|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Denk dat je het nog steeds onder black moet plaatsen, maar dan wel met soms wat invloeden van andere genres. Maar who gives a fuck, Armade is gewoon geniaal ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Wel een fijne sfeer op die plaat, heb hem hier ook nog ergens staan. Ik draai hem alleen nooit. Urgehal is ook wel ok. |
|
Urgehal is inderdaad best brutus. De laatste tijd draai ik ook vaker Antaeus, een smerige aggressieve beukstijl die bijna industrieel klinkt, iets waar ik voorheen vrij weinig van moest hebben. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Vind zelf de laatste Gorgoroth ook érg geslaagd. Vooral God Seed en Prosperity and Beauty vind ik prachtnummers ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Antaeus is een goede band ja! Heb nog een interview met MKM gedaan, als Vampire weer online is moet je maar eens kijken. |
|
Nieuwe Gorgoroth vind ik ook zo beroerd nog niet. Wat ik echter wel vreemd vind aan gorgoroth op dit moment is dat alle nummers door King geschreven worden terwijl dat eerder door Infernus gebeurde. En dat vind ik toch wel enorm jammer aangezien op de eerste platen een behoorlijk aantal brute blackriffs staan. (Overigens kun je op Ad Majorem... hier en daar ook nog de hand van Infernus horen.) |
|
quote: En hier mag ik aan toevoegen dat het volgende album in de afrondingsfase zit. |
|
Heb ook eindelijk de nieuwe Gorgoroth maar als men goed luisterd hoort men dat deze een logisch vervolg is op de voorgaande 2 platen. Niks meer niks minder. Om te blijven roepen dat het jammer is dat ze niet weer een plaat uirbrengen zoals "Pentagram" of "Antichrist" is belachelijk. We leven in het heden, niet in het begin van de jaren negentig. Voor diegene die het vreemd vond dat King alles heeft geschreven is er weer hoop, King heeft namelijk vandaag Gorgoroth verlaten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hopelijk komt die full length van Orcustus sehr schnell, die Wrathrash Ep smaakt naar meer! op het moment ben ik helemaal weg van Aura Noir, OLD SCHOOL rules! . |
|
quote: Je hebt gelijk, maar toch zijn dat hun twee beste platen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Rituaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal! Een van de beste Black Metal-nummers ooit!!! Samen met Pisen pro Satanas (Root - dat nummer dat Burzum nog gecovered heeft als 'War') en bepaalde nummers van bands als Inquisition, Barathrum, Zarathustra en Azaghal. Heeeelll yeah. |
|
O, en ja, ik heb weer even een behoorlijke Black Metal-periode, haha. Afgelopen 2 maanden vooral naar Noize en andere troep geluisterd, maar nu er een nieuwe lading Black Metal is binnengekomen....fuck yeah. |
|
quote: Wat een enthousiasme. Trouwens je moet nog steeds eens luisteren naar Under the sign of hell van Gorgoroth. Prachtplaat! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Vind zelf "Under the sign..." ook erg gaaf, beter zelfs dan "Antichrist". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bepaalde stukken van Antichrist vind ik boven alles uitstijgen maar over het geheel genomen is Under the sign... toch wel een klein stukje beter in mijn opinie. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hm, ja, misschien binnenkort eens kopen, kan geen kwaad. |
|
De bestelling waaraan de knaken van volgende maand voor een deel op zullen gaan is al gekozen! Agalloch - Split 10"-Pic-MLP with Nest Azaghal - Codex Antitheus LP Azaghal - Split LP with Black Death Ritual Dark Storm - Infernal Tyrant LP Gorgoroth - Antichrist GLP Gorgoroth - Under the Sign of Hell Lugubre - Anti-Human Black Metal LP Mayhem - Mysteriis dom Sathanas GLP Necrophagia - Goblins be Thine LP Necrophagia - Split PEP with Sigh Skyforger - Semigalls Warchant LP Urgehal - Massive Terrestrial Strike LP Urgehal - Rise of the Monument PLP Wigrid - Asches eines Lebens LP |
|
quote: Wat een zooi.. :') |
|
quote: Jeetje man, weet je hoeveel bier je hiervoor kunt kopen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hoe dat eerste nummer -Revelation of Doom- erin knalt, niet te geloven... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
black metal zooi die ik deze trip heb aangeschaft: - Darktrhone - "The cult is alive" lp - Circle of Ouroborus - "The knives beneath" 7" - Vordr / Odelegger - split 7" - Devilry - "muslim genocide" 7" - Enslaved - "Eld" cd - Circle of Ouroborus - "Shores" cd - Ic Rex - "Sielun Kadoruksen Sinfonia" cd - Slave's mask - "Faustian Electronics & Bruise Poetry" cd - Barbatos - "war! speed and power" cd - No Xivic / Somnivore - "Getsemane" split cd - Nidsang - tape - Satanic Blood - tape - Shrine - "on the obstacles of the great work" tape - Kêres - "Unholy nights" tape - Kêres / Vritra - split tape - Metal Terror - "revival in terror" cd-r demo - "A sixth sense or darkness" compilatie cd (: Vordr, Bloodshed Nihil, Arkha Sva, Wrath, Noctifer en Impious Havoc) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Under The Sign Of Hell is m'n favo Gorgoroth, op de voet gevolgd door Antichrist. Van die riff op 4.04 van Profetens Apenbaring krijg ik nog elke keer kippenvel, letterlijk. In mijn ogen één van de beste Noorse blackmetal platen of all times. Álles is gewoon prachtig aan die plaat [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-06-2006 15:30] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vind Ad Majorem Satanhas Gloriam trouwens ook een stuk beter als Twilight Of The Idols. God Seed ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik hou echt nog wel wat over hoor. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |