|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Wou wel, maar nichtje van 4 begon mee te kijken. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: hehe, niet echt een doelgroep nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat vond ik weer een erg heerschende film On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik heb gisteren gekeken: Bridget Jones - the edge of reason... De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: ahum... HOOOOOOOOOOOOOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! Zenial |
|
quote: American Psycho als film is tof, maar het boek is nog veel toffer. Pas gezien: Constantine, was kut. Madagascar, was VET!! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 19-07-2005 23:27] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: wat is er mis met homos? hppmmff de mentaliteit van tegenwoordig De heerschappij, dat ben jij! |
|
afgelopen zaterdag War of the worlds gekeken...ZOOOOO DOM!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
daarjuist american psycho voor de zoveelste keer signature |
|
quote: Ik ben er benieuwd naar. Is et op "shrek"- niveau? |
|
quote:haha daar onder nog zelfs... de pinguins heerschen! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Was het wat? Ik heb hem nu hier liggen en moet hem uiteraard nog gaan zien carcasstrid |
|
quote:bridget jones heerscht! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ok.. ben benieuwd!! Die eerste was gaaf iig!! carcasstrid |
|
quote: |
|
quote:ben er indertijd met een vriend heengegaan....hij voelde zich een beetje opgelaten want hij was zo'n beetje de enige man in een volle zaal...was net een kippenhok!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hahahaha vrouwenfilm Zenial |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hehe zeker, jammer dat de film ietsjes te kort was, hij kon makkelijk iets langer gemaakt worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:ja met meer pinguin acties en met dat kleine aap/lemurtje dat de hele tijd als doelwit werd gebruikt oww ja afgelopen week ook team america weer eens gekeken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Geen idee, Shrek niet gezien. Madagascar zit vol met van die hyperactieve kutbeesten die er geen reet van begrijpen, echt bijzonder grappig! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
klinkt leuk Sin City en Equilibrium www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Net dus de film "Crash" gezien, lekker depri! http://imdb.com/title/tt0375679/ bottom line: de ironiek en hypocrietheid van racisme ... goede film! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-07-2005 2:08] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Die pinguin in die boot, die moet navigeren On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |