|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
duh Je moeder. |
|
kan wel ja |
|
burn in hell is dan ook een cover en geen eigen nummer. toch? [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 22-08-2006 3:03] |
|
wel geinig meezingertje maar toen te vaak in de kroeg gehoord eerste cd is wel machtig, 2e wat minder maar daarna op een enkel nummer na ruk. hoewel ik PEM de laatste tijd wel weer meer kan waarderen in de kroeg Je moeder. |
|
quote: Haha doet me denken aan die Cradle Of Filth gastjes die dan zeggen van "OMG MAN CoF!11 iZ eGt wEL BLEK METLE!1 sE HebbE SelfS eeN NummAH genaaEMD "BLEK METLE!!1" SijN duH BeDekneRZ ervan!1 *" * - gedramatiseerd Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat zat ik stiekem ook te denken. Niet verder vertellen. Ohja, ik was hier weg. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: twisted sister geloof ik ook al is die cover ruk, TS is erger Je moeder. |
|
mijn favoriet is 'kings of the carnival creation' gewoon die sound en die overgangen ZAAALIG 'stand rigid for the next battle' |
|
Kings Of The Carnival Creation is mijn favoriet!!! |
|
Ik ben me echt zwaar gaan irriteren aan de effecten over de stem van Shagrath, het is tegenwoordig meer wat gepraat met een flanger/distortion effectje erover en af en toe nog een half krijs achtig iets... ronduit slecht en vervelend. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
legion zingt er toch nu? huhuhuh Je moeder. |
|
Ik vind dat bij grind bandjes altijd zo grappig, zoveel mannetjes daar die aleen stemvervormer gebruiken, en het gaafste is dan als er iets mis gaat tijdens optreden en je hem opeens gewoon hoort praten inplaats van zn "zingen" |
|
sta je mooi voor lul idd hehe heb het nog maar 1x gezien dat een band dat had, was bij last days of humanity op op volle snoeren 1 de vervormer, niet die blunder [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-08-2006 3:20] Je moeder. |
|
De blunder ook gezien bij last days of humanity, ooit in breda, bij een een of ander zondagconcert met brutus(die gingen clip op nemen ofzo) en nog wat bandjes. en bij rectal smegma ging het ook een keer niet helemaal goed. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Striborg heerscht ... |
|
quote: quote: 1. Kom je aandacht tekort? 2. Wil je ons iets vertellen? Bruce Banner |
|
'stand rigid for the next battle' De viespeuken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Spectre, ik vind het nummer dat je me gestuurd hebt best wel gaaf. Uiterst duister, en zoals FRNK al aangaf is het stemgebruik ziekelijk..... eh... ziek . Bruce Banner |
|
Bedankt! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb voor de liefhebbers van black metal een lijstje in de verkoop topic gezet. |
|
waar? |
|
quote: Hmz, ik had een reactie van het kaliber "Godver, Lain vindt het leuk" verwacht Als je nog eens wat meer hiervan hebt, stuur het dan vooral door. Bruce Banner |
|
Nee, tegenwoordig zijn Greycloak en Smoochy mijn bash-maatjes. Binnenkort komt er een album van uit, dus dan kun je die kopen hoer! BTW: mijn undersign heeft ook een muziekje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |