|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha, je draait hem ook grijs zo te horen. |
|
quote: Kut is dat he! Maar oh zo geweldig |
|
quote: Probeer dan ook The Mystical Beast Of Rebellion eens, zelfde intense ervaring. |
|
Hm, persoonlijk vind ik die atmosfeer meer BM richting ingaan en die van TWWTG meer in onbekende gebieden, intenser, dieper, psychedelischer. |
|
Erg sterke plaat, maar weer even opgezet. |
|
quote: Inderdaad, een machtig stuk werk hebben ze gemaakt. Vaag dat ik de band nooit eerder in huis heb gehaald, het past prima in de straat van Leviathan en DSO, alleen is Blut Aus Nord allemaal wat eeeh...vloeiender en sferisch. Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
quote: Jep, klopt als een bus. Sommige schijven hebben het in zich je te bevangen als een konijn op de snelweg. Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
Leviathan's "The Tenth Sub Level Of Suicide" is voor mij nog altijd een van DE BMplaten, gewoon alles klopt aan die plaat, als je het met wat meer traditionele BM vergelijkt of course. Overigens speelt hier Katharsis - Kruzifixxion, zeer benieuwd naar het nieuwe stukje smerigheid dat binnenkort uitkomt van hen. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 28-07-2006 23:23] |
|
quote: Ah, die plaat van Katharsis en de cd van Leviathan heb ik in de kist staan hier. Al in geen tijden gehoord. Goede tip! Overigens is een goede typering voor TWWTG misschien wel "organisch", het kreng leeft, als ware het een kier naar duizelingwekkende dimensies, die alsmaar groter wordt en je telkens een blik geeft op de gapende afgronden aldaar, het duwt en trekt maar net zo dat je niet naar beneden tuimelt...het tergt, het weet zijn eigen aanlokkelijkheid, je zult toch terugkeren. [Dit bericht is gewijzigd door Nuberus op 28-07-2006 23:32] Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
Wat een kutwebsite van Blut Aus Nord Ik vind er helemaal mijn weg niet |
|
Hehe, na een paar keer verkennen lukt het wel hoor, alleen jammer dat ze nauwelijks geupdate word. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 29-07-2006 17:11] |
|
In het boekje van TWWTG staat trouwens ook veel tekst. Ligt het aan mij of is veel daarvan expres onleesbaar? |
|
Aangezien ze in andere talen geschreven zijn kan ik wel geloven dat ze onleesbaar zijn ... |
|
quote: Is dat Chinees of zo? Human life is an irrational amalgamation of delusions |
|
Lijkt er niet echt op, doet me meer denken aan Arabisch, Pali, en vergelijkbare talen als we alle teksten in beschouwing nemen. Maar ja, met zekerheid weet ik het ook niet, daarvoor is het niet duidelijk genoeg. |
|
Nu Anaal Nathrakh's The Codex Necro aan het luisteren. Wat is dat een abnormaal zieke cd. Ken eigenlijk geen andere plaat die zo ziekelijk agressief is als deze (Pandemonic Hyperblast ) Heerlijke band Julie? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vet~! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeker Rete benieuwd naar die nieuwe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja, ik vind Anaal-Nathrakh geweldig, maar vooral wegens 'Domine Non Es Dignus'. Die blast-black-in-überzieke-modus heb ik wel zo'n beetje gehoord, 'Domine...' is veel songgerichter... dat ze dus via een liedje een verhaal willen vertellen ipv in een nummer of tien een blast-overkill willen scoren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Heeft iemand meer informatie over hen? |
|
nee dan dit, zojuist gezien via de Muur: http://myspace.com/voldemorttruemetal |
|
whahahaha, dat is echt slechte muziek, ik hoop dat t een grap is. |
|
Dit is overduidelijk een grap, daarom vind ik het best gaaf klinken, sommige blekkies hebben toch nog humor. |
|
quote: Ja, dit is het Woods of Infinity/Joyless/Velvet Underground kloonbandje van de kinders van Dimhymn en Hypothermia. Ze hebben nu een cd uit via Goatowarex Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |