|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sinds wanneer is een website true Jaap Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ja enslaved is natuurlijk de vikingmetal-tour opgegaan. maar vindt ze niet minder slecht daarom |
|
quote: die hebben we al een tijd hoor Je moeder. |
|
quote:Vanaf '91? Dan kan het net [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-08-2006 2:29] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: DOOD AAN ALLES, DOOD AAN VAZAL!!!12345666! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
jep en burzum: die demo van ze is niet echt viking toch? ook als kan het ook liggen aan de geluidskwaliteit dat ik geen duf viking folk hoorde hoewel ik eigenlijk niet eens het verschil weet tussen folk en viking, weet wel dat ik ze beiden geen zak aan vind als het met metal gemixt is [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-08-2006 2:32] Je moeder. |
|
quote: we zijn al gekapt Je moeder. |
|
quote: Hehe nee ok, maar Enslaved is toch wel een van de bands die als eerste genoemd word als het over Viking Metal gaat... |
|
quote:Zo is het maar net. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: is die nieuwe viking metal? Je moeder. |
|
Nee die niet, maar de oudere albums dus wel |
|
Ja het verschil tussen viking en folk. Volgens mij is viking gewoon een onderdeel binnen de folkmetal. Wat ik wel vindt is dat er tegenwoordig te veel bands die tour willen opgaan terwijl ze nooit het niveau van bathory, ensiferum, borknagar, amon amarth, windir, ... kunnen halen. |
|
Ik wou al zeggen, Frost lijkt me juist eerder vikingmetal-achtig. Nouja....het zal wel. Subtiel kamerolifantje |
|
Nee die laatste is een bruisende, inspirerende, orginele BM-plaat met een nare psychedelische nasmaak. De zang is op sommige plekken echt zwaar onovertroffen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
en toch vind ik hun meest progressieve werken beter (mardraum & monumension) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
mwa, vond hem wat saai en klinisch eigenlijk. en bm ook niet meer Je moeder. |
|
Maar BM is geen afgebakend perkje Jaap Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Die doen er zeker niet voor onder. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wel bm randje/touch/invloeden maar om het echt zuivere bm te noemen, nee. Je moeder. |
|
Zuivere BM, sorry.. daar kan ik niks mee. Ik wil diversiteit en progressie [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-08-2006 2:42] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: hm ik weet het niet, ze zijn na die albums weer een stapje terug gegaan naar mijn mening en nu gestagneerd ergens tussen die 2 albums in, niet dat ik het slecht vind, integendeel... maar ik hou nu eenmaal van experimentele dingen. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-08-2006 2:42] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kwestie van de discussie weer opnieuw wat aan te wakkeren. Zuivere blackmetal, wat is dat volgens jou Karnivoor? Sommigen interpreteren blackmetal blijkbaar breder dan anderen? |
|
uhm, bands noemen is denk ik het makkelijkst, kun je het zelf luisteren en horen wat er muzikaal gezien uitsteekt en zo een lijn ontdekken (tekstueel vlak is een discussie waar ik niet over wil beginnen, krijgen we die shitstorm weer hehe, iig kort samengevat ala jon van dissections view) oude mayhem oude darkthrone krieg katharsis funeral mist funeral winds oude burzum oude manes satanic warmaster oude secrets of the moon conquerer galgeras quote: tsja, ik ben wat conservatiever qua smaak maar niet-zuivere bm kan ik ook best trekken hoor, ook niet vies van wat ge experimenteer Je moeder. |
|
quote: Alles wat heel erg overeenkomt met Vazal. Logisch. Ik ben al weg. Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |