IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Black Metal Topic Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 16-07-2006 20:40 by spectre Profiel van spectre

Klopt, erg goed uitgevoerd ook


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-07-2006 20:45 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik zal dan toch maar eens kijken, stiekem.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 16-07-2006 23:02 by Iscariah Profiel van Iscariah

Dezelfde sfeer zit er nog hoor, gewoon in een andere verpakking.


Fuck, dat hun nieuwe MORT maar gauw uitkomt, September, nog een maand/twee maanden.
Hoop ik, BAN hun opnamesnelheid kennende... hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 16-07-2006 23:03]


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 17-07-2006 8:45 by Nuberus Profiel van Nuberus

quote:
Op 16 juli 2006 20:38 schreef Iscariah het volgende:





Human life is an irrational amalgamation of delusions


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 17-07-2006 8:48 by Nuberus Profiel van Nuberus

Daarnaast komt binnenkort de lp box versie van Die Festung van Paysage d'Hiver binnen. Het zal wat verkoeling brengen.


Human life is an irrational amalgamation of delusions


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 17-07-2006 19:47 by Krijst Profiel van Krijst

quote:
Op 17 juli 2006 8:48 schreef Nuberus het volgende:
Daarnaast komt binnenkort de lp box versie van Die Festung van Paysage d'Hiver binnen. Het zal wat verkoeling brengen.


Ha, die Nuub!

Blij je hier te zien. Lekker hier blijven posten, dat scheelt mij een hoop gedoe!


The Fist in the Face of god


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 18-07-2006 12:14 by Nuberus Profiel van Nuberus

quote:
Op 17 juli 2006 19:47 schreef Krijst het volgende:
Ha, die Nuub!

Blij je hier te zien. Lekker hier blijven posten, dat scheelt mij een hoop gedoe!



Hey Krijst! Zal ik zeker doen, mf heeft een veel te kleine zandbak. Is dat jou ook overkomen? Zag je daar niet meer namelijk....


Human life is an irrational amalgamation of delusions


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 18-07-2006 13:05 by Iscariah Profiel van Iscariah

Nee, hij is gewoon geband 4 life nigga ...

[Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 18-07-2006 13:05]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-07-2006 14:29 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hehe join the club


Je moeder.


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 18-07-2006 14:43 by Nuberus Profiel van Nuberus

The cream of the crop, het schuim der natie post alhier dus...


Human life is an irrational amalgamation of delusions


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 18-07-2006 14:51 by Wolveken Profiel van Wolveken

Prima band wat mij betreft. Volstrekt niet origineel, nee inderdaad, maar dat geldt voor 95% van de black scene. Er zit behoorlijk wat energie in hun nummers met een goede afwisseling van slepende en opzwiepende passages. Hun EP vond ik heel goed, goede vocalen en sterke drums. Een gans album is misschien wat teveel maar ga het toch aanschaffen.

quote:
Op 12 juli 2006 20:34 schreef NecRobert het volgende:
Aanrader voor de liefhebbers van compromisloze, doch goed geproduceerde bm: Mord (Nor).



Beetje in het straatje van Sorhin, iets meer de Zweedse kant op dus. Erg vet!

Voor samples:

http://www.mord-horde.com

Op Southern Lord nog wel!


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 18-07-2006 15:03 by Iscariah Profiel van Iscariah

Unholy Inquisition liet een veelbelovende band horen ja, op de nieuwe CD zetten ze een goede partij BM neer en ik verwacht dat ze door de jaren heen alleen maar sterker worden.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 18-07-2006 15:09 by Iscariah Profiel van Iscariah

quote:
Op 18 juli 2006 14:43 schreef Nuberus het volgende:
The cream of the crop, het schuim der natie post alhier dus...
Je voelt je al thuis dus?


Enne, wat vind je van die BAN-cover trouwens?

Edit: oh ja: Glorior Belli zit nu bij Souther Lord en Heresi bij Hydrahead (nooit verwacht om te zeggen: "Heresi bij Hydrahead )

[Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 18-07-2006 15:10]


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 18-07-2006 15:40 by Nuberus Profiel van Nuberus

quote:
Op 18 juli 2006 15:09 schreef Iscariah het volgende:
Je voelt je al thuis dus?


Enne, wat vind je van die BAN-cover trouwens?

Edit: oh ja: Glorior Belli zit nu bij Souther Lord en Heresi bij Hydrahead (nooit verwacht om te zeggen: "Heresi bij Hydrahead )


Jep. Puike cover inderdaad, de ep is besteld en zou snel op de deurmat moeten vallen. Fijne dreigende sfeer in die cover, misschien nog wel meer dan in het origineel.

Benieuwd waarmee Glorior Belli op de proppen komt, de stap van de demo naar hun eerste fulllength was best een forse. Op de wat flauwe solo's hier en daar een prima aggressief schijfje.

[Dit bericht is gewijzigd door Nuberus op 18-07-2006 15:50]


Human life is an irrational amalgamation of delusions


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-07-2006 17:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 18 juli 2006 14:51 schreef Wolveken het volgende:
Prima band wat mij betreft. Volstrekt niet origineel, nee inderdaad, maar dat geldt voor 95% van de black scene. Er zit behoorlijk wat energie in hun nummers met een goede afwisseling van slepende en opzwiepende passages. Hun EP vond ik heel goed, goede vocalen en sterke drums. Een gans album is misschien wat teveel maar ga het toch aanschaffen.


Goh, toch nog iemand die dit weet te waarderen. Op een of andere manier heb ik iets met deze plaat, hoe onorigineel het ook is. Het is inderdaad een erg agressief en opzwepend album en kent de nodige afwisseling om het spannend te houden.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 18-07-2006 18:38 by Krijst Profiel van Krijst

quote:
Op 18 juli 2006 12:14 schreef Nuberus het volgende:
Hey Krijst! Zal ik zeker doen, mf heeft een veel te kleine zandbak. Is dat jou ook overkomen? Zag je daar niet meer namelijk....


Ik weet niet precies wat je met 'te kleine zandbak' bedoeld, maar ik ben er zoals gezegd geband.
Al een heel tijdje, is dus niet zo gek dat je me daar niet gezien hebt. Ik kijk daar zo nu en dan nog wel eens. En zo af en toe post ik er ook nog wel, maar ik was ook een beetje verhuisd naar hier, al kom ik niet zo heel erg meer aan posten toe. En ook niet aan muziekluisteren. De laatste tijd heb ik weinig gekocht. Ik heb een cd van faith no more weer gevonden die me erg aan staat. Voor de rest gewoon nog een beetje de oude vertouwde BM aan het luisteren. Binnenkort maar weer eens wat bestellen. Wie weet heb ik hier dan ook meer te melden


The Fist in the Face of god


cranial
Usericon van cranial
Posted 18-07-2006 19:44 by cranial Profiel van cranialhttp://www.myspace.com/ferdyH

even tussendoor komend...kben op zoek naar vinyl van Pest(sweden)...iemand enig idee waar ik verschillende releases nog op kan doen? alle suggesties zijn welkom en alvast bedankt! en als je er zelf vanaf wil..mag dat natuurlijk ook


Expired,Erased and Forgotten


cranial
Usericon van cranial
Posted 18-07-2006 19:53 by cranial Profiel van cranialhttp://www.myspace.com/ferdyH

alle Merch en of adressen waar te kijgen zijn ook welkom...


Expired,Erased and Forgotten


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 18-07-2006 19:53 by Nuberus Profiel van Nuberus

quote:
Op 18 juli 2006 19:44 schreef cranial het volgende:
even tussendoor komend...kben op zoek naar vinyl van Pest(sweden)...iemand enig idee waar ik verschillende releases nog op kan doen? alle suggesties zijn welkom en alvast bedankt! en als je er zelf vanaf wil..mag dat natuurlijk ook


This is your lucky day, ik heb nog een lp liggen "Desecration", z.g.a.n., van een oud vrouwtje geweest, heeft altijd binnengelegen

Heb je per toeval ruilmateriaal?


Human life is an irrational amalgamation of delusions


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 18-07-2006 19:54 by Nuberus Profiel van Nuberus

quote:
Op 18 juli 2006 18:38 schreef Krijst het volgende:
Ik weet niet precies wat je met 'te kleine zandbak' bedoeld, maar ik ben er zoals gezegd geband.
Al een heel tijdje, is dus niet zo gek dat je me daar niet gezien hebt. Ik kijk daar zo nu en dan nog wel eens. En zo af en toe post ik er ook nog wel, maar ik was ook een beetje verhuisd naar hier, al kom ik niet zo heel erg meer aan posten toe. En ook niet aan muziekluisteren. De laatste tijd heb ik weinig gekocht. Ik heb een cd van faith no more weer gevonden die me erg aan staat. Voor de rest gewoon nog een beetje de oude vertouwde BM aan het luisteren. Binnenkort maar weer eens wat bestellen. Wie weet heb ik hier dan ook meer te melden



Ach so steckt die kleppel in die klok. Welnu, de mededeling om in de zandbak te gaan spelen stond er bij mijn ban. Welke van Faith No More? Angeldust toevallig?


Human life is an irrational amalgamation of delusions


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 18-07-2006 20:15 by Krijst Profiel van Krijst

quote:
Op 18 juli 2006 19:54 schreef Nuberus het volgende:
Ach so steckt die kleppel in die klok. Welnu, de mededeling om in de zandbak te gaan spelen stond er bij mijn ban. Welke van Faith No More? Angeldust toevallig?


ah, dan heb jij nog commentaar gekregen erbij. Dat is vrij aardig. Maar jij daar weg? Wat heb je gvd gedaan? Ik dacht dat jij een vrij serieus ventje was

Niet angeldust, die moet nog eens beluisterd worden. Dit was King for a day, fool for a lifetime.
Ooit eens gekocht, in een dronkenbui voor een tientje (guldens) weggegeven, en nu, jaren later, weer opnieuw gekocht. in de aanbieding. voor 8,90 euro

[Dit bericht is gewijzigd door Krijst op 18-07-2006 20:17]


The Fist in the Face of god


Nuberus
Schaepenscheerder
Usericon van Nuberus
Posted 18-07-2006 20:19 by Nuberus Profiel van Nuberus

quote:
Op 18 juli 2006 20:15 schreef Krijst het volgende:
ah, dan heb jij nog commentaar gekregen erbij. Dat is vrij aardig. Maar jij daar weg? Wat heb je gvd gedaan? Ik dacht dat jij een vrij serieus ventje was

Niet angeldust, die moet nog eens beluisterd worden. Dit was King for a day, fool for a lifetime.
Ooit eens gekocht, in een dronkenbui voor een tientje (guldens) weggegeven, en nu, jaren later, weer opnieuw gekocht. in de aanbieding. voor 8,90 euro


Mwah, serieus op zich wel, in dit geval ook. Ik zat Plaag te sarren i.v.m. het zielige optreden in het kader van zijn kiddies en het niet zorgen voor ze.


Human life is an irrational amalgamation of delusions


cranial
Usericon van cranial
Posted 18-07-2006 20:40 by cranial Profiel van cranialhttp://www.myspace.com/ferdyH

quote:
Op 18 juli 2006 19:53 schreef Nuberus het volgende:
This is your lucky day, ik heb nog een lp liggen "Desecration", z.g.a.n., van een oud vrouwtje geweest, heeft altijd binnengelegen

Heb je per toeval ruilmateriaal?
U heeft Mail!!


Expired,Erased and Forgotten


R.
Usericon van R.
Posted 18-07-2006 20:43 by R. Profiel van R.

Ik heb iets heel leuks ontdekt wat jullie misschien ook wel aanspreekt!

De zweedse (toch?) band LIFELOVER:

http://ahdistuksenaihio.com/nackskott.mp3


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-07-2006 21:05 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Niet echt mijn ding, maar er zaten zeker wel een paar goeie riffs tussen


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen