|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar ik luister niet naar burzum. Ja, naar de cd's, maar verder... |
|
Dat is erg onverstandig van je. |
|
Och. Ik had van de nieuwere btw alleen maar rebel extravaganza en die heb ik verkocht, dus ik kán ze nieteens luisteren, hehe. |
|
Schande dat je zo'n plaat verkoopt ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik heb vandaag deze gekocht Alcest - Le secret zalig echt diep duister signature |
|
quote: Hehe...ik ken die hele band niet maar op basis van dat plaatje zei ik tegen mezelf: 'He! Het lijkt op een NED release, volgens mij hadden ze nog wat papier over van hun Ondskapt release.' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die N.E.D. releases beginnen qua artwork en presentatie wel veel van elkaar weg te krijgen ja. Toch ga ik dit wel checken. De meeste N.E.D. releases klinken ook op m'n nieuwe speakers vet bruut, zo moet black metal klinken . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Archgoat - Whore Of Bethlehem http://www.archgoat.com/sample/ARCHGOAT-Lord_of_the_Void.mp3 Klinkt gaaf, en met gaaf bedoel ik GAAF. |
|
Net zo gaaf als op de beherit splijt? Dat geloof ik niet. Nope, mijn voorspelbaarheid is weer eens juist. De vocalen zijn téveel naar de achtergrond gedrukt imo. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-08-2006 20:25] |
|
quote:Lekkere plaat idd. Ik ben eigenlijk ook nog opzoek naar hun demo; Die is wat meer 'black' geprienteerd. Maar, Hypnos, knul, waar blijft mijn Tenebrous CD eigenlijk? Archgoat is natuurlijk gewoon kut. Edit: Vergiste ik me ff flink in band. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 09-08-2006 18:23] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: GAAP zul je bedoelen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Even een Darkthrone vraagje: Achterop mijn t-shirt van Transilvanian Hunger staat 'Ferdasyn' . Heeft iemand een idee wat dit betekent? Ik kan het al een hele tijd nergens vinden, en ik heb nou niet bepaald een goeie kennis van de Noorse taal Weet iemand het? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dus je koopt een shirt waar dingen opstaan, waarvan je niet eens weet wat het is? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: "Ik zuig snickels voor een stuiver" in het oud-Noors. |
|
quote:Jij weet dat natuurlijk. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Met de meeste talen kan ik redelijk overweg, maar dit nou weer net niet. Vind het gewoon een super cd, dus ik dacht van 'dat zoek ik later wel even op'. Dat werd dus een jaar later; totaal niet meer aan gedacht, tot vanmorgen toevallig Weet jij het dan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja, ik roep het telkens in Noorwegen als ik een lift nodig heb. |
|
quote:Geil, is Varg in z'n volvo nog voor je gestopt? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Yeps, ik heb hem een flinke "samenskjegg" gegeven. |
|
Geil! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Jezus ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die was er vast niet bij |
|
quote:Maar die is wel geil! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Het is in ieder geval geen 'officieel bestaand woord'. 'Ferd' betekend gewoon 'reis' en is normaal gesproken een mannelijk woord, dus de bepaalde vorm is 'ferden', maar in enkele (dialektale) gevallen is het vrouwelijk en wordt het dus 'ferda' (bepaald). 'Syn' betekend gewoon 'zicht', 'aanblik', 'visie'. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |