|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rauw en vunzig, zoals Karnivoor zelf dames en heren. |
|
check en nu ga ik douchen, mn transformatie naar powermetal ondergaan Je moeder. |
|
Ik zie nog niet genoeg mensen de nieuwe Secrets of the Moon luisteren! Dat ding is echt ongelooflijk gaaf! Hoe vaker ik hem draai hoe meer en meer die andere black metal platen in het stof doet bijten. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jep. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Had ik die maar gekocht in de Goudvishal Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: SHAME ON YOU! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hij is zekerrrr vet! Jammer dat de digipak al lichtbeschadigd uit het plastic kwam. Nieuwe Blacklodge is ook de max! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: *Gaat zich in een hoekje staan schamen* Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Nieuwe? Je bedoelt SolarKult? Die is van eind december 2005 / begin januari 2006, de term 'nieuw' kan derhalve voor enige verwarring zorgen. Desalniettemin een vette plaat ja, hoewel ik 'm niet zo heel vaak meer luister als in het begin. |
|
Voor mij nieuw. En de laatste. Ik heb het er ook nog steeds over dat de nieuwe Mysticum zo vet is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Anaal Nathrakh . |
|
|
|
quote: Deze plaat kan me gewoon niet lang boeien. Er zijn wel een aantal gave stukjes maar verder boeit het me gewoon niet. Bijvoorbeeld bij Exit, dat riffje vanaf 1:31 tm 2:28 vind ik het gaafste van het hele album. [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 05-10-2006 1:04] |
|
quote:Nou ja, bij mij begon het ook als "best aardig, maar niet geniaal". Ik heb hem toen ten faveure van ander nieuw werk even stof laten happen (digitaal dan). Echter, na hem een paar keer nog eens opgezet te hebben begon hij telkens meer en meer door te dringen, en dan ga je alle kleine dingetjes zijn die de nummers tot de perfecte juweeltjes maken die ze zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
sjonge jonge, ik heb eindelijk toch maar immortal's battle in the north gekocht. Wat een gave cd. |
|
Werd tijd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Eerdags eens wat BULLDOZER spul zoeken |
|
sgop @ open deur De laatste Dark Fortress is ook nog steeds retegaaf... |
|
quote: Beter laat dan nooit he |
|
quote:Da's waar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: zou ik ook wel wat van willen bezitten! Iemand die overigens de laatste van Thus Defiled al heeft (gehoord)? Ben echt zwaar benieuwd maar het kreng is weer nergens te vinden Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Bulldozer? das toch thrash? signature |
|
quote: volgens mij ook eerder de thrash kant opgaan ja, maar wel van erg grote invloed geweest op een aantal sterke black metal bands & albums... Jij niet gekend met Thus Defiled toevallig? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |