|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Skeleton Key niet slecht |
|
Night ofteh livin death .. |
|
Land of the Dead!!! Zenial |
|
quote: niet slecht, idd. daar is dan ook alles mee gezegd Wel een erg vermakelijke film trouwens! |
|
hellraiser: hellseeker. Best aardig. Iig een stuk beter dan deel 5. Nu ook hellraiser 7 en 8 aan het omzetten naar dvd. eventjes de films doorgeskipt en het zag er veelbelovend uit. Hellraiser 8 met lance henriksen! |
|
Cabin Fever minder, wel leuk dat iedereen dood gaat. Dat dan weer wel! Suck my piss |
|
quote:Ooit hier gehad liggen. B film? |
|
Ik vind Cabin Fever iig een B-film carcasstrid |
|
quote: Niet echt B. Er zit namelijk te veel geld achter. Als evil dead niet had bestaan, was deze film er ook niet geweest. Beetje scheve vergelijking. Maar ik ben vandaag scheef Suck my piss |
|
quote:Dan is Cabin Pressure ofzo die B. Naja. |
|
cabin fever is zo slecht dat ik het wel een b film zou willen noemen.. idd te veel geinspireerd door evil dead |
|
Zojuist de Wildboyz dvd bekeken, grappig detail is dat op een gegeven moment Steve O een Deicide shirt aan heeft. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dus die is weer het kijken waard? Ik heb na deel 5, 6 nog nooit aangedurft On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
gehuurd: Trauma, Mayhem (aka Suspended Animation) en House of 1000 corpses.. ben benieuwd [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 18-09-2005 23:07] carcasstrid |
|
quote: Die laatste is uiteraard leuk Rob ruled :D Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dit weekend: White chicks Melige comedy. Ik heb er erg om kunnen lachen. The Wedding crashers Heel gaaf! Vol met heerlijk foute humor. Vince Vaughn heerscht! Slash Cliche horror die bijna volledig gejat is van The Texas chainsaw massacre. Maar op z'n eigen manier ook nog best geinig ook. Mindhunters On-ge-lovelijk gaaf!!! Ik begrijp nog steeds niet dat ik deze film nog nooit eerder opgepakt heb. Een ijzersterke psychologische thriller met horror invloeden. Lekker ranzig op z'n tijd maar het verhaal blijft je op het puntje van je stoel houden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: zekers.. ik heb er al eens eerder een gedeelte van gezien, maar kan me er niet echt veel van herinneren. carcasstrid |
|
Het is al een week of twee geleden dat ik deze film toevallig op TV zag, maar ik wil het toch nog even melden. Temmink: The Ultimate Fight. Wat een geniale en gestoorde film. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Net een stukje Harry Potter Waag eens een dansje! |
|
Changing Lanes , met Samuel L. Jackson en Ben Affleck vond hem niet zo goed Faustian Spirit of the Earth |
|
Musa the warrior Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Nog een keer Land of the Dead!! Hij heerscht Zenial |
|
2x in 1 dag??!! carcasstrid |
|
quote: Nee 2 dagen. Zaterdagavond in de bios in a'dam, zondagavond in de bios in r'dam Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |