|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
darkspace is gaaf qua sound opzich wel bm maar vraag me af hoe het met de intentie zit... iig gaaf (maar dan rookvrij nu hehe) Je moeder. |
|
Japert, heb je voor mij zo'n nieuw Ymesh ding? Bram zei dat ik em moest halen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
yeah is best, je weet mn mail Je moeder. |
|
Iemand tips qua bands die in het straatje liggen van nieuw Enslaved werk? |
|
Even mezelf quoten over de nieuwe Krieg: [quote="XnegativeX"]Krieg - Blue miasma Het nieuwe album van Krieg. Krieg heeft zich duidelijk laten inspireren door bands als Xasthur en Twilight (waar de bandleider zelf ook in meespeelt). De muziek is stukken trager en minder chaotisch geworden. Krieg klinkt op dit nieuwe album juist zeer dreigend en duister. Geen slechte verandering moet ik zeggen. Al had ik toch best graag hier en daar nog een woeste blastbeat gehoord.[/quote] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Zeker doen, vette band |
|
Klopt mijn omschrijving ook een beetje? Ik ken namelijk maar 1 nummer van ze. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zeker "Ma'aseh Bereshit"? Meen me te herinneren dat dat nummer als sample online stond. Ik zie wel enige raakvlakken met Ondskapt qua sfeer, maar muzikaal gezien is dit wat anders, wat meer 'straight-to-the-point' en wat sneller, die tragende, slepende stukken van Ondskapt's eerste plaat zijn hier wat minder op aanwezig. Als je dat samplenummer vet vond zou ik je zeker aanraden om de CD te bestellen De LP is trouwens ook nét uitgekomen, aanradertje. |
|
Wat hebben die gasten toch met dat "bereshit"? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
bereshit komt uit een vers in de Bijbel signature |
|
Onderwerp van 't vers was het heilige boek zelf? Hehe, bereshit. Wat ben ik een puber. Jullie zijn allemaal negers! |
|
nevermind [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 15-03-2006 22:07] |
|
Nou wil ik het weten ook. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Bood m'n Kriegsmaschine CD te koop aan, aan Neggie, omdat ik de LP heb besteld. Nu leek het me een goed idee om even te wachten tot ik de LP daadwerkelijk binnen heb, en dan te kijken of 'ie goed klinkt op mijn platenspeler, alvorens tot de verkoop van m'n CD over te gaan. |
|
Bedankt. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Er is helemaal niks mis met Ragnarok, erg gave band. En trouwens, muzikaal kun je Taake helemaal niet met Ragnarok vergelijken. Onnozel om dan te zeggen wie beter is.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Volledig mee eens!!! Beide zijn heerschende bands!! Maar Taake toch nog net iets meer Member of the iso-betawuste crew!! |
|
OK, muzikaal bevalt Taake mij ook beter maar ze zijn niet met elkaar te vergelijken muzikaal gezien. Gek genoeg word het wel veel gedaan alleen maar vanwege het feit dat Øryan in beiden zingt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Iemand vertrouwd met de band Gravewürm? ik vind er niks aan blijkbaar al 15 jaar bezig signature |
|
hehehe en ik maar denken dat het power metal was.... Je moeder. |
|
1349 - Liberation t-shirt besteld bij Pervertedtaste.de Vind ik zo'n geweldige cd man. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Das Graveworm. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
same shit hehe dacht trouwens altijd dat dat plaatje van jou een mislukte powermetalband was in baywatch kostuum en reddingsboei :D goed dat ik eens beter keek hahaha [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-03-2006 17:35] Je moeder. |
|
quote: Als je de hele photoshoot bekijkt zit je er niet ver naast. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |