|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klinkt wel een beetje als een formulebandje, erg veilig allemaal. *edit* Wigrid wordt ook al genoemd, tering, twijfelachtig als je met zo'n copycat vergeleken wordt [Dit bericht is gewijzigd door M. op 03-07-2006 18:59] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Iemand bekend met de split Ulvhedner/Galdrer? Dit is echt een geweldig black metal plaatje met invloeden van zowel Burzum alsook Galar.....geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wigrid is een prima band. |
|
Zo, ik luister nu wat "Sterbend" vind het op 't eerste gehoor niet bijzonder... Heel erg Burzum achtig maar dan met een betere productie, totaal onverstaanbare zang (zijn er überhaupt lyrics?) die een klein beetje een kopie lijkt van die van Silencer en sommige oud Burzum tracks. Nee in dit genre zijn wel betere bands te vinden, ben vooralsnog niet echt onder de indruk. Standaardwerk... misschien ook niet in de juiste stemming op dit moment.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nu Terror Propaganda van Craft aan luisteren. Lekkere pot old-school ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik vind het maar slaapverwekkende kutmuziek eerlijk gezegd. Heb de cd toen gelukkig voor een zacht prijsje gekocht. don't mistake lack of talent for genius |
|
<code> is me toch een partij bij me aan het doordringen op het moment, VET. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
fluisterwoud / sauron split 7"is uit.. meer info in het fluisterwoud topic Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ljå - Til avsky for livet Episch en rauw. Gewoon heerschend. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Zekers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aanrader voor de liefhebbers van compromisloze, doch goed geproduceerde bm: Mord (Nor). Beetje in het straatje van Sorhin, iets meer de Zweedse kant op dus. Erg vet! Voor samples: http://www.mord-horde.com Op Southern Lord nog wel! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 12-07-2006 20:36] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Goed geproduceerd en verzorgd inderdaad. Maar dit is wel de meest onoriginele band die ik in 2006 gehoord heb. Raar dat Southern Lord dit tekent, voegt werkelijk helemaal niets toe aan het genre naar mijn mening. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nee, niet origineel, maar wel verdomd lekker! (vind ik dan he...) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wereldschokkend is dit inderdaad niet zowel qua nummers als qua sound. Nummers zijn behoorlijk saai en de gitaren klinken wel vet (zeker voor black metal), maar ze staan veel te hard in de mix in vergelijking met met name de zang, daarbij klinkt de snare naar mijn mening nergens naar. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 12-07-2006 20:50] |
|
Die bovengenoemde Mord is oorspronkelijk uit Polen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ja klopt ja, maar overal staat vermeld dat ze uit Noorwegen komen. Volgens mij woont een van die gasten daar ofzo... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Yep, wonen momenteel in Noorwegen maar is opgericht in Polen door een Pool. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kan het kloppen dan de zanger van Sigrblot tevens de zanger van Funeral Mist is? Zo een impressie kreeg ik toen ik bepaalde nummers ophad en het feit dat ze beiden uit zweden komen. (naar mijn informatie althans). ps. Op sommige stukjes lijkt ie ook flink op de zanger van de zweedse vrijheidsrock band FYRDUNG. |
|
quote: Niet dezelfde zanger, wel allebei uit Zweden inderdaad. |
|
het schijnt dat er nog een groep is met een zanger die uit Zweden komt, en ze spelen ook Black metal en zo signature |
|
Ik meen dat ik ergens een Mord torrent had. En ik meen ook dat ik die gelijk weer heb verwijderd in mijn wekelijkse 'luister-al-je-downloads-door-en-flikker-weg-wat-je-niet-aanstaat'-dag Op zich niet vreemd dat een albummetje het niet overleeft, ik flikker het meeste weg, maar ik zou graag zien dat er dan hier niet over gepraat wordt. Aldus, belt/mailt mij alvorens in dit topic iets te bespreken! |
|
Adres? Nummer? |
|
Maar Wim, dat weet jij toch al? Jij belde mij toen op verdorie! *Hint sitebouwer hint* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |