![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Wou wel, maar nichtje van 4 begon mee te kijken. ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: hehe, niet echt een doelgroep nee "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Dat vond ik weer een erg heerschende film On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
ik heb gisteren gekeken: Bridget Jones - the edge of reason... De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
quote: ahum... HOOOOOOOOOOOOOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! Zenial ![]() |
|
quote: American Psycho als film is tof, maar het boek is nog veel toffer. Pas gezien: Constantine, was kut. Madagascar, was VET!! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 19-07-2005 23:27] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: wat is er mis met homos? hppmmff de mentaliteit van tegenwoordig De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
afgelopen zaterdag War of the worlds gekeken...ZOOOOO DOM!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
daarjuist american psycho voor de zoveelste keer signature ![]() |
|
quote: Ik ben er benieuwd naar. Is et op "shrek"- niveau? ![]() |
|
quote:haha daar onder nog zelfs... de pinguins heerschen! wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Was het wat? Ik heb hem nu hier liggen en moet hem uiteraard nog gaan zien carcasstrid ![]() |
|
quote:bridget jones heerscht! wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
ok.. ben benieuwd!! Die eerste was gaaf iig!! carcasstrid ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:ben er indertijd met een vriend heengegaan....hij voelde zich een beetje opgelaten want hij was zo'n beetje de enige man in een volle zaal...was net een kippenhok!!! ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
hahahaha vrouwenfilm Zenial ![]() |
|
quote: ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: hehe zeker, jammer dat de film ietsjes te kort was, hij kon makkelijk iets langer gemaakt worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:ja met meer pinguin acties en met dat kleine aap/lemurtje dat de hele tijd als doelwit werd gebruikt ![]() oww ja afgelopen week ook team america weer eens gekeken ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Geen idee, Shrek niet gezien. Madagascar zit vol met van die hyperactieve kutbeesten die er geen reet van begrijpen, echt bijzonder grappig! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
klinkt leuk Sin City en Equilibrium ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Net dus de film "Crash" gezien, lekker depri! ![]() http://imdb.com/title/tt0375679/ bottom line: de ironiek en hypocrietheid van racisme ... goede film! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-07-2005 2:08] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Die pinguin in die boot, die moet navigeren ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |