|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Moet van boze Lain. Dus. Hoi, Black Metal f0r t3h w1n. Nou, ZelThor, maar weer verder gaan? Wat draai jij nu? *Silly smiley van Metalfan.* |
|
Van welk album komt dat nummer? Deathspell Omega is wel ENORM gaaf trouwens. Ik heb nu alleen Crushing the Holy Trinity (wat een briljant nummer) en Kenose, maar echt. Wat een meesterwerken. Geniaal die mysteries rondom die band en Northern Heritage trouwens. |
|
tis maar wat je mysterie noemt Je moeder. |
|
Deze is van "Si Monumentum Requires, Circumspice", album voor Kenose. Dingen als dit album van Deathspell kan ik ook wel waarderen. Het is in ieder geval vrij toegankelijk. edit: en die mysterie interesseert me niks, zolang ik naar de muziek luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-01-2006 2:55] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tsja, ik vind het toch wel iets hebben. Niet laten weten waar je vandaan komt (want Frankrijk is niet eens zeker), wie je bent, nooit optreden, etcetera. Ik vind dat beter dan in het bos poserende apen met corpsepaint in ieder geval. Maar natuurlijk, de muziek is het allerbelangrijkst. Hoe is dat album trouwens? |
|
quote: beter opletten dan, tijd geleden was wel aardig bekend wie nou precies wie was en wat speelde als het me een reet interesseerde, kon ik het me misschien nog wel herinneren hehe helaas Je moeder. |
|
quote: *strooit bloemetjes in het rond* Heb het al eens eerder gezegd, maar ik heb het niet echt zo op de tr00e grimme frostbitten kutproducties van vele bands. Verval heeft dat toen verklaard als zijnde echter en rauwer, waar bijvoorbeeld een Dimmu Borgir een extreem heerschende productie heeft, maar de ware bruut/rauwheid compleet afwezig is. Toch heb ik liever muziek waar je (erg subjectief, ja) geen hoofdpijn van krijgt . Iemand bekend met Unlight (Zwitserland)? Bruce Banner |
|
quote:Apen in het bos met corpsepaint vind ik dan ook jammer. Maar dan heb ik uiteindelijk (naast mysterie) toch liever het hedendaagse Satyricon concept: een goede mix/overeenkomst tussen artwork, muziek en bandaankleding. quote:Heb het nog niet vaak genoeg geluisterd om echt in een groter kader te plaatsen. Goed album, redelijk melodisch, goed geproduceerd. Lekker rauwe vocalen (al dan niet zonder effecten), heeft als geheel wel wat van nieuwe Satyricon maar dan zeker een paar stappen rauwer/traditioneler. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nooit van gehoord. Black Metal for teh win!1!! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
vazal! Je moeder. |
|
quote:Jij bent sowieso toch te true voor dingen die überhaupt op CD worden uitgebracht? Black vinyl for reh win!1! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Satanische slingerbandjes en nachtzwart vinyl for teh win!1!! Black Metal forces of Hate and Annihilation!1!! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ben een beetje uitgekeken op al dat oude en klassieke. Er zitten ongetwijfeld nog wat favoriete platen tussen, maar ik heb over het algemeen meer aan bands als Solefald, Ephel Duath, <Code>, Ram-Zet, Morgul, Thorns, Aborym en de nieuwere werken van Enslaved, Satyricon en Emperor. Maar van die platen als Nemesis Divina, die blijven uiteraard ook hoog in het vaandel staan, tijdloos spul. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Wat was nou de precieze rede voor het openen van deze topic? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Volgens mij is het een samenwerkingsverband tussen lui uit Frankrijk en Finland. Er staat mij iets van bij dat die knakker van Calendistain (oid) Blaze er iets mee te maken heeft. Maar ik kan er ook heel hard naast zitten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Inderdaad. Massa-topics open je maar lekker op metalfan nidhuggur! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Volgens mij ligt de oorsprong hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2055286 (Berichten van vannacht...) |
|
quote:Ja ik zag het. Lain kon er weer eens niet tegen dat er niet alleen Elexorien ozin gespuit werd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: LOL |
|
Azaghal en Graveland aan het binnen halen, nu op zoek naar de rest van WhiteRiders aanraden! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
qua rauwige bm blijf ik Nocternity zwaar heerschend vinden. joodload dat maar eens |
|
Bezig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zelth0rz, wat doe je in Shattered Hope als je een kvltass Blackmeth0l kvltl0rd ov teh n0rth bent? |
|
quote: buttplugs on stage edit: owja, echt topic. Dan zal ik maar ff antwoord geven aangezien lavje offline is en waarschijnlijk in de trein zit: Holtor's smaak ligt beduidend niet enkel bij black, net zoals ik (ook lid van SH) voornamelijk death luister de laatste tijd, maar dat niet inhoudt dat ik ander dingen niet even vet vindt. [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 27-01-2006 14:41] |
|
Good, narrowmindedness is gay. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |