 19:53 by mental Profiel van mental

quote:
Op 4 augustus 2005 19:51 schreef attila_de_hun het volgende:
met wijlen charles bronson?? charles bronson, dat was pas een vent.


jajajajajajaja, die !!! superwreed,eigenlijk zou de politie van nederland deze films verplicht moeten kijken als onderdeel van hun training en precies zo handelen als mister Bronson !!! Dood aan het criminele tuig !!! ( sorry. liet me even gaan. Maar deze films zijn wel meesterlijk goed !! )


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2005 19:55 by mental Profiel van mental

@ Gunman, Cobra zag ik liggen bij de free record shop voor de achterlijke prijs van 5euro.effe zoeken in de uitverkoop bakken aldaar is dus gewenst lijkt me.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 04-08-2005 19:56]


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2005 19:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 augustus 2005 19:53 schreef mental het volgende:
jajajajajajaja, die !!! superwreed,eigenlijk zou de politie van nederland deze films verplicht moeten kijken als onderdeel van hun training en precies zo handelen als mister Bronson !!! Dood aan het criminele tuig !!! ( sorry. liet me even gaan. Maar deze films zijn wel meesterlijk goed !! )


Charles bronson is een van de weinige acteurs die ik toch redelijk "cool" vind (de enige andere is natuurlijk Clint eastwood).


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2005 20:00 by mental Profiel van mental

Clint Eastwood is GOD.....die gast kan zo fucking goed acteren niet normaal meer. Vanavond van hem de klassieker : The Good, The Bad and The Ugly....maar al zijn films zijn goed. Zelfs Bloodwork is goed, hell, als Eastwood een zeikerige romantische film zou doen dan NOG zou ie goed zijn.


Fuck the world and fuck you


watery black
Usericon van watery black
Posted 04-08-2005 20:00 by watery black Profiel van watery black

zaterdag ga ik naar sjakie en de chocoladefabriek


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2005 20:02 by mental Profiel van mental

pfff, lijkt me helemaal niks....ben trouwens toch gen fan van johnny depp....overgewaardeerde acteur in mijn ogen...alhoewel, in de eerste nightmare on elm street speelde hij redelijk...


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2005 20:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

The unforgiven met een eveneens briljante "Gene hackman.

Ook "million dollar baby" was schitterend!


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 04-08-2005 20:03 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 4 augustus 2005 20:02 schreef mental het volgende:
pfff, lijkt me helemaal niks....ben trouwens toch gen fan van johnny depp....overgewaardeerde acteur in mijn ogen...alhoewel, in de eerste nightmare on elm street speelde hij redelijk...

Stuur jij eens die mail


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-08-2005 20:05 by mental Profiel van mental

Gene Hackman is natuurlijk ook goed.Ik heb hier trouwens ook The Devils Advocate ( of zoiets ) nog liggen met Al Pachino...moet ik ook nog kijken. maar goed, heb nu nog twee weken vakantie, dus alle tijd. Als iemand nog goeie film tips heeft lees ik het graag.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen