|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Mail. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Pffff, dat Kermania is beste kost. Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
Dit moet een grap zijn. |
|
ik zie een nieuwe discussie opkomen over welke bands wel of niet true zijn......... [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 20-08-2006 22:56] |
|
DIMMU IS DE TROE SHIT MAN! |
|
ze heersen idd. Liedjes als mourning palace, kings of the carnival creation, reptile, blessings upon the throne tyranny heersen voor dood!!! De groepe die men vaak als true pretendeert zijn oa mayhem, darkthrone, ... Darkthrone vind ik nog cava ma mayhem vind ik echt ni goe. En ze pretendere zich dan als true black terwijl ze nu iets van new metal spele:s |
|
quote: Oh man... En van de rest van je bericht heb ik niet begrepen. |
|
wat is cava? |
|
quote: Waar heb je het over man? Mayhem new metal (wtf is new metal trouwens) ? Die laatste plaat is gewoon BM hoor, dat het je smaak niet is is een ander verhaal. En Darkthrone vind je dus cava? Wat de hoerige afwerkslet is cava? |
|
en hoe kom jij op nu metal man? dan toch eerder rock and roll dan nu metal. (Darkthrone) dude, is dit een flauwe grap ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 20-08-2006 23:14] |
|
quote: Het is een Belg, en 'cava' is een vorm van 'het gaat wel', en komt uit het Frans. |
|
eeuhmz neen, ma het is gwn nemeer as hun vroeger stuff Welke bands vindt gij da trouwens true? dimmu? of ook ni? |
|
Motörhead is wel gave black metal! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik wist niet dat ze in Belgie zoveel letters inslikken |
|
quote: Dit moet een grap zijn. |
|
quote: Nee man, dat is toch grindcore |
|
Ah, cava, als in dat liedje van the shorts. |
|
quote: ikke vin alles tru! Ikke niggah nigge. |
|
quote: *als dit geen grap is* huidige Dimmu is ook lang niet meer zoals hun vroegere 'stuff' Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Je moet je niet zo laten leiden door die termen, die slaan werkelijk nergens op. Doe gewoon je oren open en luister zelf naar veel muziek en oordeel dan zelf. Dat werkt beter dan luisteren naar wat andere mensen zeggen of claimen. Er zijn nu eenmaal heel veel vormen van BM te vinden. 'True BM' is voornamelijk een verzinsel van mensen die willen dat alle BM stagneert in een genre waarin alles precies hetzelfde klinkt. Trek zelf je conclusie. PS, doe wat aan je spelling Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ça va? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ga slapen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Iemand hier weleens van het IJslandse Myrk gehoord? |
|
Ligt dat niet in het noorden? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |