|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die laatste vind ik echt geweldig. Super nummers, lekker een eigen smoelwerk ook ondanks het vele leentjebuur bij Emperor en Dimmu en een super produktie, echt vet. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-09-2006 23:22] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
God the Lux is wel gaaf ja, maar toch geef ik de voorkeur aan het debuut. Rauwer, sneller, agressiever....gewoon meer mijn ding. Maar op de laatste staan zeker gave nummers. Rest in Pain en Legions Are Me (dat stuk in het begin met alleen zang is super) vind ik erg goed ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De nieuwe Azaghal, no need to say more! Vunzig, minder 'terror' dan op Blood, meer de wat Thrashy kant op. Nog steeds ontzettend brute en smerige vocalen. |
|
O. |
|
Wat doet Wrest eigenlijk atm? Hij had nog stapels materiaal liggen las ik ergens. Wanneer gaat dat uitgepoept worden? |
|
ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... even moribund cult checken. edit: eeh, nieuwsletter uit mei... [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-09-2006 16:47] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: heb het alijd de minst geinspireerde saaie meuk gevonden die er maar bestaat in bm land, valt me me dat ze niet uit noorwegen komen hehe ik zet katharsis - kruzifixxion maar weer op, das pas ralle bm ben benieuwd naar de nieuwe Je moeder. |
|
kent iemand hier ELFENBLOED? signature |
|
quote: Wel eens van gehoord ja Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Heb alleen 666, die ga ik nu eens draaien, hehe. |
|
Hun beste, IMO. |
|
Wat blijft Carelian Satanist Madness toch een prachplaat. Über-riff na über-riff Alleen dat NS-gedeelte staat me niet aan..... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kijk een nieuw Lunar Aurora album eind 2006 genaamd "Andacht". Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: die vond ik dan weer net wat missen, schijnt over het algemeen wel hun beste plaat te worden gevonden maarja, smaak enzo. Je moeder. |
|
quote: Burzum... je profiel naam draagt de naam van na mijn mening de beste artiest aller tijden zn project.. hailz varg vikirnes with fear i kiss the burning darkness |
|
quote: Varg Vikirnes for president. |
|
quote: |
|
quote: Laat je oren uit spuiten knaap Against God and Government |
|
quote: NS gedeelte? Against God and Government |
|
quote: Nederlandse Spoorwegen. Je weet wel dat deel dat klinkt alsof er een trein voorbij raast! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Bek houden, kale! Burzum is geniaal. Dat betekend geen bier voor u, donderdag |
|
quote: Mocht-ie dat ooit voor elkaar krijgen, dan is dat zijn enige kans de hele wereld heidens te maken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |