|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zoek wat meer avant-garde black metal. Ik ken alleen Arcturus en Borknagar en ik vind die bands best te pruimen. Iemand suggesties? |
|
avant-garde <code> en check toch maar eens Negura Bunget signature |
|
quote: Heb Arma Christi en Massive Terrestrial Strike gehad, die eerste ging nog maar die tweede heb ik misschien 3 keer gedraaid. Heb ze beide ook weggedaan, zegt wel genoeg denk ik. |
|
Zegt dat genoeg over de muziek of over jou? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Check ook Ved buens ende, Fleurety en Vintersorg eens. Er zijn er nog wel meer, maar dit is het eerste wat er in me opkomt. |
|
En Virus en Smile Carved Sour zijn ook zeer de moeite waard. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik vind Otyg veel vetter dan Vintersorg, als het daar dan toch over gaat. |
|
quote: achja, noorwegen he *niet happen hub * Je moeder. |
|
Kenker, die Beherit-EP is een goedkope bootleg. Sterker nog: hij golft over m'n platenspelort. Staan wat livenummers op, Grave Desecration enzo. Zie nu pas dat het Live in Nokia '91 is. Achterop staat dat ik hem 33 rpm moet draaien, maar dan is het net Doom. Kankerding. |
|
Ja, hehehe, die Beherit is uit een hele serie waarvan ook Isengard, Burzum en Satyricon al eerder zijn verschenen....alleen interessant voor de verzamelaars. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:HAP HAP Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Hehehe, iemand die Isengard en Burzum overnemen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dus toch ja. Ik kocht het meer omdat het van Beherit is en ik het nog niet had, wat het precies was wist ik niet. Ach ja, het kan geen kwaad. |
|
quote: Ik heb die darkthrone nog in de aanbieding. Een eenmalige kans om je goedkope bootleg collectie compleet te maken!! |
|
|
|
quote: Die eerste is wel ok ja, draai het verder nooit. Zet dan liever Darkthrone op. Live is Urgehal wel aardig. |
|
Dank aan de mensen die me avant-garde bands hebben gegeven vooral Vintersorg is goed! |
|
quote: Wat je ook nog zou kunnen proberen, al ben ik er niet helemaal over uit of hjet wel black is, is In the woods. Daarnaast is het Japanse Sigh ook wel de moeite van het belusiteren waard. |
|
Sterbend - Dwelling Lifeless (2006) suicidal BM, zit m nu voor het eerst te luisteren, klinkt zeer goed, aanrader! quote: . |
|
Best een aardige plaat, maar dit is dan ook weer wat overdreven: quote: |
|
ach, ik deed ook maar copypaste . |
|
Ik heb er vandaag een nummer van gehoord en die klonk behoorlijk ok. De originaliteit was ver te zoeken maar instrumentaal technisch en qua opname geluid klonk het beter dan de meeste bands in dit straatje. Ook zijn de vocalen ok; Vrij hoog en schel maar niet over-de-top. Zeker een schijfje dat ik eens moet aanschaffen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
heb net de discography van Old Man's Child gedownload dat klinkt wel vet |
|
quote:Wat dacht je van kopen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |