|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah! |
|
Indeed! |
|
Sssst. |
|
quote:M. L.? Verrek! Ik herken je tattoo [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-07-2006 21:28] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, mooi he! [Dit bericht is gewijzigd door Nioth Korgai op 13-07-2006 22:35] |
|
Hehe, held! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: OT: Hier ben ik meer dan benieuwd naar, ik kan er helaas nog niet veel over vinden: Ghremdrakk - Sterrenpracht Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb net even wat Sigrblot geluisterd en de vocalen hebben er wat van weg ja, maar ik vind Mortuus bij Funeral Mist en de laatste Marduk wel krachtiger klinken. Kan ook komen door de productie natuurlijk. Maar volgens mij is hij het niet. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-07-2006 0:36] |
|
Sigrblot dan maar eens downen. |
|
quote: Op het fortress cover COMMIE SCUM staat o.a een geheim nummer, en op de laaste paar secondes van dit nr komen zijn vocalen enorm in de buurt. Het maakt mij opzich niet zoveel uit wie de zanger is om eerlijk te zijn, ik was alleen benieuwd of ik de enigste was die deze personen meteen aan elkaar doorlinkt [Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-07-2006 2:06] |
|
quote: JEROEN Je moeder. |
|
Roep roep roep roep poep roep wat. Ik wil n cd kopen van dubbuk, welke raden jullie me aan? |
|
Praat normaal. Vraag het op de normale manier Of heb ik een rare manier van lezen? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-07-2006 13:56] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik wil een cd kopen van dub buk, welke raden jullie me aan [Dit bericht is gewijzigd door Anaal Split op 14-07-2006 13:58] |
|
Ik las dus een beetje verkeerd, sorry Heb zelf Idu Na Vi; vind ik wel een leuke plaat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Thanks man, goed weekend |
|
Zelfde ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dat stuk vanaf 2.40 in Come Damnation van KoK blijft super vind ik Dat drumwerk erna is echt afschuwlijk vet; Frost Frost Frost ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op metalfan (propaganda en censuur) had ik het gister over Blut Aus Nord en dan met name over de twee laatste werken The Work Which Transforms God en Thematic Emanation Of Archetypal Multiplicity. Mensen hier bekend met de band en dan met name met het laatse werk? Ligt het in de lijn van de voorlaatste? Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
The Work Which Transforms God is een van de beste platen ooit, staat zeker in mijn top10. Dat laatste album ken ik niet, maar ik las dat dat heel erg is veranderd ten opzichte van The Work. Verder heb ik nog Mystical Beast, die is ook erg sterk, maar haalt het niet bij The Work. Ultima Thulée (spelling) vind ik met dat staccato toetswerk niet geweldig. |
|
Daar sluit ik me geheel bij aan. Toch is die laatste mini erg de moeite waard! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zal die laatste dan ook aanschaffen. Ik hoor bij Blut Aus Nord van die dreigende naar industrial neigengde new wave van de jaren '80 terug en hoorde van anderen dat het bij hun laatste mini nog meer richting industrial gaat. Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |