|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Klinkt als niet veel bijzonders, Hub. |
|
dan luister nog maar eens goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Voor alle duidelijkheid: IK BEN EEN BELG en vandaar dat mijn schrijfstijl wat minder is . Neen maar het zijn de gebruikelijke afkortingen bij ons. ZITTEN HIER NOG BELGEN? en inderdaad zoals gezegd 'what's in the name?'. Enkel de oude blackmetalbands true vinden is inderdaad kortzichtig. De melodischere varianten van het genre laten des te meer de schoonheid ervan zien. Luister maar eens naar 'dreaming into reality' van graveworm!!! een echte aanrader |
|
quote: |
|
quote: Als ik een Belg was met het vermogen Nederlandse volzinnen te construeren, zou ik je dood wensen. Maar ik ben Nederlands, dus dat laat ik aan de Belgen alhier over. |
|
volzinnen typen duurt te lang kerel |
|
quote:Ik ben Belg en ik kan normaal typen. Je weet dat je op een "hollands" forum zit, dus pas dan ook je schrijfstijl aan |
|
wat is normaal? En ok ik zal probere mijn best te doen. maar late we terug naar de kwestie gaan... True black metal: enkel de oldschool stuff of kunnen de melodic black en de steeds meer en meer opkomene (folk)black erdoor? (en begint weer ni over mijn schrijfstijl aub):p |
|
Wat schrijf jij naadjes. |
|
naaaaadjes??? |
|
Naadjes. |
|
ok ok zeg anders jouw mening is in verband met dit topic, kwestie van het toch over iets anders dan nederlands te hebben |
|
|
|
Gaat het nou alsnog uitlopen op een 'true' discussie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het ligt niet aan het feit dat je een belg bent. Het ligt aan het feit dat je een aandoening hebt van typische jonge mensen, zonder waarde voor hun taal, die vaak op internet zitten te MSN-en. Het is gewoon des mongoolsch hoe je schrijft, eikel. Niemand neemt je serieus hier en het is duidelijk dat je spijbelde tijdens de lessen Nederlands. ALLOCHTOON! Op MSN heb je haast met schrijven, soit. Op een forum niet. Belgen kunnen prima beschaafd Nederlands schrijven en in mijn bescheiden mening ook netjes spreken WANNEER ZIJ DAT WILLEN. Anders zijn jullie inderdaad onverstaanbaar. |
|
gaat het hier echt over of iemand goed of niet goed hollands spreekt. Op Belgische forums é man praten ze allemaal zo. Dus veralgemeent direct naar heel België dan in plaats van mij eikel te noemen. Het gaat hier over metal jeezes. |
|
Het maakt het geheel wat leesbaarder en je komt stukker geloofwaardiger over Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nieuw bandje? |
|
dus omdat er af en toe wat afgekapte woorden inzitten is het minder verstaanbaar. Het is gewoon een communicatieprobleem. En neem gerust van me aan dat ik weet wat ik zeg en dat ik zeker en vast het een en ander afweet over metal: geloofwaardig genoeg? |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dat is al beter te lezen, minder irritant maar goed, ontopic hoeren! Je moeder. |
|
Ok! Control Human Delete --> Industrial Black 'The Creation Equivalence Principle' Wolversveen --> NL Black Mijn Ziel is van Vlees Dit is een oud nummer afkomstig van een split cd. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-08-2006 2:22] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
eindelijk terug naar het topic kennen jullie nog blackmetalbands in het genre van enslaved, windir, ...? |
|
Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |