|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Toch maar eens zoeken dan. Volgens mij heb ik wel eens bij maten wat oude Behemoth gehoord, maar het feit dat ik het me niet meer helemaal voor de geest kan halen belooft niet veel goeds, haha. Ik ga het maar weer een kans geven! |
|
Ik heb laatst die hele oude gekocht van Behemoth. Dat is nog pure black en erg mooi. Behemoth - Sventevith - (Storming Near The Baltic). Enorm rauwe stem ook, misschien moet je die is proberen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Sventevith heerscht inderdaad. Wat een kille plaat is dat! Raar eigenlijk als je de band tegenwoordig hoort. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De stem en de muziek zijn elke album meer naar de death gaan hangen. Het laatste album toen (Demigod) klinkt helemaal anders dan de rest, toch vond ik het nog een redelijk stoere plaat. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Iemand iets aan Thus Defiled uit UK? "Through the impure veil of dawn" en "Weeping holocaust tears" zijn de schijfjes die ik in mijn bezit heb. Vooral de laatste vind ik wel sterk en ook live weten ze een erg overtuigende set te brengen! Binnen een maandje ofzo komt de nieuwe schijf "Daemonspawn" eraan!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Is dat erg gaaf? Waar lijkt het op? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
iemand vertrouwd met Mayhemic truth? signature |
|
middelmatig duits bandje wat ten onrechte te vaak wordt omschreven alszijnde kult , laten liggen maar. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Volgens mij is daar Morrigan uit voort gekomen. Dat is iig een zeer gave band. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Zoals degene boven me zegt, is dat later Morrigan geworden. Beschouw Mayhemic Truth als eenzelfde concept, met een iets ander geluid. Mayhemic Truth is vanzelfsprekend ouder, en heeft (derhalve) een iets rauwer geluid. Desalniettemin is het wel een behoorlijk gave band. M'n interview met Balor van Morrigan hoef je voor extra informatie niet te lezen in ieder geval, onspraakzame lul. |
|
ok 2-1 in het voordeel van MT signature |
|
quote: ik heb misshcien nog wel een dubbel cdtje voor je liggen.. zal eens spitten, heb al het oude werk van ze.. maar dat zal dokken worden mocht je dat nog willen |
|
Nieuwere werk van Behemoth is vet, brute death metal, met nog wat black metal erin...laatst wat van die ouwe shit van hun gehoord vond daar erg weinig aan...hun dvd is wel erg vermakelijk trouwens Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja, eh, we komen er wel uit toch? Hehe. |
|
quote: http://www.thusdefiled.com/index.html Hier kan je wel wat downloaden. Ik vind het een erg gave band ja!! Moeilijk om met een andere band te vergelijken... Kan je wel vertellen dat er veel ruimte is in de muziek voor erg sterke solo's, de nummers meesterlijk zijn opgebouwd en ze imo steeds een erg passende sfeer weten te creeëren. De band bestaat al meer dan 10 jaar en dat hoor je ook duidelijk aan de instrumentbeheersing! Dit is een band die waarschijnlijk voor een aantal blekkies soms wat te licht zal uitvallen, maar ik vind ze wel te gek ja...en zeker al live!!! Erg relaxte gasten ook allemaal! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
signature |
|
van naam maar usbm check ik nooit ` Je moeder. |
|
uit principe? iets tegen Amerika? signature |
|
nee omdat er op enkele uitzonderingen na een bepaalde toon in zit die ik nooit gaaf vind. alleen sommige krieg en 1 cd van xasthur trek ik Je moeder. |
|
quote: 3-1 Mayhemic Truth is phatt yo! |
|
GROMM : Happiness - It's When You Are Dead kent iemand deze "Oekraïnse humoristische black metal band'? signature |
|
quote:Lurker of Chalice, Jaap. Dat is pas de poep. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
oja hehe Je moeder. |
|
dit kwam ik net tegen... hahaha jezus Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |