|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ook wel Nembrionic (Hammerdeath), en daarnaast staalplaat* van Consolation kon ik volgens mij wel weer waarderen. *spelling hahah edit;offtopic, edit edite elite [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 05-02-2006 15:51] Suck my piss |
|
quote: en dat is dan nog een van de betere Azaghal releases. maarja, vind het zelf ook niet zo interessant, heb er niks meer van en hoef er ook niks van |
|
quote: Da' dach' ik ook, ja. Die split die ik noemde vond ik overigens ook niet bijzonder rauw. quote:Op de Ihmisviha EP is het ook wat duidelijk te horen, daar durf ik ook een dergelijke terror-plakker op te duwen. Ik denk dat ik het ook wel een fijne bak herrie vind. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik denk dat ze met terror juist meer de inhoud benadrukken. Je moeder. |
|
Dat kan ook, natuurlijk, heb me nog niet in de teksten verdiept, hoewel songtitels als "Suicide Anthem 2001" en "Kill Yourself" boekdelen spreken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
had ooit mustamaa en een split met musta kuun lapset ofzo, vond het vrij saai eigenlijk en irriteerde me aan de sound Je moeder. |
|
de "Beheaded Lamb" split klinkt anders best OK, rauw, maar goed gedefinieerd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
die ken ik dan weer niet. maarja, als ik 2 released heb gehad die kut waren, probeer ik niet snel een nieuwe bovendien heb ik eigenlijk al maanden amper meer (black) metal geluisterd, laat staan gekocht (op darkspace na) Je moeder. |
|
Ja, dat heb ik inderdaad meestal ook, dan kan iemand nog zo enthousiast zijn, maar als het na twee releases nog niet op me overkomt: jammer dan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
idd binnenkort mn black metal verzameling eens gruwelijk uitdunnen, luister amper meer wat. maar goed, komt wel hehe Je moeder. |
|
Kent iemand de groep Cryfemal? signature |
|
Jazeker, spaanse black metal band. Erg vet! niet echt doorsnee Heb er nog een T-shirt van... zou niet weten hoe ik daaraan kom eigenlijk Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
aha! Had er al van gehoord via Regimental Records. Evenals Impütator klinkt wel erg computergedrumd signature |
|
Klinkt indd zo ja... Maar volgens mij is dat niet het geval hoor... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
damn! Ampütator klinkt maar vies die Cryfemal is wel ok ja! toevallig kennis van Devastator, Blasphemer, Lüger, Scorched? signature |
|
quote: Wil je best mijn adres geven hoor, kun je het zo heen sturen! Potdikkie wat ben ik toch een aardige knul dat ik je er zo belangeloos vanaf help Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: prachtige clip, jammer dat die niet in zijn geheel is te downloaden. Ben benieuwd wat ie nou gaat opgraven daar op het kerkhof de muziek heeft een duister sfeertje, kan me wel bekoren Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote: Die Darkspace's doe je toevallig genoeg niet weg? |
|
iemand bekend met Amsvartner? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-02-2006 20:32] signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: die dan weer niet verder wel veel goeie titels en lading demootjes Je moeder. |
|
quote: Stuur mij eerst even een mail dan |
|
hehe is best, zal wel even de dag voor ik hem online pleur, een mailinglist opzetten voor iedereen die eerst getipt wil worden typaidsds [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-02-2006 1:43] Je moeder. |
|
Ik verwacht dan ook een mailje jaap |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |