|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat heb je nu weer gedaan? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ik bedoelde te zeggen dat ie vanaf morgen kreupel gaat lopen, het knulletje heeft nog een paar beuken tegoed Fuck the world and fuck you |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik heb hier een boekje dat KUNST heet. En het is een black metal editie vol foto's vna Peter Beste. En op ten gaat het (trommel geroffel) over Varg. Wat de media nu zegt doet mij zo erg lachen en huilen. quote: Een hamer? |
|
Hellhammer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Prima publiciteit voor ons, die moorden. Maar we moeten wel telkens op zoek naar nieuwe bandleden." Hahaha!! |
|
quote: Nou ik zit me even te bibberen achter de pc. |
|
ah. het waren dus je botten die ik hier hoorde rammelen. Fuck the world and fuck you |
|
Pas maar op ik steek die shirts van je in de hens. |
|
quote: Nee, hoor, dat doe je niet...want dan zou je niet meer met jezelf kunnen leven. Fuck the world and fuck you |
|
*zoekt aansteker* |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zo die shirts zijn niet meer te redden |
|
Enoid. Kent iemand hier iets van? Wat moet ik me hierbij voorstellen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Geweldige uitspraak Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Mijn mening over Black Metal: Ik ben er niet zo'n fan van, ik hou niet van de krijsende zang en het monotone gitaargeluid. Ik ben meer een Death Metal mannetje. Bands als Mayhem en Darkthrone luister ik wel eens af en toe... En Dimmu Borgir vind ik ontzettend gaaf, maar dat is volgens mij geen echte Black Metal meer... |
|
Ja, dat kan. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Dat kan zeker ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ah, Spuit 11, we misten je al. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ah joh ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Als je er nou zelf wat meer van vertelt, in plaats van alleen maar te name-droppen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zwitserse een(?)mans-band. Verder ben ik alles vergeten.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Myspace: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=62008607 Klinkt redelijk gaaf moet ik zeggen. Zitten best gave riffs in die nummers. Alleen jammer van die (volgens mij?)drumcomputer die, soms, op 'Frost-snelheid' ingesteld staat ("Trom") ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dimmu is vet. Je hebt wel veel gemist, Mayhem en Darkthrone, sjonge jonge. Check Vesania eens bv., of latere Emperor (vooral hun laatste). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |