|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag Napoleon Dynamite gezien.. heerschfilm zeer droog. Een kleine snol zit zo vol. |
|
En gisteren top secret!.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Zenial |
|
quote: iemand stelt je op een nette manier een vraag; capiche?comprendé?capito?begrepen?compris?understood?fhemti?thfehmetd? Suck my piss |
|
quote:Ik vind 't met die "the" ervoor leuker klinken. Heerscheinde iig! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Die laatste nieuwe zombiefilm van Romero, Land of the dead. Beestig leuk, ik supporterde vooral voor de ondoden omdat ze zich het minst debiel gedroegen van de hele cast,haha. Voor de rest: plot rammelde aan alle kanten, dialogen klopten niet, maar wat een spektakel Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
mr.& mrs.Smith vanuit mn luie stoel |
|
quote: hence, hier ook een voorbeeld. |
|
Houd er wel rekening mee dat 'ie net gestopt is met blowen. Misschien afkickverschijnselen. |
|
aha, maar blowen is toch niet verslavend *kijkt schijnheilig onschuldig met een Dr Phil blik* |
|
quote: Lichamelijk niet nee maar geestelijk wel... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
heb op lowlands SAW gekeken. echt een aanrader. heerlijk ziek en hij wordt steeds zieker naarmate het einde vordert, heerlijk!!!! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Oh ja, nu begrijp ik wat je bedoeld, inderdaad! Ik heb op Noorderzon een film gekeken met mensen erin. |
|
Event Horizon gezien carcasstrid |
|
King Of The Ants voor de 2e keer, blijft een goede film. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ong bak en cube zero. |
|
quote: Oh ja, dat is nog steeds een geweldige film!!! Lekker ziek allemaal! |
|
The machinist Ik vond het een erg gave film Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
King Arthur. Wat een ontzettend belabberde film was dit, het gaat meer dan 2 uur lang helemaal nergens over, de hoofdpersonen zijn stuk voor stuk gruwelijke miscasts. Zelfs Keira Knightley zorgde er niet voor dat ik sommige scenes nog met plezier kon bekijken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Vanaaf the Grudge kijken. |
|
Whale Rider ofzo? Gisteren een stukje bij Charlotte. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Troma's Terror Firmer. Wat een geweldig stuk bagger! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Save the last Dance gekeken, leuke film voor zo'n regenachtige avond als vandaag. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |