|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Traitors of Mankind van Temple of Baal - dat is pas een plaat! Review te vinden op een zekere site, waarvoor ik geen reclame mag maken. Klik op het huisje. |
|
Oooo jaa Vampire, natuurlijk. |
|
|
|
quote: Klinkt als een standaard bm plaat die je wegstopt na 3 keer luisteren... Iemand bekend met Kawir - Arai? Ik hoor hier verder niks over, ter wijl dit misschien wel een van de betere black metal releases van 2005 is geweest! |
|
quote: nee, deze plaat is serieus vet1 ja, sorry, m'n shifttoets is kapot, hehe. hm, ik heb volgens mij een ep van nocternity en kawir, even opzetten. ik hoor er de laatste tijd wel meer over. |
|
Ik vind persoonlijk de track op de split met nocternity iets minder. Dit komt mede door de slechte productie. Persoonlijk kan ik je aanraden om de mp3's op de site van Kawir te luisteren. |
|
quote: Die nieuwe van Kawir is zeker vet ja, is naar mijn mening ook een van de betere dingen uit 2005. |
|
Nu Taake aan het luisteren. Heerlijke band ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Jep, beter dan Ragnarok in ieder geval. |
|
quote:Kriegsmachine heerscht behoorlijk hard ja NP: Ofermod - Rape The World [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 15-03-2006 0:27] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Tja, een dertien-in-een-dozijn band tegenover Taake, wat wil je? Die eerste Thule demo (bij mij aanwezig op die live bootleg) is trouwens ook vreemd goed zeg, voor zo'n vroeg ding. Goed, de zang zuigt klit, maar er komen een stel moordriffs voorbij en het gitaargeluid is echt geniaal. Past perfect bij dat behouden tempo. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Heb ter review de eerste demo van Laeta Mors uit Italië gekregen... ...wat heb ik toch een hekel aan drumcomputers. |
|
Sigrblot vind ik op dit moment een van de gaafste bm-bands http://www.sigrblot.se/ [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 15-03-2006 0:34] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ligt nogal aan de stijl. Bij bijvoorbeeld bands als Mysticum en Diabolicum vind ik het jusit gaaf. |
|
quote: Ja, tuurlijk, absoluut. Dit is alleen een zeer rauwe Thrash/Black Metal-band, dan is het serieus klote. Klinkt nergens naar. |
|
Haat is een hele gave band, vooral als je stoned bent respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Eigenlijk al heel erg lang niet geluisterd. Het is niet blijven hangen in ieder geval. |
|
quote: Kan je beter gewoon Ildjarn opzetten |
|
quote:zal het eens proberen. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Was je ook stoned?? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: hehehe tering typmachines zijn pas gaaf! Je moeder. |
|
quote: Nee, toen blowde ik volgens mij nog niet. |
|
quote:mogguh Jaap respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
johan Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |