|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Steven Seagal is natuurlijk extreem VET!!! Under Siege is de bom! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
White Noise. Slapjes. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gisteren Dreamcatcher. Aardig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Boek is beter ... Stephen King he ... |
|
Stephen King is sowieso meesterlijk. Of t nou een boek is of een film. T blijft goed. |
|
quote: boek zat op een heel dood punt, en ik kon mijn kop er niet meer bijhouden. Dus de film maar gekeken om te zien hoe het verder gaat. Zal met de tijd nog wel verder lezen, maar voor nu trek ik 'm niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Tis geen huppelelfjesmeuk he |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Freddy vs. Jason Leuke avondvulling maar het mocht wat spannender Een Bloodrayne film? Hmmm, veel ideeën uit die game(s) heb ik al teruggezien in films, o.a. in Hellboy. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: het boek was beter maar alle de eerder genoemde actiehelden worden natuurlijk van het doek afgespeeld door zjan-kloot vandamme, (of zoiets) |
|
Freddy vs Jason vond ik best te doen, had 'm slechter verwacht.Vandaag maar weer es gekeken : The Sum Of All Fears en Cobra, blijven alletwee fijne films. Steven Seagal mag trouwens nog geeneens de veters van Vin Diesel vastmaken. Alleen Hard To Kill, Nico en Marked For Death zijn goeie films van Seagal...de rest is kut. Fuck the world and fuck you |
|
quote: 'k vind de de meeste films van de boeken van stephen king megakut behalve "the green mile", "stand by me" en The shawshank redemption". (dreamcatcher was zeker aardig) |
|
Later vandaag maar eens beginnen aan de Deathwish serie !! Klassieke films die iedereen gezien moet hebben ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: met wijlen charles bronson?? charles bronson, dat was pas een vent. |
|
quote: Die ontbreekt nog in mijn collectie, één van de zeldzame echt goede films in het genre "knal er maar op los" I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: jajajajajajaja, die !!! superwreed,eigenlijk zou de politie van nederland deze films verplicht moeten kijken als onderdeel van hun training en precies zo handelen als mister Bronson !!! Dood aan het criminele tuig !!! ( sorry. liet me even gaan. Maar deze films zijn wel meesterlijk goed !! ) Fuck the world and fuck you |
|
@ Gunman, Cobra zag ik liggen bij de free record shop voor de achterlijke prijs van 5euro.effe zoeken in de uitverkoop bakken aldaar is dus gewenst lijkt me. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 04-08-2005 19:56] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Charles bronson is een van de weinige acteurs die ik toch redelijk "cool" vind (de enige andere is natuurlijk Clint eastwood). |
|
Clint Eastwood is GOD.....die gast kan zo fucking goed acteren niet normaal meer. Vanavond van hem de klassieker : The Good, The Bad and The Ugly....maar al zijn films zijn goed. Zelfs Bloodwork is goed, hell, als Eastwood een zeikerige romantische film zou doen dan NOG zou ie goed zijn. Fuck the world and fuck you |
|
zaterdag ga ik naar sjakie en de chocoladefabriek "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
pfff, lijkt me helemaal niks....ben trouwens toch gen fan van johnny depp....overgewaardeerde acteur in mijn ogen...alhoewel, in de eerste nightmare on elm street speelde hij redelijk... Fuck the world and fuck you |
|
The unforgiven met een eveneens briljante "Gene hackman. Ook "million dollar baby" was schitterend! |
|
quote: Stuur jij eens die mail What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Gene Hackman is natuurlijk ook goed.Ik heb hier trouwens ook The Devils Advocate ( of zoiets ) nog liggen met Al Pachino...moet ik ook nog kijken. maar goed, heb nu nog twee weken vakantie, dus alle tijd. Als iemand nog goeie film tips heeft lees ik het graag. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |